perjantai 4. toukokuuta 2012

Marketti Teemaviikko - Parhaat palat



Herbina MarjaSpa Väriä hellivä hiuskiinne
Olen käyttänyt monia eri hiuskiinteitä ja koko ajan etsin sitä hyvää. Eli sen pitäisi olla halpa, helposti saatava, ei saa klimpata hiuksia ja pitää lähteä pois harjaamalla kevyesti. Ja tietenkin pitää "pitää" :)
Aiemmin olen tykännyt Franck Frovostin hiuskiinteestä mutta ärsyttää kun se on niin kallis keskustan kaupoissa niin en raaski ostaa sitä enää O_O
Tämän Herbinan ostin ihan Prismasta, en katsonut hintaa mutta mitäs tämä olisi... 4 e tai sitä luokkaa. Olen joskus kuullut jotain hyvää Herbinan hiuskiinteestä niin uskaltauduin ostamaan! Ihastuin tähän heti. Tuoksuu ihanalta! Pullo on nätti. Pitää hyvin ja lähtee tosi helposti harjaamalla eikä klimpitä yhtään. 

Lactoline kasvovesi
Tämä on vanha suosikki mutta nyt pitkästä aikaa olen taas ostanut tätä. Tämä virkistää kasvot hyvin, pullo on hyvän muotoinen mutta halvan näköinen mutta halpa ulkonäkö johtaa halpaan hintaan josta minä tykkään ;) saa Maxista yms. n. 3 e hintaan. Ei tee ihmeitä ( kai ) mutta on perushyvä ja ei ärsytä ihoa.

Freeman Päärynäputsari
Minäkin ostan tätä Ostolakko Virven kehujen vuoksi. Maksaa muistaakseni n. 7 e Sokoksella. Sisältää ihoa pehmentävää salisyylihappoa jonka takia tästä innostuinkin.
Käytän tätä ihonpesun kakkosvaiheessa eli ensin kostutan kasvot, pesen ne Laveran geelillä ja sitten vielä perään Freemanin Päärynäputsarilla. Ihosta tulee pehmeä ja sileä, huomasin eron heti kun rupesin käyttämään tätä. Pesen tällä myös ihon aamuisin. Kosteuttaa saa kyllä kunnolla, tämä saattaa lisätä pintakuivuutta. Huomaan sen siitä miten iho huutaa kosteutusta kasvoveden jälkeen. Mutta ihon kunnollinen puhdistus on pääasia joten tälle 10 pistettä!



Löytyy muilla samoja suosikkeja?

13 kommenttia:

  1. Tuo hiuslakka on tosi hyvää, kuin myös päärynäputsari. Mulla vaan kerran sattui päärynästä outo, ehkä pilaantunut (?) kappale, se tuoksui ihan raa'alle viinalle. Hyi, en pystynyt käyttää. Ei tullut kyllä reklamoituakaan..

    VastaaPoista
  2. Mulla on samaa Lactolinea, ihan jees mutta tuskin uutta hankin :) Karsean näköinen pullo, sen takiakin jää jo melkein hankkimatta. Päärynäputsari on ihan ykkönen!

    VastaaPoista
  3. Tykkään itse freemanin puhdistusmaidoista ja kasvokuorinnoista :)

    VastaaPoista
  4. Tuosta Herbinasta. Minä olen pikkasen nipo sen suhteen, että tummissa hiuksissa jotkut hiuskiinteet näkyvät harmahtavana kalvona. Kuis Herbina mahtaa selvitä tuosta asiasta?

    VastaaPoista
  5. Päärynäputsarista on tullut suosikkini justiinsa Virven postauksen ansiosta. Tai siitä syystä alunperin halusin tätä kokeillakin. Tosin illasta yleensä putsaan jollain vähän miedommalla, juurikin tuon pintakuivuuden takia. Toisaalta olen huomanntu, että pintakuivuus on ehkä jopa vähentynyt (minulla pahinta yleensä nenän seudulla), mutta liekö johtuu sitten keväästä tai jostain. :D

    VastaaPoista
  6. Löysin eBaysta jotain mielenkiintoista:

    http://www.ebay.com/itm/Stamping-Device-Nail-Art-Image-Plate-MLS301-/261008162208?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cc54c7da0#ht_540wt_905

    Onko joku firma menny kopioimaan ton sun laatan?

    VastaaPoista
  7. Tuo päärynäputsari on aivan ihana! Pitäisi kirjoittaa siitä uudestaan koska nyt kun sitä olen käyttänyt jo yli puoli vuotta niin se on vasta kunnolla "auennut". Mulla meni siitä korkki vähän rikki joka hetkeksi vähensi sen käyttöä ja hankin tilalle Freemanilta sen kiivi-putsarin (en nyt muista tarkkaa nimeä). Eilen pitkästä aikaa taas käytin tuota päärynäversiota ja voi että kun se tuntuikin ihanalta!!

    VastaaPoista
  8. mulla noi herbinan kiinteet jää tukkaan... tarpeeks kun pääsee kertymään niin ei lähe ees yhdellä kierroksella syväpuhdistavaa pois :D

    VastaaPoista
  9. Heini: Hyi, on varmasti ollut pilalla!

    Martina: Heh, pullo on kyllä kuin suoraan alekorista...

    Annika: Mä olen joskus käyttänyt mutta ei niin jääneet erikoisiksi niin en ole ostanut uudestaan. Minusta ne tuubit on liian isoja jasain allergisen resktion siitä suklaanaamiosta :(

    LemonJuice: En kyllä ole kalvoa nähnyt, mulla on vaaleanruskeat hiukset nyt. Sun pitää vaan testata :)

    Rva Melli: Kevättä rinnassa :)

    Anonyymi: Näköjään on :( toisaalta on se ollut odotettavissa, ainahan niitä kopioita liikkuu...

    Mohn: Se on kyllä ihana, tuskin olisin ostanut ilman arvosteluita :) luin niitä sunkin blogista :)

    Nanna: Aijaa, pitäis kyllä ostaa uus syväputsari kun ei ole tullut kuukausiin käytettyä...ups :)

    VastaaPoista
  10. Melkeinpä kaikki freeman-sarjan tuotteet on ihanan tuoksusia ja tykkään myös niiden purnukoista. Päärynä putsari on ollut ehkä vuoden käytössä, mutta nyt en ole löytänyt sitä enää mistään! Toivottavasti ei ole poistumassa valikoimista!

    VastaaPoista
  11. ^En usko, ostin tämän ihan vasta Sokokselta :)

    VastaaPoista
  12. Hih, oli pakko tämän innoittamana hakea uusi päärynägeeli ja nyt tuoksuu sille mille pitääkin! samalla otin kokeiluun ananas-entsyymi-kuorinta/naamion. Sekin tuntui hyvältä iholla (en pidä isorakeisista kuorinnoista), mutta tuoksu ei ollut niin herkullinen kuin odottelin! Loistavia tuotteita kyllä ja se hinta, tykkään!

    VastaaPoista
  13. ^Hyvä että sait uuden ja hyväntuoksuisen tuotteen nyt käyttöösi :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥