sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Marketti Teemaviikko - Diva

Lumene Natural Code trioja löytyy nyt alekoreista, kannattaa kiertää Maxit, Robin Hoodit, Tokmannit jne. nämä tälläiset halpiskaupat. Näin joskus aiemmin tämän violetin paletin 5 e aletarralla varustettuna. En silloin ostanut mutta vähän se mieltä kaivelemaan. 
Ajattelin että 5 e ei kaada talouttani mutta enemmän mietin aina sitä että tarvitsenko tätä...
En tosiaan tarvitse mutta halusin ostaa kun värit näytti kivoilta :)




Ensimmäisellä käyttökerralla käytin pelkästään tätä palettia eli en yhdistänyt siihen muita violetteja. Että meni kyllä hermot, värit ovat kauniit mutta niin hennot! Mulla oli violetti pohjustus mutta silti....en viitsinyt siitä meikistä ottaa edes kuvia vaan paransin meikkia lisäämällä varjostukseen Ben Nyen Amethyst violettia luomiväriä.


Näytin niin orvolta ja typerältä liian hailakassa meikissä :( eli tässä luomella tuo paletin violetti, Amethyst varjostaa ja paletin vaaleanpunainen kulmaluulla. Tuota rusehtavaa väriä en ole vielä kokeillut.




Värit vähän rapisi ripsiin kun lisäsin meikkiä...




Tykkääkö kukaan muu Divasta? Kyllä se ihan kiva paletti on mutta minä kyllä kaipaan vähän jotain vahvistusta, en niin välitä vaaleista meikeistä ellei ole tosi paksu eyeliner rajaus.


Mitä muuten tykkäsit Marketti Teemaviikosta?

7 kommenttia:

  1. Ihanat♥ sä sit osaat meikata :) Kumpa mäki :DD

    VastaaPoista
  2. Oon käyttäny tosi pliisuja luomivärejä jo varmaan kolme viikkoa putkeen.. Tuli jonkunlainen ähky kirkkaisiin väreihin ja kaipasin vähän vaihtelua :)

    Meinasin ostaa Divan alelaarista, mutta multa löytyy jo liikaa samoja sävyjä, joten en saanut tuota nättiä palettia :(

    Marketti teemaviikko on ollut mun mielestä tosi kiva!

    VastaaPoista
  3. Marketti teemaviikko on kyllä ollut kiva!

    VastaaPoista
  4. Fanny: Thanks :)

    Kukkakynnet: Kiitos, harjoittelemalla opii kyllä :)

    Kätsy Kissa: Kyllä mäkin välillä tympäännyn väreihin ja meikkaan vaaleilla mutta harvemmin kuvaan niitä ;)

    Maranen: Kiitos :)

    VastaaPoista
  5. Markettiviikko on ollut kiva, mä tykkään teemaviikoista muutenkin :)

    En oo saanut Natural Coden luomiväreistä kauheen hyvää kuvaa, joten oon suosiolla jättänyt ne alelaariin vaikka halvalla saisikin. Toisekseen 88 Ultra Shimmerin hankinta teki sen, että puuttuvia sävyjä ei oikein enää oo :) Siis sellaisia, että "jee voisin ostaa tän kun tällästä sävyä mulla ei vielä ollutkaan!".

    VastaaPoista
  6. ^Varmasti multakin löytyy jo nämä kaikki sävyt mutta jostain kumman syystä kaikkea on kiva hamstrata ja kerätä koko sarja :) ei mulla kaikkia LNC trioja ole, olen jättänyt ostamatta ne liian vaaleat ja huonot :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥