torstai 27. syyskuuta 2012

Uudet Color Clubin kokoelmat

Näitä mä olen niin odottanut!!! Kieli pitkällä olen kytännyt CesarsShopin sivua että milloin ne uudet Color Clubin kokoelmat nyt tulevat ja milloin mahdollisesti saisin ne itselleni?

Tänä syksynä on kaikkea ihanaa...aloitetaan tästä Halographic Hues kokoelmasta.
Tässä on 6 hologrammi lakkaa. Ostakaa hyvät ihmiset näitä ennenkuin loppuvat. Nämä tulevat olemaan kuumaa kamaa. Sitten kun niitä tulee Cesariin, lähiaikoina varmasti!


Magnetic Force kokoelmaan tuli 6 uutta glitteristä sävyä. Hienoja ja erilaisia glitter-magneettilakkoja. Ihania, etenkin turkoosi ja pinkki..


In True Fashion kokoelmassa ( joka on syksyn pääkokoelma ) on 12 lakkaa. Mun mielestä Color Club tekee todella maukkaita syyssävyjä joista eniten pisti silmään Model-behavior ja Chanel Peridot kopio Editorial sekä pari muuta duochromea. Oikeastaan loput ovat ennenkin nähtyjä mutta hyvälaatuisia creme lakkoja. Jostakin syystä CC:n creme lakkojen laatu miellyttää minua kovasti koska ovat helppoja levittää ja suti on loistava juuri minun kynsilleni.


Winter Affair talvikokoelmassa on 6 sävyä. Ja on muuten upeita, siis todella upeita sävyjä! Näistä tykkään. Voisin syödä nämä. Nam.



Ruby Wing lakat ovat uutuuksia joita saat vain Cesarista. Nämä lakat vaihtavat väriä sisällä ja ulkona. Mieletön väriskaala, en mä tiedä mistä aloittaisi :D


Lisänä myös Nailfix Cleaneria, Cesars paitaa, viilaa ja Nailfix hedelmäöljyjä.

Hei mitäs tykkäsitte? Teen näistä swatchit ja esittelen sitten kaikki kokoelmat kerrallaan, malttakaa siis vielä hetki ;)

Ja huomenna kirppis klo 18, älkää unohtako!

14 kommenttia:

  1. jotenkin menee holot hukkaan kun ne tulee tähän aikaan vuodesta kun ei sitä aurinkoakaan ole :( tosin tuskin löytää yksikään tietään minun luokseni.

    VastaaPoista
  2. ^Se on totta mutta onneksi ne näyttää parhaan puolensa myös keinovalossa :) toivottavasti saisin ne kuvattua auringossa ettei tarvitse turvautua keinovaloon...

    VastaaPoista
  3. Mä oikeastaan odottelen keinovaloaikoja, mun mielestä holot on silloin iskussa aamusta iltaan, kun taas kesällähän ne perusluonnonvalossa ei näytä miltään.. : O onpa mahtava satsi uutuuksia, ihankuin joulu!

    VastaaPoista
  4. ^Hehe iskussa aamusta iltaan ;) mä aina yritän kuvata luonnonvalossa ettei mun kuvien takia tule ainakaan vääriä ostopäätöksiä ja muutenkin olen niin tarkka kuvien laadusta ;)
    Oispa jo joulu ja joulusuklaat!

    VastaaPoista
  5. Halleluujaa nyt noita pipetillisiä öljyjä on tullut Cesariin!! Ja swatcheja odotan innolla...

    VastaaPoista
  6. Oho, hirveesti uutuuksia! Mutta niin hienoja kaikki, etten osaa valita, mitä itselleni hankkisin. Oletettavasti en mitään, sillä olen kaikki tai ei mitään tyyppiä :D

    VastaaPoista
  7. Oi, tuo talvikokoelma on upea! Pakko saada.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: Swatchit tulossa, mä odotan myös innolla näillä lakkailua :)

    milipili: Hehhe, jaksa nyt hetki ;)

    Kätsy Kissa: Hanki joulukokoelma, siinä on mielettömän upeita!

    eekku: :)

    Yue: Niin on, todella upea! Ja mun kuvat ei ole des hyviä kun salamalla äkkiä räpsin..

    VastaaPoista
  9. Niin herkkuja kaikki nuo lakat. Pitkästä aikaa iski himo ostaa kynsilakkoja :D Kynnet on vaan taas niin karmeassa kunnossa geelien jäljiltä ettei huvita edes lakata :(

    VastaaPoista
  10. ^Hoidat vähän kuntoon ja sillä aikaa ehtivät kotiutua kaikki mitä tilaat :) mitäs aloit himoita ;)

    VastaaPoista
  11. Tuo Winter Affair kokoelma on kokonaisuudessaan aika himottava :D ja noita väriä vaihtavia ja magneettilakkoja pitää hankkia ainakin yksi molempia kokeiluun, mut odotan sun kuvia ensin :)

    VastaaPoista
  12. ^Winter Affairissa on ihanuuksia, tein jo swatchit niistäkin ja voisin vaikka huomenna ne julkaista :) magneetteja kokeilin jo muutamaa mutta näissä tulee ristikko kuvio ja ent iedä vielä onko niin hienoja kuin tavan Magnetic forcet mutta sen näkee sitten kun ajan kanssa kaikki kokeilee. Ja entäs se hololakka kokoelma mikä on vielä tulossa!!!!

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥