perjantai 28. lokakuuta 2011

Uusia Yves Rocher meikkejä

Sain valita muutamia tuotteita Yves Rocherilta itselleni.

Ensimmäisenä luomiväriduo Minttu & ruskea. Ihanat värit! Ne ovat satiinisia, pigmenttiä on hyvin eikä koostumus ole kova tai rakeinen vaan erittäin hyvä!

Valitettavasti tätä ei ole enää nettisivulla, en tiedä onko loppu väliaikaisesti? Todella harmittavaa esitellä tuotetta jos sitä ei saa. Tiedän...olen pahoillani mutta onneksi näissä on muitakin kivoja värejä.





Toisena luomiväriduona Malva & Khaki. Näyttää niin syötävän hyvältä. Ei mitään rajaa.
Tässäkin oli satiininen ja todella hyvä koostumus, hyvin samanlainen kuin mintussa paletissa.

En ole tiennyt että YR:llä on tälläisiä herkkuja! Nyt nousi pointsit mun silmissä. Olen siis teininä aloittanut meikkaamisen YR:llä mutta jossain vaiheessa lopetin tilaamisen muutaman tuotepettymyksen jälkeen vuosiksi. Nyt olen taas vähän innostunut.

Itse haluaisin näistä vielä tuon violetin duon. Toivoin pakettiini vielä mattaa luomiväritrio palettia mutta ne olivat lopussa sillä hetkellä. Ehkä tilaan sellaisen myöhemmin.




Valitsin Malvan värisen voidemaisen pastelli luomivärin. Ajattelin tämän sopivan kivasti pohjustamaan tuota Malva & Khaki palettia. Mintun pohjustus oli Gosh puikko.

Tämä on herkullisen värinen ja sopii vaaleanpunaisten ja violettien meikkien alle. Koostumus on hyvin ohut ja vetinen, dramaattista tulosta tällä ei saa vaan enemmänkin luonnollisen. Juttua kirjoittaessa tätä on ollut silmissä 10 tuntia eikä ole mennyt luomivakoon. Mulla on UDPP alla kuten aina.


Huulipunista otin Mustaherukka sävyn. Ehkä kuvittelin tämän vähän pinkimmäksi nettisivun kuvan perusteella ja olin ehkä vähän pettynyt kun puna paljastui melko punaiseksi.
Huulilla tämä kuitenkin on enemmän mustaherukan värinen. Kiilto on ihan ok, levittyvyys hyvä mutta kuultaa huulilla vähän epätasaisesti ja tuoksu on jännä. Punan muoto on hyvä, viistomainen ei ala hankaamaan reunoja kuten tavallisilla punilla on tapana. En voi sietää sellaista.


Yves Rocherilla on menossa Halloween kampanja eli
 29-30.10.2011 saa valita ilmaisen tuotteen Yvesin valilkoimasta!
Klikkaamalla mainosta pääset ostoksille!


9 kommenttia:

  1. Jännä, tällä kertaa mikään ei sytyttäny. Tuntuu, että kaikki näis YR:n sävyistä on jo nähty! Ei sillä, ettei ne olisi hienoja, mutta silti :)

    - Hannavee
    http://likoorikahvi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiva lukea arvostelu YR-tuotteistakin. Itse olen ostanut kyseisestä kaupasta viimeksi jotain vuonna käpy :D Taisi olla se ihana kookostuoksu. Mahtaako sitä vielä olla? Täytyykin käydä tarkistamassa.

    VastaaPoista
  3. Hannavee: Ihan hienoja nämä ovat :)

    Polishaholic: Mä en muista onko sitä, itsekin tykkäsin vaikka kookosta muuten inhoan. Tuoksuista Vanilja on suosikkini ja sitä viimeksi tilasin :)

    VastaaPoista
  4. Näyttää olevan kookostuoksua edelleen :) Mä olen sellanen jookos-kookos, että tykkään esim. kaikista suihkusaippuoista ja voiteista jotka tuoksuu kookokselle :P

    VastaaPoista
  5. Beautiful colors! ♥ the mint green eyeshadow!

    VastaaPoista
  6. Polishaholic: Kiva :) mä tykkään kaikesta vaniljalle tuoksuvasta, se on mulle se "kookos" :)

    KimsKie´s Nails: Thanks :)

    VastaaPoista
  7. Nätti on tuo minttu.

    t:milipili

    VastaaPoista
  8. Sulle sopii mintunväriset meikit ihan älyttömän hyvin. Yves Rocher lopetti juuri liikkeensä Turusta. Kävin useampana päivänä, koska kaikki oli -50%, mutta mukaan lähti vain kaksi jumbo eye penciliä turkoosina ja kultaisena.

    VastaaPoista
  9. milipili: Kiitos :)

    Tiahaar: Oho, aika hyvät tarjoukset kyllä olleet! Juu turkoosit ja mintut sopii tosi hyvin :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥