perjantai 12. huhtikuuta 2013

Täydellisyyden tavoittelija

Nyt minulla olisi oikein hyvä vinkki koskien ehkäpä täydellistä nudelakkaa. Mikä sinulle olisi täydellinen? Sellainen joka levittyy hyvin raidoittumatta? Sillä olisi helppo lakata toisen ihmisen kynnet? Kuivuu hyvin?



Snowcrystal kevät/kesä 2013 kokoelman lakka Nude Sand haluaa olla sellainen. Se levittyy vaivatta siististi kynsille. Jo yksi kerros peittää, minä laitoin kaksi. Olin ihan että wauuuu, onpas laadukas lakka! Vähän aikaa sitten tein kaverille manikyyrin Essien nudelakalla Topless & Barefoot ja vähän kiroilin mielessäni kun se tahtoi raidottua...vaikka pidin sitä hyvin laadukkaana vaan onhan toki toisen kynsiä hankalampi lakata kuin omia!



Tämä myös kuivui äkkiä ja lopputulos oli todella ammattimaisen näköinen. Ainut ehkä että joku mieltää nudelakan ihan näkymättömäksi? Hmm heti rupesi tekemään mieli sellaista...vinkkejä? Voisi olla joku Essie! Sellainen vaalea, ihan tosi tosi nude!

Nude Sand lakka on nimensä veroinen eli vaalean hiekan värinen. Sopii mielestäni sekä kylmälle että lämpimälle iholle.



Snowcrystal lakkoja saa ostettua Kicks myymälöistä 8 e hintaan. Harmittaa ihan sikana että meiltä Kuopiosta että kaveri kaupungista Joensuusta lähti Kicks pois. Siksi toivoisin todella kovasti että Kicks perustaisi nettikaupan. Sieltä saisi näitäkin lakkoja ja Dependin kynsilakanpoistoaineita....ja kaikkea muuta kivaa! Joko tätä kokoelmaa on myynnissä, oletteko Kicksistä bonganneet?

- Lakka saatu blogin kautta -

15 kommenttia:

  1. Aivan ihana lakka :) oon itekin tykästänyt nudeihin nytten. Harmi vaan et tuos syksyllä mein kaupungista lähti KICKS pois, ei vissiin asiakaskuntaa riittänyt. nyt snowcrystaleja tosi vaikea saada...

    VastaaPoista
  2. Runotyttö: Siksi toivonkin sitä Kicks nettikauppaa niin voitais tilailla niitä :)

    VastaaPoista
  3. ihan nätti lakka! Minä olen etsinyt juuri sellaista nude lakkaa, joka olisi melkein oman kynnen värinen.
    Voin kun ouluun tulisi pian KICKS.

    VastaaPoista
  4. Nunnu: Jännä ettei Oulun kokoisessa kaupungissa jo ole..

    VastaaPoista
  5. uu se ois kyl hyvä! miksköhän heillä ei oo sitä viel...

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana!
    Isadoralla on joku Pink...joka on niinkuin your nails only better-tyyppinen.

    VastaaPoista
  7. ostin just tänään essien sugar daddyn, tää on tällanen vaaleanpunertava(?) en tiiä omistatko itse tätä :D

    VastaaPoista
  8. Runotyttö: Olen kuullut että sellainen olisi tulossa?

    milipili: Mulla on just tuo IsaDora ostoslistalla :D

    strange: En omista vaan kyllä niitä Essieitä on tullut kuolattua :)

    VastaaPoista
  9. Yhyhyhyyyy!!! :'( Voi kun olisit postannut tämän tiistaina... olin keskiviikkona Helsingissä niissä blogitapahtumissa ja kävin Kicksissäkin. Jos olisin tienyt tästä lakasta, niin olisin ostanut tämän. Ihana väri ja jos noin mahtava koostumus, niin MULLE! :D

    Katsoin, että on Limited Edition... onkohan enää missään, kun pääsen jonnekin missä olisi Kicks.

    VastaaPoista
  10. Ai niin ja piti sanoa, että makeet kuvat. ;) Tykkään postauksen visuaalisesta puolesta.

    VastaaPoista
  11. Minna: Kiitos :) kyllä varmasti on, yleensä kokoelman "vanhettua" näitä on ollut alessakin hyvin :)

    VastaaPoista
  12. Oih, tuollaisen minä haluan !

    www.nymfimaatti.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Tämä on ehkä pakko saada...että kiitti vaan taas kerran!:DD

    http://glaze-it.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥