perjantai 13. tammikuuta 2012

Urban Decay NAKED meikkejä

13. pvä ja perjantai...no ainakaan vielä ei ole mitään pahaa tapahtunut! Tänään voisin esitellä Urban Decay Naked meikkejä...Nakedia on tullut ahkerasti käytettyä tällä viikolla.


Half Baked + Smog



Sin + Hustle + Creep


Tässä meikissä nyt se pyydetty alarajaus. Kokonaisuutena se ei sovi minulle yhtään. Näytän ihan törkeältä, liian meikatulta ja suttuiselta. Näyttää lähikuvissa ihan hyvältä mutta luonnossa liikaa koska mulla on aina yläluomella jo ihan tarpeeksi meikkiä ;)





Ja nämä sopivat siis erittäin hyvin uusiin Adele hiuksiini ;) Näissä hiuksissa oli lähtökohtana musta josta alettiin raidoilla vaalentamaan syksyllä 2011. Musta kulahti hyvin ruskeaksi / puna-kupariksi ja raitoja on tehty vanhojen raitojen päälle sekä osittain uusiin kohtiin.



17 kommenttia:

  1. Tosi kivanväriset hiukset! Jännä nähdä susta noinkin "paljastavaa" kuvaa, tottunut näkemään pelkkiä kynsiä ja silmiä lähinnä :D

    VastaaPoista
  2. kivat raidat, mut miten se on Adele tukka? :)

    VastaaPoista
  3. Kiva on tollainen hento alarajaus, ei ainakaan kuvissa ole liikaa. Ja meikkikuvat on ihania aina!
    Taidan antaa omien raitojen tulla esiin jos ovat tullakseen, nuokin näyttää niin hyvälle.

    VastaaPoista
  4. Ihania! Mun lemppariyhdistelmä on Nakesta juuri toi sun viimeks esittelemä :)

    -Felicity

    VastaaPoista
  5. mitä on adele-hiukset ?

    VastaaPoista
  6. Oon kanssa itse käyttänyt paljon Half Baked + Smog yhdistelmää Nakedista. Kaks mun ehdotonta suosikkisävyä. Jostain syystä Gunmetal aina tuppaa muuttumaan mun luomilla ruskeaksi, enkä voi käsittää miksi! Uhmaan luonnonlakeja :D

    Tosi nätit uudet hiukset sulla :) Pitäisi kai itsekin mennä siistimään pehkoa.

    VastaaPoista
  7. voi oletpa suloinen! niin kuin aina :) ja nuo hiukset... ah miten ihanat♥

    VastaaPoista
  8. Heini: Kiitos :)

    malla: Adele = laulaja = uuden Cosmon kannessa samanlaiset hiukset ;)

    milipili: Juu nämä on kyllä ihanat vaikka puoli vuotta meni ennenkuin olivat täydelliset :)

    Felicity: Se on ihana yhdistelmä :)

    Anonyymi: Kts. ylempää :)

    SHF: Kiitos :)

    Kätsy Kissa: Kiitos, välillä on ikävä mustia hiuksia kun ne on niin ihanat kuitenkin...

    strange: Kiitos :)

    VastaaPoista
  9. Tosi kiva tukka! Oon kanssa menossa ens viikolla kampaajalle tän pehkoni kanssa, pitäisköhän tehdä jotain ton tyyppistä, hmmm? Naked on myös ihana! Ja ymmärrän sua hyvin noissa alarajauksissa, mäkään en tykkään käyttää alaluomella yleensä mitään, tulee vaan just suttuisen ja ylimeikatun näköinen. :-)

    VastaaPoista
  10. Nättejä meikkejä olet Nakedilla tehnyt ja jotenkin ne sopii tosi hyvin tuon sun tukan kanssa :)

    VastaaPoista
  11. Jee, alarajaus! Kiitos siitä ja sopii vallan mainiosti. Ihan turha sanoa, ettei muka sovi sulle. :)
    ST

    VastaaPoista
  12. Sara: Kyllä, näytin tosi törkyiseltä :)

    HeidiB: Kiitos :)

    ST: Kyllä mä sanon ettei se sovi mulle, en ala käyttämään jatkossa. Näytin jotenkin niin halvalta ja ylimeikatulta. Kaikille se ei vaan sovi :)

    VastaaPoista
  13. Näytät ihan sairaan tutulta ja mulla on ollut jo pidemmän aikaa kutina että tiedän sut, en tunne mutta tiedän ja olen nähnyt sut, mutta en kyllä kehtaa tulla sanomaan mittään etten mee väärille ihmisille huutelemaan mut oon nyt aika 90% varma!! :D

    VastaaPoista
  14. ^Heh, eipähän siinä mitään :) missäs olet nähnyt minut?

    VastaaPoista
  15. Ohoh, mä oon jotenkin aina kuvitellut että sulla olis lyhkäinen, musta tukka :D

    VastaaPoista
  16. ^Ei ole, aina on ollut pitkät hiukset :) voitko kertoa missä ollaan nähty kun nyt niin vaivaa :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥