sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Take Me To Your Chateau

Take Me To Your Chateau on yksi ihanimmista Color Clubin lakoista. Aivan taivaallisen kaunis vaaleansininen joka peittää kahdella kerroksella. Levittyy hyvin ja kuivaa nopeasti.


Mustat leimaukset antavat kivasti kontrastia baby blue lakkaan, leimaus MagnoNails laatasta.


Kuinka moni tykkää tästä ihanasta lakasta? 

Mä olen kyllä ihan lomafiiliksissä, oikeasti mulla on kynsillä vieläkin Skyfall ilman päällyslakkaa!! Eli siis todellakin lomalla olen...mutta hyvin pysyy kun geelilakkaus on alla. Ei pelkoa että lakka lohkeilee, kynnet lohkeilee. 
Mutta kyllä mä jollain Bondilla lakkaan, töihin on maanantaina mentävä, ou nou...

7 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja upeet kynnet! <3

    goldmine-elly.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Määki tykkään kovasti tosta lakasta. Yks mun lempparicremeistä. :)

    VastaaPoista
  3. Mulle on jäänyt sellanen tapa, että aina kun käytän tuota baby sinistä lakkaa, niin laitan leimat päälle CN laatan jätskikuviolla :D Leimaukset tuo siihen kivasti kontrastia, niin kuin sanoit.

    VastaaPoista
  4. ^Oi kuulostaa ihanalta, pitää joskus kokeilla :)

    VastaaPoista
  5. sun kynnet on kyl tosi ihanat, noi pitkät ! Mä alotin just kynsien kasvatus projektin ku mun kynnet on hirveen lyhyet :/ mut nää turkoosit mustalla leimatut kynnet on kyl tosi kivat ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥