maanantai 15. heinäkuuta 2013

Briar Rose

A England lakkakokoelmani täydentyi huikean kauniilla Briar Rose sävyllä. 




Tämä kaunis, hillitty hologrammi sävy sopii kaikille. Halusin tämän sävyn eritoten siksi että minulla on jo tarpeeksi pinkkejä/punaisia hololakkoja.
 Minun silmiini Briar Rose on erilainen, astetta tummempi ja viininpunaiseen/luumuun taittava. Sopii todella hyvin ihonväriäni vasten.



En voi kylliksi kehua tämän koostumusta. 2 kerrosta peittää ihan täydellisesti. Levittyy kynnelle todella siististi ja lakkaus tällä on helppoa, onnistuu aloittelijaltakin. 



Voinkohan kehua tätä enempää? Ehkä kuvat puhuvat puolestaan?




Oman lakkani olen saanut Adeninasta. Siellä olisi nyt koko Burne-Jones Dream kokoelma tarjolla tutustumishintaan. Kokoelmasta löytyy 5 erilaista hologrammisävyä.  Lakkoihin pääset tutustumaan tästä.



 Linkin klikkaaminen / Adeninasta ostaminen ei tuota minulle minkäänlaista hyötyä.

8 kommenttia:

  1. Ihana lakka! Tilasin vasta ekan a englandin lakkani ja nyt minun on pakko saada kaikki sävyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen itsekin huomannut että kun yhden ostat niin tekee mieli ostaa toinen....tai siis kaikki ihanat sävyt :)

      Poista
  2. Tämä - niinkuin kaikki muutkin a-englandit - tuntuu olevaan taas täydellinen lakka!

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Niin on, vähän kuvat ovat taas pikselöityneet holokuvion vuoksi mutta livenä niin upeat!

      Poista
  4. Voi tämä on niin nätti lakka! A-England listallani kakkosena, heti She Walks in Beautyn jälkeen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SWIB on myös todella, todella kaunis lakka :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥