torstai 17. toukokuuta 2012

Greenlips pakettini

Sain Greenlipsiltä muutaman tuotteen kokeiltavaksi.


ZUII kukkaisluomiväri sävyssä Sunflower.
Sävy on puhdas kulta, erittäin kaunis ja hohtava sävy. Pigmenttiä riittää, olen tähän erittäin tyytyväinen koska väri on pehmeä, levittyy hyvin ja pysyy. Luomiväri maksaa 20,50 e ja valittavana on monta kaunista sävyä. 



ZUII huulipuna sävy Butterscotch. Kiva vaaleanpunainen nude. Huulipunat maksavat 22,50 e ja sävykartasta löytyy jokaiselle jotain. 
Huulipuna pysyy hyvin useamman tunnin ja on huulilla hyvän tuntuinen. Ihanaa että tämän koostumus on sopivan jämäkkä eikä tämä ala hankaamaan puikon reunoihin. Pakkauskin on ihanan tyylikäs. Zuii tuntuu hyvältä sarjalta, ehdottomasti hamstraisin lisää :)


Couleur Caramel matta laivastonsininen luomiväri. Jostain syystä en nyt tähän löytänyt suoraa linkkiä, toivottavasti CC luomivärit eivät poistu valikoimasta? Olen nimittäin tykästynyt näihin.
EDIT: Eivät poistu, sivuille päivitetään uusia sävykarttoja :)
CC luomivärejä löytyy hohtavina joita minulla on joskus ollut ja joista tykkäsin kovasti. Niissä riitti pigmenttiä ja pysyivät luomella. Näitä matta versioita minulla on tämä navy sininen ja violetti jonka sain Sannilta. Näissäkin on huimasti pigmenttiä eivätkä nämä varise. 




Tässä muutama meikki jossa käytin kultaista Sunfloweria.






Tässä kaverina oli Couleur Caramelin matta violetti luomiväri. Alemmassa meikissä minulla oli myös violettia; Ben Nyen Amethyst ja Cosmic Violet varjostuksissa.






Tässä luomella Ben Nye Ice ja varjostuksena Couleur Caramel navy sininen.




Seuraavassa MAC Shimmermoss + Navy sininen.






6 kommenttia:

  1. sulla on aivan ihanat huulet!

    en oo kommentoinut pitkään aikaan.... hävettää ihan :( tää on silti mun mielestä paras kynsiblogi, muista se!

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit, huomaa että kevät on tullut kun kuvatkin on niin paljon aurinkoisempia ja kirkkaampia! Kivat kuvat ja jotenkin sädehtii kaikki! :D

    VastaaPoista
  3. strange: Heh, kiitos :) minä muistan :) kommentoi aina kun jaksat.

    eerika: Kiitos :) minäkin sädehdin näistä kommenteista ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥