torstai 21. heinäkuuta 2011

Flip Flop Fantasy

China glaze Flip Flop Fantasy on se kesälakka, vierailee usein varpaissani ja välillä käsissä. On vaan niin hot!


Lakkasin tällä kaverin varpaatkin, omat varpaat ja omat käsien kynnetkin :) neonlakka joka on tosi näyttävä koralli. Nyt jopa sain sen kuvattua hyvin, usein neonlakat haalistuvat kuvissa...



Lisäpiristettä maalauksilla :)



Kylläpä hiki valui tuhertaessa, meni varmaan 2 tuntia kun tein näitä mutta tuli ihan kivat. Kovin hyvä maalauksissa en vielä ole ja en tee niitä muille kuin itselle. 

Kukapa jaksaisi istua montaa tuntia minun manikyyrissäni kun saattaa kestää :D

19 kommenttia:

  1. Sähäkät! Hienot on. :)

    Mulla istuu kavereita ja äiti jopa sen 2 tuntia manikyyrissä. ;D Istuisi sinullakin. ;) Kukapa ei haluaisi uhrata 2 tuntia, jotta saisi upeat kynnet. ;) Mä tulisin istumaan sulle malliksi vaikka 4 tunniksi. ;D

    VastaaPoista
  2. Ihana koristelu!! Ja kyl toi flip flop fantasy on ihana!

    VastaaPoista
  3. Minna: Heh, neljä tuntia manikyyrissä :D lopputuloksen pitäisi olla tosi hieno :D

    Claire: Kunnon kesälakka :)

    graphology: I love it :)

    KarzU: Kiitos :)

    VastaaPoista
  4. Mä ainakin jaksaisin istuu sun manikyyrissäsi jos tulis noin hienot kynnet ! Oot kyl tosi taitava :)

    VastaaPoista
  5. Olen kateellinen! Ite en pystyis tekemään oikealla kädellä mitään noin tarkkaa hommaa. Esimerkkinä voisin kertoo kun yritin syödä tässä yks päivä oikealla kädellä jäätelöä, onnistuin tökkäämään sen nenään. : D

    Enkä kyllä usko että tollaset onnistuis vasemmallakaan kädellä.

    VastaaPoista
  6. twihead: Katseet kääntävä :)

    tikkari: Kiitos, on nämä ihan hyvät :)

    strange: Heh, jätskiä nenässä :D

    VastaaPoista
  7. O_O ihana väri! Olen huomannut, että tänä kesänä muutenkin kaikki koralli/punainen/oranssi ihastuttaa :)
    Oon kade sun kynsistä ja -nauhoista ;)

    VastaaPoista
  8. moi! osaatko suositella mulle jotain "pieinhippuista" glitterlakkaa, jota voisi laittaa toisen kynsilakan päälle vähän blingiä tuomaan? mulla on mavalan glitter mutta siinä on niin isot hiput että se on tavallaan liian peittävä, jos tajuat mitä tarkoitan :D oisko mitään hyvää, semmoista merkkiä että saa ostettua ihan marketeista tai stokkalta. :)

    VastaaPoista
  9. Miten mä oon missannu tän lakan? U-P-E-A!

    VastaaPoista
  10. Todella upea kynsilakka ja niin myös koko blogi:)
    Löysin blogisi parisen viikkoa sitten ja olen nyt ihan koukussa kynsilakkoihin! Nyt ajattelin testata jotain uutta minulle, nimittäin kynsitarroja. Sinunkin mainostaman Chez Delaneyn HQ-tarrat vaikuttavat varsin helpoilta käyttää. Voisitko neuvoa, että montako tarraa yhdessä arkissa (tai miten ne nyt onkaan) on? Minua kiinnostaa kovasti C-sarjan Hello Kitty-tarrat, mutta riittääkö että tilaan yhden arkin, onko siinä vähintään 10 kuvaa eli joka kynnelle?

    VastaaPoista
  11. Mä niin rakastan Flip Flop Fantasya! :) Ihan paras kesäväri ja herättää huomiota, ihan miestenkin keskuudessa terassilla.. ;)

    VastaaPoista
  12. elna: Samoilla linjoilla, kaikki oranssit ja korallit kiinnostaa :)

    Anonyymi: Ymmärrän kyllä, Mavalan glitterlakkoja on mulla ollut ja ne peittää paljon kun lakkaa tulee kerralla vähän liikaa.
    Taidan olla pääkaupunkiseudulta? Suosittelen pistäytymään CesarsShopissa Liisankadulla. Myy Color clubin lakkoja joissa on monta glitter vaihtoehtoa. Nettisivulta voit kurkata swatcheja, tulee ekana nämä kokoelmat mieleen joissa on glittereitä:

    http://www.cesarsshop.fi/color-club-kynsilakat-glitter-vixen-collection-c-214_119.html

    http://www.cesarsshop.fi/color-club-kynsilakat-pardon-french-collection-c-214_217.html

    http://www.cesarsshop.fi/color-club-kynsilakkantamed-luxury-p-2492.html

    Ehkä myös marketin merkeillä voi olla jotain glittereitä; Lumene Natural Code? Seppälän merkeillä Wild & Crazy on myös glitterlakka ja olisko Models ownilla?

    milipili: TÄH? Miten olet voinut??

    Smettis: Kiitos :) tarrat ovatkin tosi helppoja käyttää. Arkissa on parisenkymmentä tarraa jote hyvin riittää joka kynnelle pariin kertaan :)

    Celia: Ja kateutta naisissa :D

    VastaaPoista
  13. kiitos blogista! Oon sun ansiosta innostunut taas pitkästä aikaa laittamaan kynsiä :)

    Sori jos oot jo vastannut jossain, mutta löytyykö china glazea mistä kaupoista Suomessa? Kävin Kicksissä, mutta siellä ei ollut tota sävyä :/

    VastaaPoista
  14. ^Kicksistä löytyy aina tuoreimmat kokoelmat ja joitakin vakkarisävyjä :) tätä ei varmaan enää ole kun on viime vuoden kokoelmasta.

    VastaaPoista
  15. Ihastuin totaalisesti tuohon Flip Flop Fantasyyn ja ajattelin lähteä itse ensi viikolla metsästämään Kicksistä tuota jos kuitenkin hyvällä tuurilla sattuisi löytymään!

    Olen seurannut sun blogiasi tässä nyt muutamien viikkojen ajan ja saanut kynteni vihdoin kasvatettua ja muutenkin hirmuisen innostuksen kynsiin, mahtava blogi! :)

    VastaaPoista
  16. ^Kiva kuulla :) kiitos mukavasta kommentista :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥