maanantai 22. elokuuta 2011

Teenage Dream

Minä tykkään kyllä Katy Perryn tyylistä ja joistakin biiseistä mutta mitäs sitten jos ei tykkää? Ainakin mulla alkaa Teenage Dream soimaan päässä heti jos tätä lakkaa käyttää. Voi olla varmaan vähän ärsyttävää jos inhoaisi Katyä :) toisaalta en ole mikään Justin Bieber fani joten en hänen kynsilakkojaankaan sitten osta. Voiko Katyn lakoista tykätä vaikka inhoaisi itse artistia?


No mutta tänään siis Teenage Dreamia OPI Sparrow Me The Draman päällä. Nämähän ovat hyvin kauniit jo pelkästäänkin. Erittäin söötit ja tyttömäiset hempeilykynnet. Teenage Dream on kivasti kimmeltävä glitterlakka jossa on myös isompia hologlittereitä. 


Ihan jo tuntuu siltä että pitäisikö sittenkin ostaa tätä iso pullo? On tämä kyllä ihana vaaleanpunaisen päällä. Pitäisiköhän? 


Laitoin OPI Black Shatterin päälle koska se kuitenkin oli suunnitelmissa. Nämä kyllä saavat kehuja kaikilta kavereilta ja jopa poikakaverini kysyy nykyään "onko tuo semmosta halkeilevaa lakkaa?". Ajatelkaa, en edes ole esitellyt hänelle ikinä halkeilevia lakkoja mutta se on nähnyt tai sitten lukenut salassa blogiani :D


Joko muiden poikakaverit tietävät halkeilevat lakat?

27 kommenttia:

  1. Minun mieheni yrittää keksiä, mitä "hyödyllistä" hän voisi minun kynsilakoillani maalata. Murh >:/. ;)
    Mut on kräklet jo hallussa olosuhteiden pakosta ;D.

    Tykkäsin vaaleanpunaisen ja glitterin yhdistelmästä, oikein suloiset tyttökynnet <3.

    VastaaPoista
  2. Eiiiiii, nää oli niin söpöt ja sitten menit vetämään Black Shatterin päälle! No ei, mutta mä olen vaan jo niin kyllästynyt cracklelakkoihin. :-) Noi Katy Perryn glitterilakat on kyllä kivoja, mietin ihan samaa, että pitäiskö hankkia isot pullot, kun tuo minipullohan kuluu ihan hujauksessa.

    VastaaPoista
  3. No mun mies tietää kynsilakkojen lisäksi kaiken meikkauksestakin. :D Olisikohan joutunut kuuntelemaan mun juttuja jo vuosia? :D

    Mun mies käy kuulemma monesti töissä ollessa hiljasina hetkinä mun blogia lukemassa. ;D Joten kyllä se sinunkin mies blogissa käy. ;) Tietysti häntä kiinnostaa nähä, että mitä se kulta sinne nettiin joka päivä kirjoittelee. ;)

    VastaaPoista
  4. Mua himottaisi toi Teenage Dream. Justiin hankin sen sinisen ja tykkään (Last Friday Night). Pakko aina välillä ihan vaan ihastella tuota pulloa. ;-) Ihmettelin vaan, kun se tuntui jotenkin kovin paksulta ja vähän tönkköiseltä se lakka. :-O

    Nätit kynnet, minusta crackle ja glitter sopii tosi hyvin yhteen.

    VastaaPoista
  5. Tämmöistä pitää kokeilla! Siis glitterin päälle kraklea.

    Teenage Dream on kyllä hirmu kiehtova lakka, vaikkei se erikoinen olekaan.

    VastaaPoista
  6. Teenage Dream on ihana! =) Mulla on sitä 3 pulloa.. Tosin tarvin vain yhden joten kaksi menee myyntiin =)

    Mari

    VastaaPoista
  7. Meillä ainakin isäntä tietää noi craklet ja osaa kyllä jo kertoa mitä värejä niitä multa löytyy :D Ihanaa kun hääki jaksaa välillä kiinnostua mun harrastuksesta. Ja tohon kysymykseen että tarviiko tykätä laulajasta jos käyttää sen lakkoja, niin ei tarvii mun mielestä. Itse kyllä tykkään Perrystä, mutta en mää mieti niin hirveenä noita nimiä että mua haittais...

    VastaaPoista
  8. Meillä varmaan tiedetään, kun mä olen niitä aikoinaan tohkeissani esitellyt :D

    VastaaPoista
  9. hassua, tein itse juuri eilen samanlaisen lakkauksen ilman "sitä halkeilevaa lakkaa" , tosin vaalean persikkaisen sävyn päälle:) todella onnistunut lakkaus !

    VastaaPoista
  10. Moikka! :)
    Innostuin jo marraskuussa tekemistäsi upeista pitsikynsistä, mutta unodin aina hankkia pitsin. Sitte tulikin jo kevät ja kesä, eivätkä pitsikynnet tuntuneet enää ajankohtaisilta. Nyt vihdoin viime viikolla nappasin kirppikseltä pitsiä mukaani ja tein tänään kynnet! Ajattelin vain tulla kiittämään inspiraatiosta, sinulla on aivan mahtava blogi! :)

    VastaaPoista
  11. Ehdottomasti tarvitset ison pullon Teenage Dreamia! Yksi mun suosikkilakoistani - kun se vaan on niin nätti :3
    Mä olen joskus varmasti selittänyt cracle lakoista miehelle, mutta en tiedä, tunnistaisiko se moisia jos kynsillä olisi.. Oman Teenage Dreamini sain muuten mieheltä yllätyslahjana, kun joskus sille valitin, että sitä ei mistään meinaa saada..

    VastaaPoista
  12. Sannu: Täälläkin mieskaverit miettii minkä värinen auto tulisi jos sen maalaisi kaikilla mun kynsilakoilla!

    Sara: Heh, kyllä nää oli kivemmat ilman Shatteria mutta piti kokeilla :)

    Minna: Tai sitten Nettiauto yms. kiinnostaa enemmän kuin mun blogi?

    Mohn: Muistaakseni se sininen on vähän tönkköä, ei se ainakaan ihan vetisintä ole. Ja ehkä se tönkköisyys vaan korostuu pikkupulloissa?

    milipi: Kiehtova on hyvä sana :) yksinään ei ole niin kiva mutta pinkin päällä namunen :)

    Mari: Haluatko myydä yhden pullon mulle? Pliis :D mulla on myös pari vaihtaria tarjolla: charmingnails@suomi24.fi

    Mirja: Mulla alkaa niin helposti soimaan kaikki biisit päässä ja sitten ne rallattaa koko päivän :D siitä tuli mieleen inhoaako joku Katya mutta lakkaa sen lakoilla...

    Martina: Hyvähyvä :) kunnon tavoille olet miehesi opettanut ;)

    Anonyymi: Oi persikka sopii varmasti myös tosi hyvin!

    Viivi: Kiva kun tulit kiittämään, kiitos :) toivottavasti pitsikynsistä tuli kivat :)

    Lumi: Jospa se Mari möisi ison pullon? Sulla on kyllä kiva mies kun tuollaisia ylläreitä hankkii!

    VastaaPoista
  13. Laitoin sulle sähköpostia =)

    Mari

    VastaaPoista
  14. Hei

    Olen koettanut etsiä tuotetta, joka vähentäisi tai edes peittäisi kynsien keltaisuutta. Kynnet ovat aivan keltaiset, vaikka olen käyttänyt aluslakkaa (tai oikeastaan Nail envya). Löysin blogistasi maininnan Trindin tuotteesta, mutta ilmeisesti se ei ollut kovin laadukas? Netistä löysin sellaisia päällyslakkoja, jotka esim. suojaavat auringon aiheuttamalta keltaisuudelta, mutta se ei oikein tähän auta. Jos on tumma lakka, niin keltaisuushan ei näy mihinkään, mutta vaikka ranskalaisen manikyyrin kanssa voisi olla aika mielenkiintoinen yhdistelmä. Luulen, että keltaisuus on tarttunut kynsiin näin helposti siksi, että kynteni ovat aika surkeassa kunnossa rakennekynsien (poiston) takia.

    Ilina

    VastaaPoista
  15. Teenage dream näyttää ihanalta, pitäis varmaan käydä ostamassa :) Tää nyt ei liity tähän mut tuli mieleen et wild and crazyn 71 desperate sävy ja OPI:n Last friday night on melkeen samanlaisia ainakin pullossa, kynnellä varmaan niistä huomaa jotain eroa. Olin meinannu ostaa Last friday nightin mut sitte tajusin et mulla on toi 71 desperate niin en sit ostanukkaan :)

    VastaaPoista
  16. Mari: Kiva :)

    Ilina: On mulla se Trind mutta se paksuuntui pulloon puolessa välissä joten se on vähän inha käyttää. En tiedä paljonkon maksaa, ostin 4 e:llä alekorista.
    Enemmän tykkään Color Clubin Milky white aluslakasta. On hyvä ohut koostumus ja tosiaan vaalentaa keltaisuutta pois. Tässä linkki esittelyyn:

    http://charmingnails.blogspot.com/2011/07/taas-kerran-ranskis.html

    Sitä myy Cesarshop. Et ole yksin ongelmasi kanssa, mullakin on todella keltaiset kynnet...

    Sweetie: Kiitos vinkistä :) se on aina kiva kun löytää samanlaisia mutta edullisempia :)

    VastaaPoista
  17. Minunkin mieheni tietää kaikenmaailman kynsilakkamerkit ja koostumukset yms, ai miten niin olen jauhanut hänelle niistä liikaa? :D Ja hän kuitenkin kyselee lisää, ja etsii sillointällöin edullisia merkkilakkoja esim. ebaystä, ja ehdottaa että "olisko tää hyvä? tilaanko?". Ei ollenkaan paha :D
    Ihana lakkaus, sopii yhteen niinkuin hempeä tyttömäinen mekko ja nahkatakki. :D t. Anna

    VastaaPoista
  18. Söpöt kynnet :) niin pitkät ja vahvan näköiset!
    Awws tuo pikkuinen kimallelakkapullo... Itse en ole niin glitterin ystävä, mutta tekisi mieli ostaa tuo pullo ihan vain sen suloisuuden takia ;>

    Itse voisin ihan hyvin ostaa vaikka kuinka hirveän laulajan lakan jos se olisi tarpeeksi ihana ;)

    VastaaPoista
  19. Luin sun vanhemmista postauksista MAC-meikeistä ja nyt villi kysymys: mistä netissä saa MAC-meikkejä? :)

    VastaaPoista
  20. Hihii, oli pakko tulla vielä kommentoimaan, kun heti matkin sua: nyt mullakin on kynsissä vaaleanpunaista ja päällä Teenage Dream. :-) Oih, olin ihan unohtanut, kuinka ihana TD onkaan, tämä hologlitter on niin ihana!

    VastaaPoista
  21. Anna: Ihana vertaus, kuin mekko ja takki :)

    elna: Pikkulakka on kyllä suloinen :)

    Anonyymi: Luotettavat kaupat: All cosmetics whosale, Brigette´s boutique, Cocktail cosmetics ja love make up :)

    Sara: Hih :D

    VastaaPoista
  22. Mistäköhän tota hilelakkaa voisi saada jos ei asu pääkaupunkiseudulla? Oon ettinyt nettikaupat enkä löydä mistään ja HQHairissa vain sininen versio möh :(

    VastaaPoista
  23. Heissan!

    Mistäköhän saisi tilailtua O.P.I:n lakkoja mahdollisimman halvalla? Ja saakohan mistään nettikaupasta, jossa käy PayPal? :o

    -Chatte

    VastaaPoista
  24. Mitä teet työksesi? Sulla on aivan upeita kynsiä! :D

    VastaaPoista
  25. Anonyymi: eBaystä, mbeautyloungesta ja Nailetc:ltä ainakin saa :)

    Chatte: Nailetc:ssä ainakin käy Paypal :) en muista Nail de Royalesta, mbeautyloungesta tai Nailsuppliesista käykö Paypal :)

    Anonyymi: Kiitos, se on salaisuus ;)

    VastaaPoista
  26. Niin siis mulla on iso pullo sitä Last Friday Nightia. Mutta kaippa se sitten vaan on tönkköä. Kiitos multakin Sweetielle tuosta halvemmasta lakkavinkistä!

    VastaaPoista
  27. ^En usko että on pilalla tms. joskus glitterit on tönkömpiä :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥