sunnuntai 28. elokuuta 2011

Kilpailun voittajat!





Voi vitsit, kyllä tuli paljon hienoja kynsiä ja meikkejä osallistujilta! Minua rupesi harmittamaan etten voi palkita kaikkia koska hienoja oli niin paljon. Mulle tulee aina paha mieli vaikka tiedän ettei pitäisi ottaa itseen mutta on vaikea valita kahta parasta!

Ensin arvonnan voittajat. Eli kaikkien osallistujien kesken arvon 3 ylläripalkintoa. En ole vielä saanut kaikkia palkintoja joten ne lähtevät vähän myöhässä mutta tulevat sitten yllätyksenä :)

Arvonnassa voittivat:

Shaqu
Saara K
MiuMau

Kiitos kaikille osallistujille! Olitte mielettömän taitavia! Aivan ihana katsella taideteoksia ja ihanaa kun osallistuitte kynsillä sekä meikeillä :)

Valitsimme kahdeksi kilpailun voittajiksi:

Anniina


Eikö ole mieletön meikki ja kynnet jotka sopivat yhteen? Teema siis Eläimellistä.

KaniFani



Nämä on niin mahtavia, taiteilijan tekemiä! Teemat Syksy/talvi sekä Eläimellistä.

Kiitos vielä kerran, palataan taas seuraavassa kilpailussa. Olen voittajiin yhteydessä sähköpostitse.

5 kommenttia:

  1. Ei. Voi. Olla. Totta! Kiljun onnesta! Kiitos TUHANNESTI! Olen aivan otettu! Iik! Anteeksi liiat huutomerkit! Olen onnessani! Olin jo varautunut pettymykseen... Huh huh :) Viestiä odotellessa :D

    VastaaPoista
  2. Onnea voittajille! :)

    - Melli
    http://mustatripset.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Onnea voittajille! Kanifani siis osallistui noilla kahdella lakkauksella kolmeen teemaan? Vai oliko syksy/talvi samassa :) Siniset tietty on talvi, kuurankukkiako? :)

    VastaaPoista
  4. Oi, siinä on ansaitut voitot kyllä, upeita ovat!

    Ja itse olen aivan täpinässä jo siitä että arpaonni kerrankin suosi ja saan yllärin x)

    VastaaPoista
  5. KaniFani: Onnea vielä kerran :)

    Melli: :)

    Mirka: Syksy ja talvi olivat samaa eli sai valita kumman vaan :)

    Shaqu: Onnea :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥