sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Millennium

China Glaze Millennium on Khrome kokoelmassa ilmestynyt hopea peili-/kromilakka. Tämä kyllä levittyy hyvin, ei tyypillisiä siveltimenvetoja joka yleensä on ongelmana tämän tyyppisten lakkojen kanssa. Laitoin tätä 2 kerrosta, aluslakka Poshe ja päällyslakka Konad.



Leimaukset Bundle Monster laatasta.



Minusta on jännä miten tämän kokoelman lakat myytiin äkkiä loppuun. Ostin tämän lisäksi Sci-Fi ja 2030 lakat. Molempia käytän leimaamiseen, ovat täydellisiä Konadin kanssa. Harmi vaan kun en tajunnut ostaa näitä enempää, kultainen 2030 loppuu kohta ja mistäs sitten täydellinen kultainen leimailulakka?

Onko teillä kokoelmia joita olette jääneet kaipaamaan?

8 kommenttia:

  1. China Glaze Passion toimittaa minulla kultaisen leimailulakan virkaa, ja on toiminut hyvin. :) Tosin vähän eri sävyinen kultahan se on kun tuo ah niin ihana 2030. Essien Good as Gold vaikutti vähän ei-niin-keltaiselta kullalta niin tilasin sen jos ihan kultaista lakkausta kynsiini mielin, koostumusta tosin on moitittu. Menee sitten ainakin leimailulakkana. :P

    VastaaPoista
  2. harmittaako sua ku siitä sun charming nails- konad laatasta on tehty kopio?

    VastaaPoista
  3. Toi Millennium on niiiin ihana lakka, harmittaa etten oo saanu sitä vielä käsiini mistään. Mulla on ainoastaan Sci-Fi lakka.

    Tykkään noista kynsistä paaaaljon! :3

    VastaaPoista
  4. Henna: Kiitos :)

    Celia: Ahaa, täytyypä laittaa muistiin, mulle tuo Passion on ihan outo lakka :)

    Anonyymi: Onhan se ikävää että kaikki kopsataan mutta jos se ei ole aito niin ei kukaan sitä käyttävä voi kehua leimanneensa Charming Nails laatalla ;)

    nina: Kiitos :)

    SCC: Kiitos .)

    VastaaPoista
  5. Kauniit kynnet! Mutta huh, mulla on aivan erilainen kokemus Millenniumista: musta se on TOSI viheliäinen levittää kynsille. Jää kaljuja kohtia, siveltimenjäljet jää näkyviin jne. ICK! Yhden ainoan kerran olen lakannut sillä, enempää en ole sen koostumuksen takia halunnut. Leimailussahan se on kyllä tosi hyvä.

    Kultaisista leimailulakoista paras mitä olen käyttänyt on ollut ihan ehdottomasti Barry M Gold Foil, mutta ennen kuin sen löysin, leimailin paljon juuri tuolla edellämainitulla China Glazen Passion-lakalla, joka on tosi hyvä myös.

    Essien uudesta Mirror Metallics -kokoelmasta mulla on kaksi lakkaa, ei sitä kultaista (Good As Gold), mutta ne kaksi mitä mulla on leimaavat varsin mainiosti, kunhan lakkaa laatalle levittäessä sivelee sen huolellisesti. :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥