maanantai 31. lokakuuta 2011

Pikkujoulutunnelmissa

Olin lauantaina vähän Party Party pikkujouluissa :) oli mahtavaa päästä vähän relaamaan...

Meikkinä Ben Nyen Amethystia koska halusin käyttää maailman parasta violettia luomiväriä. Ja se ON Amethyst. Käytin tätä kahden vuoden takaisissa pikkujouluissakin, ( näköjään vaatetuskin ollut samoissa väreissä, olen parantumaton... ) olen siis toki sen jälkeenkin käyttänyt :D
Pohjustus UDPP + Gosh Love that Violet. Käytin myös muita violetteja luomivärejä eli MAC Beautiful Iris ja Very Violet. MAC Grand Entrance kulmaluulla.
Rajaus Lumenen Blueberry eyeliner ja ripsiväristä tulee arvostelu vähän myöhemmin. Mukava uutuus kyseessä!



^Salamakuvat aina vähän törkeitä :)
Sain kivan St.Tropez tuotteen ja se pääsikin heti käyttöön pikkujouluihin. Skin Illuminator hohtovoidetta voi laittaa poskipäille, käsivarsiin tai decolteelle. Hohto on kauniisti kuultavaa ja hillitysti kimaltavaa. Kesällä tällä voi korostaa rusketusta, ei malta odottaa :) Minulla on Gold sävy, näitä on myös Violet ja Rose sävyt saatavilla.


Kynnet pitää olla Bling juhlatunnelmissa. Kun sitä lasia kuitenkin nostellaan illan aikana niin valojen osuessa kynsiin niiden pitää häikäistä. Kynsillä Color Club Foiled kokoelman Hot Like Lava. Blingit leimasin Konad laatasta m14, salamat Charming Nails Q1 Konad laatasta ( pienempi salama omasta Demo laatasta ) ja kärkiin laitoin Color Club Backstage Pass kokoelman Take The Stage lakkaa. Häikäisevä lopputulos!




Leimaukset China Glaze 2030 lakalla. Mun piti leimata Color Clubin Foiled lakoilla mutta unohdin! Kokeilin ne sitten paperille kun lupasin kertoa teille toimivatko ne leimauksissa.
Hyvin toimivat. Vaalean päälle kannattaa leimata tummalla ja tumman päälle vaalealla. Tulee sitä kontrastia.


Vaatetus oli tietenkin pinkkiä ja mustaa :)

7 kommenttia:

  1. Tosi hieno bilelookki :) ja kynnet ovat tosiaan häikäisevät! Nyt mäkin haluan tuon(kin) glitterin, kun on niin näyttävä yhdistelmä Hot Like Lavan kanssa :P

    VastaaPoista
  2. On kyllä ihanat silmämeikit ! :) Kyllä kelpaisi

    http://myownnails.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Olet ollut tyrmäävän näyttävä ja kaunis pippaloissa. :) Mä olin kanssa bilettämässä lauantaina. Itse olin todella klassisessa pin up lookissa, sillä olihan Chicks´n´Cars -kalenterin julkistamisbileet. ;) Täytyyhän kalenterin malleja meikanneen ja stailanneen näyttää itsekin teeman hengessä olevalta. ;D Oli niin railakasta ja mukavaa menoa, että olo on aika voipunut vieläkin! :D

    VastaaPoista
  4. Ihanuuksia laittanut pikkujouluihin! Kyl mun pitää omiinkin mennä, vaikka vaan meikkauksen ja lakkauksen vuoksi =)

    VastaaPoista
  5. Polishaholic: Joo se on kyllä ihana mutta tuskallinen poistaa :D meni 4-5 vanulappua :)

    hannaha: Kiitos :)

    Minna: Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä pidempään kestää toipua. Mä olin vasta tänään päivällä ok kunnossa :) kivalta sun lookki kuulostaa, nättinä olet ollut liikkeellä.

    Kiki: Kiitos :)

    milipili: Tottakai, kiva kun kerrankin saa tälläytyä :)

    VastaaPoista
  6. Tosi kaunis meikki! Oma violettisuosikkini on Ben nyen Royal Purple, kiitos sinulle että löysin nämä Ben Nyen violetit :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥