keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Golden Eye

Tämä se on ihana lakka, oikea kultainen lakka suorastaan!



OPI Golden Eye, ei uusi tuttavuus mutta kiva lakata tällä taas. Jos haluat nopeasti näyttävät kynnet niin tälläinen lakka on oiva valinta. Ei tarvitse kaveriksi mitään koristeluja.



3 kerrosta, levittyy siististi ja kerrokset kuivuivat alle tunnissa. Minulla on tapana kuivattaa kaikki alus- kynsi- & päällyslakka kerrokset rauhassa.



Aluslakka Seche Rebuild, päällyslakka Inm Look Wet. Molemmat saatu Cesarista.



21 kommenttia:

  1. Toi Goldeneye lakka on aivan ihana! Ite oon käyttänyt sitä jo melkeen koko pullon, oli pakko ostaa toinen varalle ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, on tainnut olla suoranaisessa tehokäytössä :)

      Poista
  2. Yksinkertaisesti, ihanan kimalteleva lakka. :)
    Ihme kyllä en kuolannut näppistä tärviölle tällä kertaa, mulla on crack-innostus menossa. Tulisivat nyt vaan postissa OPIn musta ja kulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tasmis on palannut! Olen monta kertaa mietitnyt missä luuraat :) mulla ne crackit meni, ehkä palaavat jossain vaiheessa.

      Poista
    2. Täällä ollaan. Kesäkiireitä ja menoja. Kivaa kun olet muistanut! :)

      Poista
  3. Tää on yksi mun ehdottomista lempilakoista! Myös minä sorruin tilaamaan sitä aikoinaan toisen kappaleen, ettei vaan pääse loppumaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on hitusen lämmin iholleni, on kyllä kaunis mutta ei ihoa vasten paras mahdollinen kultainen minulle :)

      Poista
  4. mullakin on tää! ihastuin heti kun näin tän kaupassa kaukaa ja vielä enemmän ku lakkasin ensimmäisen kerran :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä tätä kultaisempaa lakkaa saisi hakea?

      Poista
  5. toi on kyllä tosi ihana, oon itekkin yrittäny täydellistä kultasta lakkaa etsiä ja tää olis ollu hyvä vaihtoehto mutta mistään en oo löytänyt enää :/

    VastaaPoista
  6. Mulla oli tätä lähes koko loman, kerroksella When monkeys flyta. Bling!

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Ihan välkehtii kuvissakin, kerrankin tuli aurinkoiset kuvat tästä :)

      Poista
  8. Tää on niin ihana lakka! Mulla on ollu käytössä yksinään sekä mustan kanssa :)

    VastaaPoista
  9. Tää on kaunis lakka, itseltäkin löytyy! :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥