lauantai 30. heinäkuuta 2011

Oldies

Siivosin Photobucket albumiani ja löysin sieltä paljon vanhoja kuvia :) en ole varma olenko ikinä julkaissut niitä täällä joten laitan huvikseni :)


Ranskalainen manikyyri kukkatarroilla. Aika kivan tasapituiset kynnet vaikka onkin lyhyehköt.



Hieno Orly Opal Hope lakka ja ei tietoakaan kynsinauhojen siistimisestä :)


Taas Ranskalainen jossa tarroja sekä timantteja.


Kylläpä olen jaksanut liimata timantteja! Hopea lakka manikyyrin kärjissä :)


UUH...olisiko China Glaze Exceptionally Gifted kärjissä ja pinkkiä rajauksessa ja kynnellä...ja niin lyhyet kynnet!

Nää kaikki on kyllä vanhoja, ajalta ennen blogia...


Harmittaa kun möin nämä kaikki Lancome Juicy Tubes kiiltoni. Olin ihan hulluna näihin! Kuten huomaa...



Onkohan mulla ollut nuorempana vähän nätimmät silmät. Ihankuin ne ei lurpottaisi! Mutta kiva meikki melko vahvoilla kulmilla...MAC Talent pool turkoosina ja MAC Satin taupe varmaan varjostuksessa. Ruskeat piilarit.


Viimeisenä China glaze QT jollain koristeluilla :)

9 kommenttia:

  1. Ihania vanhoja kuvia! Hitsi eihän noita yksiä kynsiä kyllä ois sun kynsiksi tunnistanut, kun ovat niin lyhyet. :-) Ja siis tuollaisethan meillä normikansalaisilla yleensä on. :-D

    VastaaPoista
  2. Hauska postaus! Kiva katsella tälläisiä vanhoja kuvia. :) Näistä muuten näkee miten oot kehittynyt. Hyvä olet ollut tuolloinkin, mutta nyt oot super-hyvä! ;)

    VastaaPoista
  3. Oi, ihania kuvia! Kaunis tuo meikki :)

    VastaaPoista
  4. Sara: Juu ei mulla ennen kasvanut kynnet. En osannut hoitaa oikein. Melko järkyttävät MINULLA koska mulle ei sovi noin lyhyet. Muilla siis kivat varmasti, mulla ei ole mitään lyhyitä kynsiä vastaan mutta itsellä ihan nou nou :)

    Minna: Heh kiitos Minna :D

    Anonyymi: Kiitos :)

    VastaaPoista
  5. Toi meikki on kyllä tosi upea, ihanat värit!

    VastaaPoista
  6. nice - you did good job I guess :D
    visit me;
    manicure-nails.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Kivoja kuvia! Tosiaan huomaa hyvin, miten olet kehittynyt ja toki tietty löytänyt uusiakin juttuja :).
    Ja ihana tuo turkoosi meikki! Voi kun osaisin itsekin käyttää luomivärejä taitavasti. Tai ylipäänsä :D.

    Mulla on kauhee masennus kynsieni kanssa :(. Särjin vasemmasta kädestä kaksi _todella_ pahasti viikko sitten, eikä kasvattamisesta tunnu taas muutenkaan tulevan mitään. Liuskottuu, liuskottuu ja vielä kerran liuskottuu. Taidan turvautua geeleihin nysäkynsien osalta ja kasvattelen niitä joskus toiste. *ei haluuuuu olla töpökyntinen*

    VastaaPoista
  8. Nunanna: Ja kävi tosi hyvin ruskeiden piilarien kera :)

    MiniStyle: Thank you :)

    Sannu: On tosi masentavaa jos kynnet katkeaa. Odotan kauhulla tulevaa talvea! Tsemppiä kasvatukseen :)
    Ja on vähän harmi kun mulla ei ole enempää vanhoja kuvia, kiva olisi vertailla :)

    VastaaPoista
  9. perfeito as unhas.
    Gostei dos designers meigo.
    romantico
    lol
    apareça em meu blog

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥