maanantai 1. huhtikuuta 2013

For Audrey

Olen etsinyt täydellistä turkoosia lakkaa. Luulin että Aquadelic olisi sellainen. Mutta ei ollut. Diorin St.Tropez on ollut myös hyvin usein käsissäni mutta en ole ostanut koska se on kallis ja jos se ei olekaan "se oikea" ? Papun löydettyä täydellisen turkoosin minua rupesi ihan suututtamaan; Miksi minä en sellaista löydä? Tuli valtava himo tuota Essien lakkaa kohtaan. Olen hypistellyt sitä kädessäni Sokoksella mutta en ole ostanut. Miksi? Koska olen typerä ja luullut että minulla on jo turkoosin värisiä lakkoja. HAH :D 

Katse omille kätköille. Nyt on korkea aika korkata For Audrey jonka vaihdoin Aquadeliciin Mizz Annien kanssa. Mitäs Annie tykkäsit muuten Aquadelicista? 

Sitä paitsi todella outoa että minulla on For Audrey vasta nyt. Vuosia vanha lakka ja kaikillahan se on. Jotenkin ihan noloa.



FA peitti kahdella kerroksella ja oli pigmenttistä. Koostumus oli kyllä tosi paksu ja vähän hankala levittää. Mutta tämä minun pullonihan ei uusi vaan käytettynä vaihdettu. Silti koostumus ei ole Chinan parhaasta päästä. Kyllä tämän silti käyttää.



Pähkäilin että tarvitsenko Essietä vai tyydynkö tähän. Onko ne kuitenkin aika samanlaisia. Yhdestä 15 ml pullosta lakkaa n. 40 kertaa paitsi pitkiin kynsiin ehkä vähemmän. Ja en käytä turkooseja kovin usein. Siis todella harvoin. Ehkä sen Essien voi ostaa jos eteen sattuu mutta katsellaan nyt. Ihan tyytyväinen tähän olen :)



13 kommenttia:

  1. On se kyllä kaunis, pakko myöntää. Mutta se koostumus... hyi. :/ Mulla oli ihan uusi pullo ja silti se oli paksua ja hankalaa levittää, joten en usko, että sullakaan vika oli siinä, että oli käytetty. Väri on kyllä upea. :)

    VastaaPoista
  2. ^Käytin tätä eilen yhdessä promokuvassa. Levittyi kyllä niin paksusti kuin muistelinkin, tästä FA lakkauksesta on aikaa parisen viikkoa. Kaunis on väri silti!

    VastaaPoista
  3. Mäkin oon jo kauan halunnut tuon For Audreyn, mutta en vieläkään ole sitä ostanut itselleni... Ehkä vielä joskus! :) Jotkut valitteli muutama postaus sitten sun kuvien rakeisuutta, ja mä luulen että se johtuu siitä, että esimerkiksi tämän postauksen toinen kuva on alkuperäisesti kokoa n. 340 x 445, mutta postauksessa se näkyy koossa n. 440 x 575. Eli kuva on venynyt suurempaan mittaansa kuin alunperin onkaan, joka tietenkin aiheuttaa suttuisia pikseleitä ja vääristää kuvaa :/ Sama juttu tuon kolmannen kuvan kanssa. Enkä tarkoita kommentillani päteä yhtään, mutta olen huomannut kuvissasi saman ongelman kuin muut. Toivottavasti auttoi :)

    VastaaPoista
  4. ^Juu nämän postauksen kuvat on vanhempia, ajalta jolloin latasin kuvat pienempänä. Joudutte vielä vähän niitä kestämään jotta saan vanhat postaukset julkaistua. En saa suurennettua enää näitä pienennettyjä kuvia. Millä ohjelmalla näet nuo kuvien koot? Tämän postauksen eka kuva on oikeassa muodossa, kaksi muuta on laitettu suurempana.

    VastaaPoista
  5. mikä vois olla ongelmana kun mun leimailulaatat ei enää toimi ? se kuvio ei tartu ollenkaan stamperiin. mielestäni oon tarkkaan kattonu että ei oo ollu öljypohjaisia kynsilakanpoistoaineita joita oon käyttäny:(

    VastaaPoista
  6. ^Kaikki yleisimmät kynsilakanpoistoaineet sopivat paitsi Dependin vihreä. Joskus mullakin tökkii, stampperissa voi olla pölyä tai nöyhtää. Itsellä auttaa se että yrittää vaan uudestaan. Joskus menee hermot ja leimaus ei yksinkertaisesti onnistu kuten pääsiäiskynsissä. Ei vaan tarttunut, en tiedä miksi. Jotkut viilaa leimasinta kynsiviilalla mutta en itse sitä suosittele koska ainakin nahkeapäinen leimasin menee siitä pilalle. Eli kokeile vaan uudestaan ja uudestaan, niin tylsä on vinkkini.

    VastaaPoista
  7. Jännä, et vaikka näillä lakoilla väriero oli aika minimaalinen, niin Aquadelic oli enemmän mun makuun. Tyyväinen olen vaihtoon.

    Mä olin melko lailla justiin saanu tuon lakan postista ja kokeillu ehkä kolmelle kynnelle, ennen kuin lähetin sen siulle, et vanhuudella ei varmaan ollut vaikutusta koostumukseen.

    VastaaPoista
  8. Mizz Annie: Yleensä olen ollut tosi tyytyväinen Chinan laatuun joten tämä oli erikoinen poikkeus. Mutta hyvä että vaihtarit oli mieluisat molemmille :)

    VastaaPoista
  9. Nätti on lakka, mutta minäkään en hihku koostumuksen puolesta. Ei nyt onneksi ihan kauheaa ole.

    VastaaPoista
  10. For Audrey oli yks mun vaihtoehto turkoosien listalla :) Mutta sorruin siihen (sikahintaiseen!) Dioriin!

    VastaaPoista
  11. milipili: Kyllä tämän voi käyttää, on kuitenkin värinä ihana :)

    Martina: Sinä senkin Dior villitsijä ;) sitä Dioria on ollut joka paikassa alessa mutta hillitsin itseni!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥