torstai 27. kesäkuuta 2013

Kesäisen kepeitä meikkejä

MAC luomivärit Grand Entrance, Satin Taupe, Rule ja Vapour.
Raskaalle luomelle vinkki, laita kiiltävän hohtavia värejä luomella ja raskaaseen kohtaan mattaväriä.



MAC luomivärit Goldmine, Lucky Green ja Shock-A-Holic




Dior Secret Charm






Dior Moonlight. Ihana paletti mutta liian hohtava. Eikä tämä rajaustyyli sovi minulle, alapainotteinen meikki vetää minut alakuloisen näköiseksi. Tuli sellainen Guary meikki mieleen :D






Urban Decay Naked 2 meikkejä. Raskasluomisen vinkki taas käytössä, luomella hohtavaa ja varjostus matta sävyllä. Naku 2 olisi ihana paletti mutta enemmän kaipaisin mattavärejä siihen. Nyt on vain tuo yksi ja luulen että käytän sen sävyn ensin loppuun.

Ekassa versiossa luomella Chopper, varjostus Tease ja kulmaluulla Bootycall. 





Toinen versio; luomella Half Baked, varjostus Tease, silmän sisänurkassa ja kulmaluulla Bootycall.







24 kommenttia:

  1. Tosi nättejä. Omat lempparini ovat ensimmäisen ja toisen meikin väriyhdistelmät. Täytyy kokeilla jotain samansuuntaista. Mulla on molemmat Urban Decayn Naked-paletit, mutta ne ovat jääneet nolottavan vähälle käytölle juuri mattaisten sävyjen puutteen vuoksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mä luovuin Naku ykkösestä lämpöisyyden takia ja muutenkin värit siinä oli huonommat..

      Poista
  2. Hei! Mahtava nähdä kuvia, missä näkyy hiuksetkin! Saa kokonaisuudesta paremman kuvan. Mun mielestä kyllä toi sini-vihree meikki, mikäs Diorin paletti olikaan ( en ole perehtyny Dioriin..) on tosi hyvä, ja sopii sulle näistä meikeistä parhaiten :) näin niinkuin kosmetologin näkökulmasta :)jonkun verran ite meikkien kanssa teen töitä (no, oikei...aika paljonki) ja tuo on mun mielestä ehdottomasti paras meikki nyt :) siis hienoja muutki, ei sillä. mutta mun silmään paras toi sini-vihree :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) se meikki on tehty Diorin Secret Charmilla joka on todella kaunis paletti eikä sillä ikinä epäonnistu :)

      Poista
  3. Upeita meikkejä jälleen, viimeinen on oma suosikkini värien osalta. Myös Secret Charmilla tehty näyttää ihanan kesäiseltä! :)

    VastaaPoista
  4. Helmiäinen korostaa ryppyjä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin korostaa, olenkin viisas ja neuvoin sitä välttämään ryppykohdissa. Tietäisit sen jos tekstin lukisit ;)

      Poista
  5. Kauniita meikkejä, erityisesti tykkään toisesta! Ja viides kuva ylhäältä päin on muuten tosi hyvä, kun näkyy otsaa ja hiuksia - saa paremmen kokonaiskuvan. Siis minun mielestä :)

    VastaaPoista
  6. Hei, ei liity tähän postaukseen mutta sivupalkissa on Yves Rocherin mainos jossa mainitaan koodi jolla saisi -30% alennusta tilauksesta. Koodi ei ole enää voimassa joten sen voisi varmaankin poistaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. CKiitos tiedosta, vaihdan siihen toisen mainoksen paremmalla ajalla :)

      Poista
  7. Olen pienen ikuisuuden harkinut ja harkinnut Naked 2:n hankkimista, ja nuo tekemäsi kauniit meikit taas muistuttelivat sen olemassaolosta :) Mulla on raskaat luomet, mutta oikeastaan olen viime aikoina kovasti ihastunut shinmerisiin luomiväreihin, ja käytän niitä joka tapauksessa, vaikka ei muka 'pitäisi'. Loistava vinkki muuten tuo varjostuksen tekeminen mattavärillä, kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä :) tietty voi käyttää helmiäistä jos tykkää. Minä vain en tykkää koska se ei vaan sovi mulle. Ennen sopi kun olin nuorempi ja luomet ei vielä niin painaneet :) tykkään mattaväreistä enemmän, sopivat tyyliini :)

      Poista
  8. naked 2 on mun paras ystävä ja on kyllä mukava nähdä sillä tehtyjä meikkejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) vaikka aika yksitoikkoisia meikkejä sillä teen ;)

      Poista
  9. Just ihania <3 ja ihanaa saada meikkivinkkeja raskaille luomille :)

    VastaaPoista
  10. Kesällä tulee tosi vähän meikattua, mutta näitä sun kuvia katsellessa tulee aina sellanen fiilis, että pitäiskö vaikka ihan kotipäivän kunniaksi tutkia luomivärivalikoimaa :D

    Mut oikeesti kyl meinasin kommentoida ihan epäolennnaista ja todeta, että näiden kuvien perusteella sulla on makee tukka. Tykkäisin tuollaisesta toispuoleisesta itsekin, mutta rohkeuden puutos estää leikkaamasta pitkästä lyhyeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mulla oli tukka puoleen selkään ja vetäistiin lyhyeksi :) en ole katunut! Räväytin kolmekymppisten ja uuden alun kunniaksi :)

      Poista

♥ Thanks For The Comment ♥