lauantai 13. lokakuuta 2012

ABC: D niinkuin Delicious Violet


Nyt kun kirjoitan tätä juttua niin D:llä alkavia lakkoja ei muuten ole paljoa...niitäkään :) muutaman löysin ja valitsin syksyisen tumman violetin eli Benecosin Delicious Violet sävyn.


Tämä on hyvälaatuinen lakka, 2 kerrosta peittää. Jotkut ovat moittineet Benecosin lakkoja hitaaksi kuivumaan mutta en ole itse kyllä huomannut. Ehkä nyt ei maailman nopein cremelakka mutta ei hitainkaan. 


Koristelujahan tämä vaati, pilkut tein Dotting toolilla ja pinkillä Benecos My Secret lakalla joka muuten on i-h-a-n-a...Water decals tarrat CesarsShop.


7 kommenttia:

  1. Kauniit kynnet! Ja täytyy niitä D-lakkoja löytyä sulta, kun mullakin näkyy olevan peräti 9 ja mun kokoelmani on varmasti paljon pienempi :D (China Glaze Delight, Deviantly Daring, Devotion... Misa Deep Breath.. OPI Die Another Day, Done Out In Deco, Don't Touch My Tutu, Dutch Ya Just Love OPI, Diva of Geneva...)

    VastaaPoista
  2. eekku: Kiitos :)

    Papu: Kiitos :) mulla on noista Dutch Ya Just Love OPI ja Diva Of Geneva :) mulle ei oo Bond lakat tullu vielä, nyyyhhhh!!!!

    VastaaPoista
  3. Mun pitäis kokeilla noita pilkkuja joskus, lyhyillä kynsillä ne vaan tahtoo tehdä ahtaan vaikutelman.

    VastaaPoista
  4. ^No en mä tiedä jos tekis muutamia pilkkuja vaan? Minusta ne sopis kivasti :)

    VastaaPoista
  5. Nää on kivat! :) Nuo perhoset näyttää vähän ruseteilta. :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥