sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Essie lakkani

Martina pyysi minua kuvaamaan kaikki Essie lakkani :) pystyin toteuttamaan kun mulla ei niitä niin paljon ole. Tai voisi sanoa että kehtasin kuvata kun ei ollut niin iso homma :D



Left --> Right
Topless & Barefoot, Sand Tropez, Pop Art Pink, Pink Diamond, Princess Pink and Gughi Muchi Puchi


Left --> Right
Meet Me At Sunset, Fiesta, Super Bossa Nova, Splah Of Grenadine, Forget Me Nots and Mod Squad


Left --> Right
Mint Candy Apple, Barbuda Banana, St.Martin Mint and Mink Muffs



Left --> Right
Lapis Of Luxury, Pretty Edge, Demure Vixen, Knockout Pout, Haute As Hello and Flawless

15 kommenttia:

  1. ihanan värisiä ! mulla on noista vaan toi lapiz of luxury ;)

    VastaaPoista
  2. onhan noita aika paljon:D ihania värejä♥

    VastaaPoista
  3. Miltä tuo St.Martin Mint näyttää kynsillä?Pullossa näyttää ainakin ihanalta <3

    VastaaPoista
  4. Katrina Vitor: Me too :)

    SMURFFISARA: Se on nätti sininen :)

    Runotyttö: Essien pullot on myös söpöjä, olen aina niistä tykännyt :)

    Suvinen: Pitäis ottaa uudet kuvat, en olekaan lakannut sillä melkein pariin vuoteen...hups :D

    http://charmingnails.blogspot.com/2010/07/100-green-week-stmartin-mint.html

    VastaaPoista
  5. Heiiiii millon teet taas höyhenkynsii? :D Ne on nii kivoi!

    VastaaPoista
  6. Oijoijoi, nam mitä herkkuja! Ja aika mukava määrähän niitä on..! :) Verrattuna ainakin mun neljään :D

    Tästä on hyvä vertailla varsinkin noiden kahden ekan kuvan lakkoja, sieltä löytyykin mun himotuslistalla olevia kavereita kuten Topless, Sand Tropez, Grenadine, Banana<3 sekä iki-ihana Haute As Hello.

    Kiitos vaivannäöstä!

    VastaaPoista
  7. Miten olis skittle-lakkaus lakoilla Fiesta, Super Bossa Nova, Splah Of Grenadine, Forget Me Nots ja Mod Squad? :D

    VastaaPoista
  8. milloin arvonnan voittaja julkaistaan???

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Ehkä joskus :)

    Martina: Ole hyvä :) noi mitä himoitset on tosi herkkuja!

    Anonyymi: Harkitaan ;)

    lode1: Kohta, tulin vasta nyt koneelle :)

    VastaaPoista
  10. Näytin 8-vuotiaalle pikkusiskolleni vähän kynsikuvia blogistani ja voi että sitä huokailua :) Koko ajan kuului vain, kuinka "ihania" ja "hienoja" ja "jänniä" lakkauksia voi tehdäkään. Totesin vain, että isosiskon taidot eivät riitä yhtä hienoja taiteilemaan, vaan sisko saa ihan itse opetella. Taisi tulla aikamoinen inspiraatio pienelle tytölle ilmeestä päätellen. Kiitos blogista, jonka parissa myös isosisko saa haaveilla pitkistä ja kauniista kynsistä :)

    VastaaPoista
  11. Ihania! Mulla on samoja vain 4. Tuo Haute as Hello menee hankintaan.

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: Kiitos ihanasta palautteesta :)

    milipili: Juu se onkin hieno :)

    VastaaPoista
  13. Tosi upea kokoelma!Olin ihan innoissaan kun näin Essien lakat nyt kaupoissa, mutta ne hinnat hirvitti mua :(

    VastaaPoista
  14. ^Kiitos :) onhan ne kalliita mutta laadukkaita :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥