keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Sunset Sail

China Glaze Sunset Sail. Teki mieli lakata jollain vaalealla nyt kun kynnet on niin lyhyet :S


Muistelin että tämä on ihan ok mutta en muistanut onko ihan täysin sopiva mulle. No eihän tämä ole, ehkä parempi jollekin muulle. Väri on nude-persikka pienellä hopealla shimmerillä. 2-3 kerrosta riittää. Hieno väri mutta näyttää mulla niin vaatimattomalta etten sitten tykkää :/

Innostuin taas Fyrinnaen OMGWTF luomiväristä ja yhdistin sen vihreään MAC Jealousy Wakes luomiväriin...





...ja seuraavana päivänä violettiin MAC Shock-A-Holic luomiväriin. Molemmissa pohjustus UDPP + MAC Paint Pot Pharaoh.





Kivasti huomaa että olen levittänyt limeä pohjustajaa aika laajalle mutta violettia on jäänyt uupumaan siitä kohti :D no ei se mitään, näitä sattuu kun aamukiireessä meikkaa pimeässä :)
Vähän hämisripsilläkin olen lähtenyt liikenteeseen mutta ei kai tämä niin vakavaa ole?


15 kommenttia:

  1. Kirkkaan limevihreät oli mun ehdottomia suosikkeja jossain vaiheessa. Ehkä munkin pitää kopioida toi eka meikki ja piristää väsynyttä syksyistä naamaa...

    VastaaPoista
  2. Mulla on kans tuo lakka ja se on tosi kaunis väri ja sopii erityisesti, kun on vähän ruskettunut iho. Mulla on muutenkin lämpimän sävyinen iho, niin sattuu mulle ihan kivasti.

    Ja sinun kynnet mitkään lyhyet ole, höpsis ;P.

    VastaaPoista
  3. Olet kyllä oikeassa tuon lakan suhteen: sävy on kaunis mutta kuitenkin niin vaatimaton ettei oikein istu. Ehkä se menisi pohjana joillekkin koristeluille? Tai jos haluaa luonnolliset kynnet käyttäen yhtä lakkaa mutta ei kuitenkaan halua mitään vaaleanpunaista. Ylempi meikki on varsin hieno! En kuitenkaan tiedä, lähtisinkö ulos noin vahvasti meikattuna :D Joillekkin se sopii, ja noin hieno meikki näyttääkin upealta sellaisen yllä jolle vahva meikki sopii. Sitten loppuun yksi kysymys: Kauanko sinulla meni tehdä tuollainen meikki? Entä kauanko sinulla menee koko meikin tekemiseen (kun laitat muutkin osat naamasta kuin silmät), jos laitat "vähän hienommin" (ei pelkkää ripsaria)?

    VastaaPoista
  4. ihana China Glaze Sunset Sail <3

    VastaaPoista
  5. Onpas kivat väriyhdistelmät meikeissä :) Itsellä meni kesä ihan perustylsässä meikissä, kun hikoilu aina kaiken naamalle, mutta nyt kun on ilmat viilenteny niin tekee mieli taas käyttää värejä, kun tietää että ne pysyy paikallaan :D Mukavaa piristystähän se kans on kun tuolla ulkona on jo niin harmaata.

    VastaaPoista
  6. Nyt tuli se tyynyliina!

    t. F

    VastaaPoista
  7. Ihanat kirppislakat tuli perille hyvin paketoituna, kiitos paljon! :)

    Karoliina

    VastaaPoista
  8. Aaaaa, ihania meikkejä! Mäkin haluun Fyrinnaeta, nyt niitä vihdoin vissiin taas saa, kun ensin ei ollut koko verkkokauppa auki ja sitten siellä ei ollut luomivärejä. Nyt on varmaan sit pakko laittaa tilaus menemään. :-)

    VastaaPoista
  9. Weezer: Mulla ne on suosikkeja aina, etenkin meikissä :)

    Sannu: On ne vähän töpsykät, haluisin pitää pidempiä mutta en uskalla nyt talven tullen ;)

    KaniFani: Työmeikkiin menee 30 min. mulla tulee kiire joka aamu! Nyt ei ole niin kuuma kun kesällä niin voi meikata enemmän ja siitähän mä tykkään :D
    Varmaan tämä lakka sopii lämpimälle iholle paremmin. On mulla ollut tämä jossain leopardi koristeluissa pohjana ja siinä oli jees :)

    SAtu: Kiitos :)

    Melanie: Thanks :)

    Mirimë: Ihan sama juttu! Kesällä piti kulkea niin meikittä että oli orpo olo. Nyt saa revitellä ;)

    F: Ihanan seksikkäitä unia sulle :) Ericin kanssa :) muista mun joululahjatoive!

    Karoliina: Ole hyvä :)

    Sara: Mä olen kerran tilannut ja mullahan samplet kestää ikuisuuden...tämä OMG mulla on isona kun se on ihanin väri Fyrinnaelta :)

    VastaaPoista
  10. Ainut vakava asia on OMGWTF:kin upeus!

    VastaaPoista
  11. Ja lakka on ihan nätti ja kynnet ei tod ole lyhyet vaan lyhyemmmät. Terveisin kateellinen töpökynsi =)

    VastaaPoista
  12. Oi! Onpas taas ihania meikkejä :) Etenkin tuo lime-violetti on kaunis.

    VastaaPoista
  13. Sulta kysytään tätä varmaan jatkuvasti, mutta mistä paikasta sä yleensä ostat OPIn lakkoja, esim. kokonaisia (uusia) kokoelmia?

    VastaaPoista
  14. milipili: Se on NIIN upea :) lyhyet = tavallista lyhyemmät = liian lyhyet :)

    HeidiB: Kiitos :) se onkin ihana yhdistelmä :)

    Martina: Nyt en ole ostanut aikoihin OPIa, Nailetc:ltä ja Nailsuppliesilta olen ehkä viimeksi tilannut :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥