torstai 4. elokuuta 2011

China Glaze Metal Crackle Swatches



Oxidized Aqua, Latteced Lilac, Tarnished Gold ja Haute Metal. Ihan paras on ttuo turkoosi pullo. Huomaatteko jotain hassua? Siitä on vähän unohtunut tuo Crackle teksti ja se on painetti vinottain pullon sivulle :) tuleva keräilykappale?

Kokoelmaan kuuluu vielä kupari ja hopea. Hopean ostan ehkä myöhemmin jos tuntuu siltä.
Katsotaanko swatchit?

Haute Metal
Kylmä harmahtava pinkki foil crackle lakka. Odotin tätä eniten enkä pettynyt.



Tarnished Gold
Kultainen foil crackle lakka. Hyvin jouluinen kulta mutta sopii muuhunkin vuodenaikaan loistavasti.



Oxidized Aqua
Tämän ajattelin olevan hieno mutta tämähän on älyttömän ihana! Turkoosi foil crackle lakka.



Latticed Lilac
Harmahtava violetti foil crackle lakka. Innolla mietin erilaisia yhdistelmiä tämän kanssa.



Tykkäsin kaikista. Metallinen crackle koostumus on helppo ja nopea. Voi laittaa paksusti ja halkeilee kivasti. En oikein muuta osaa nyt kertoa kun en ole enempää näitä käyttänyt mutta suosittelen kyllä. Joko olette ehtineet kokeilla?

Kaverilakat:  
Lila + Essie Mint Candy Apple ( raukka, jo ihan lopussa!


19 kommenttia:

  1. Mä tein pitkästä, pitkästä aikaa kynsilakkatilauksen ja nuo cracklet eivät olleet siellä vielä myynnissä. :( HALUAN NE KAIKKI!!! Ja nyt sinä sitten väännät veistä haavassani ja esittelet näitä... pyh! On siinäkin kamu! :D

    Voi vide, että ne näyttääkin hyvältä! Tiedätkö miksi kuolaan noita CG:n metallisia crackleja? Ne näyttää ihan Romantique kokoelman lakoilta... oon niin hulluna niihinkin. ;D

    VastaaPoista
  2. Mistä noita voi ostaa?? Haluaisin vain tuon turkoosin =)

    Mari

    VastaaPoista
  3. Kiitos taas uuden ostotarpeen aiheuttamisesta ;-P . Mä voinkin tulla sitten kuun lopussa anonyyminä tänne hillumaan, kun shoppailurahat on loppuun käytetty, kun laitat näin ihania kynsikuvia :DD . Ei vaan, ihana, kun jaksat näin hienosti swatchata näitä lakkoja ja aiheuttaa niitä himotuksia. Kiitos kallis tästä. Nää oli aijemmin vasta harkinnassa, mutta nyt menevät ostoslistalle :) .

    VastaaPoista
  4. Minna: Joko olet rauhoittunut? :D
    Samanlaisilta näyttävät. Metalliset lakat on hienoja :) mä en sitä pronssista kun taisi olla aika lämmin mutta hopeaa mietin vielä, mulla kuitenkin on jo 2 hopeaa Crack lakkaa :)

    Mari: eBaystä kannattaa ostaa yksittäiset lakat :)

    Vauhtimamma: Sori! Arvaa saanko minä ostohimotuksia ulkomaisista blogeista kun siellä pyörii uutuudet koko ajan? Se on ihan kamalan ihanaa :D
    Siksi pitää luopua vanhoista, saatan pitää kirppistä btw viikonloppuna ;) kaikille tiedoksi! Infoa tietty lisää lähiaikoina!

    VastaaPoista
  5. No olen mä jo vähän rauhoittunu... ;D Niin mua nyppii myös se, että Color Clubin kultainen ja hopeinen crackle oli loppuunmyyty, joten enpä sitten voinnu tilata niitäkään. Ja samaa aikaa ystäväni esitteli uusia kynsilakkojaan, jotka hän nappasi postilaatikosta mukaansa kun tuli käymään luonani... siellä oli se CC:n hopeinen crackle. Käskin hänen tekemään lakkaukset sillä itselleen heti, että näin millainen se on.

    Btw, tämä samainen ystäväni ihastelee ja kehuu mulle usein sun taitoja. ;) Hän siis käy lukemassa blogiasi ja katselemassa sinunkin kynsiä. ;)

    VastaaPoista
  6. ^Terkut kaverille :) kulta ja hopea on ihan varmasti ne halutuimmat. Tiedoksi muuten suomesta ostaville, Cesarille saapuu Color clubin Crack lakat varmaankin parin viikon kuluessa. Eikös sulla Minna ollut lupa tehdä Cesars tilauksia ;)

    VastaaPoista
  7. Voi hitsi, noi pinkki ja turkoosi olis kyllä niin mun värejäni! Kivoja kaikki mutta erityisesti noi kaksi sai mun sydämen läpättään vähän kiivaammin. ;-)

    VastaaPoista
  8. Mä kerron terkut. ;)

    Joo, on mulla lupa, mutta tilasin just viime viikolla sieltä Konadin top coateja ja pari leimauslakkaa.

    Tosin mulla on nyt ohi se kynsilakkojen ostolakko, sillä sen piti kestää kesäkuuhun asti, mutta mitä kauemmin olen ostamatta, niin sen parempi. Nythän on elokuu, eli 2 kk meni yli tavoite ajan. ;D Sen vuoksi voin pian tilata uudestaa... mutta ennen sitä kyräilen harmissani, kun mulla ei vielä ole noita crackleja. ;D

    Tilasin elämäni ensimmäisen Essien ja Orlyn lakan. Saa nähä mitä pidän niistä.

    VastaaPoista
  9. Ai että, onpas ihania! Mulla on opin hopeinen crackle, mutta jostain syystä en vaan saa onnistuun sillä niinkuin haluaisin.. No yrittänyttä ei laiteta =)

    VastaaPoista
  10. Nää on ihania. Jotenkin tykkään melkeinpä eniten tämmösistä kauniista metallisävyistä... Mietin jo, miten noita vois yhdistää johonkin metalliseen kultaan tai hopeaan... Hopea ja turkoosi vois olla nätti...

    Onneksi oon tilannu nyt sen verran kaikkea muuta (kirjoja!), etten mee ees nettikauppoihin vilkaisemaan näitä.

    VastaaPoista
  11. Mohn: Minunkin sydämeni on läpättänyt tästä kaikesta ihanasta mitä posti on lähipäivinä tuonut :)

    Minna: Essien lakat on ihania, Orlyjä mulla on muutamia, kaikki ok olleet.
    Teet pitkän ostoslistan ja tilaat sitten kerralla. Joskus on ärsyttävää kun joku on loppu jostain ja pitää erikseen muualta tilailla :/

    Mia: Mikä siinä menee pieleen? Huomenna postaankin Shatterista ja omista pienistä ongelmista sen kanssa.

    asetonihuuruja: Mä tykkään myös näistä metallisista ehkäpä enemmän. On myös tosi kiva yhdistää creme ja metallinen, tulee kiva kontrasti :)

    VastaaPoista
  12. Luulen, että laitan sitä liian vähän, kun ei halkeile tarpeeksi. Täytyykin lukea sun ongelmapostaus, jos saa vinkkejä =)

    VastaaPoista
  13. ^Kannattaa laittaa paksusti niin tulee hyvä :) sitä kyllä uskaltaa laittaa.

    VastaaPoista
  14. Vitsi nämä näyttävät niin hyviltä, ihania yhdistelmiä ! Mimmoinen koostumus näissä on, muistuttaako OPI silver shatteriä ? Täytyy saada ehdottomasti tuo pinkki ja sininen.

    VastaaPoista
  15. ^Mielessäni vertaan näitä, OPI Silveriä ja Color club metallisia Crackleja niin en osaa sanoa ainakaan mitään huomattavaa eroa. Kaikki levittyvät oikein hyvin ja antavat metallisen pinnan. En osaa edes valita niistä parasta :)

    VastaaPoista
  16. Tuon lilan voisi ostaa, kivan näköisiä nää metalliset.

    VastaaPoista
  17. ^Vähän erilaisia ja sähäkämpiä :) pitäis tälle lilalle keksiä joku kaveri jolla saa hyvän kontrastin :)

    VastaaPoista
  18. Itse en ole, ainakaan vielä, innostunut kokeilemaan Cracle-lakkoja. Nyt täytyy kuitenkin sanoa, että näyttävätpä nämä kivoilta :)

    VastaaPoista
  19. ^Nämä ovat erityisen hienoja, pidän tästä metallisesta lopputuloksesta :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥