tiistai 23. huhtikuuta 2013

Hip-Anema

Taas yksi punainen cremelakka. Ehkä saatoin ajatella näin ensimmäisellä kerralla. Mutta olin muuten aika väärässä!



Rakastuin Essien Hip-Anema ( saatu blogin kautta ) lakkaan jo ensilevityksellä! Tämän suti on taas uusi minulle, sellainen vähän pyöreäpäinen tyyliin Wet´n´Wild mutta tällä on helpompi levittää lakka. Eikä sotkeennu kynsinauhoille. Täydellisyyttä.



Täydellisyyttä sanon myös koostumuksesta. Levittyy kuin unelma ja jos yksi kerros peittää täydellisesti!!! Ei mitään raitoja tai siveltimen jälkiä. Tälläiseen koostumukseen törmää harvoin ja se on tae laatulakasta.



Jos pidät punaisista kynsilakoista ja niitä tulee käytettyä niin osta tämä. Osta. Ihan oikeasti. En valehtele jos sanon että on varmasti paras kokeilemistani punaisista lakoista. 



Punainen on siitä hyvä väri että se sopii asusteisiin, kahvikuppiin, kännykkään...mihin vaan! Aina klassinen valinta.




Nimettömän leimaus Konad laatta m25. Päällyslakka Sally Hansen Diamond Flash. 

11 kommenttia:

  1. Onpa kyllä kaunis punainen! Mutta mutta... onko Essie mennyt muuttamaan sitä mahtavaa Suomi-sutiaan? Eikö noissa lakoissa olekaan se ihana leveä pyöreäpäinen suti??? :(

    VastaaPoista
  2. Hei,

    sellaista vain kyselen (kun itselläkin aika pitkät kynnet) niin sivuilta lohkeillessa yms. eikö kynnet kannattaisi viilata jo lyhyemmäksi? esim. tuo nimettömäsi kynsi on jo aika hassun mallinen niin eikö olisi siistimmän näköistä jos kynnet lyhenisivät ja olisivat tasaisemmat? Kasvavathan ne takaisin aina.

    VastaaPoista
  3. Papu: On vähän sellainen pyöreä, erilainen kuin ulkomaisissa lakoissa ja erilainen kuin LivBoxin Muchi Muchissa?

    Anonyymi: Mun kynnet on kuperat ja kääntyilevät ilman geelilakkausta kuten kuvissa. Ja eikös jokainen saa pitää sen mallisia kynsiä kuin haluaa, en näe syytä leikata lyhyiksi kun haluan pitää pitkiä kynsiä ;)

    VastaaPoista
  4. Oi rakastan Essien lakkoja! :-) Paras merkki, johon olen tähän asti törmännyt.

    VastaaPoista
  5. eviissh: Niin minäkin, olen rakastanut Essie lakkoja jo vuosikaudet :)

    VastaaPoista
  6. Oi kun ihanan värinen, pitää kyllä äidille vinkata, hän rakastaa punaisia lakkoja. Milloin toi tulee myyntiin? Olispa mullaki tollaset ihanan kapeet ja nätit kynnet niinku sulla. ;)

    Tsekkaa mun kynsi- ja leivontablogi, sugarsugarnails.blogspot.com :)

    VastaaPoista
  7. Katri: Kiitos, mä en vaan tykkää näin kuperista kun menevät teräviksi reunoista. Pyöreämmäksi viilaus ei auta koska se muoto ei pysy mulla. Mun mielestä näitä jo varmaan on myynnissä?

    VastaaPoista
  8. Mulla on Essien Watermelon sellainen punaisen sävy, joka peittää kans _yhdellä_ kerroksella ihan täydellisesti. Todellakin laatulakka :)

    VastaaPoista
  9. Martina: Essien lakoissa on ihan omanlaisensa laatu, siksi ovat niin hyviä :)

    VastaaPoista
  10. Tää on kyl semmoinen sävy että tekis mieli mennä Vänärille makaamaan =)) Jos kuitenkin maltan viel parisen kuukautta.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥