sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Mansikkamollukoita

Nivea Cardinal + Konad laatta m55. Näyttää aika mehevältä vai mitä?


Minähän olen aina sanonut että punainen ei ole värini kynsilakoissa. Ne eivät pue minua enkä niistä innostu ellei niissä ole glitteriä tai shimmeriä. Jotain lisuketta pitää aina olla :) muilla punaiset lakat on upeita mutta ei mulla.

Tämän lakan tarina on seuraava. Poikaystäväni osti tämän siskolleni lahjaksi joskus vuosia sitten. Sisko käytti tätä muutaman kerran mutta ei valitettavasti ole kynsifriikki eikä lakkaa kynsiään. Sain tämän lakan takaisin joku aika sitten ( sekä kaikki lahjaksi ostamani lakat! ) ja otin sen vastaan tunnesyistä. Minulla ei myöskään ole punaista cremelakkaa ja ainahan niitä tarvitsee vaikka jossain teemalakkauksissa tms.

Nyt tuli aika testata tätä. Väri on Cardinal. En tiedä onko valikoimissa enää. Olin muuten todella positiivisesti yllättynyt tämän lakan laadusta! Vaikka Nivea on pulimerkki, tämä lakka on hyvä! Peittää 1-2 kerroksella, levittyy muuten todella hyvin hyvän sudin ansiosta sekä kuivuu nopeasti. Väri on ihan tavallinen punainen.

Tämä leimaus ei ole oma ideani, olen nähnyt jossain samanlaisen mutta en muista sivua/blogia. En siis voi nyt kiittää tekijää mutta mansikat sopivat tähän punaiseen ihan täydellisesti!

21 kommenttia:

  1. Itsekään en koe punaisia omaksi väriksi. :/ En omista kuin glitteristä tai sit sen China Glazen Thunderbirdin, mutta en kunnon punaista joka olisi cremelakka... just sellaista klassista kynsilakkaa. Olen kyllä ollut aikeissa hommata sellaisen.

    Kivat kynnet kera mansikoiden. :)

    Olen huomannu, että jotkut ns. pulilakat saattaa olla erittäin laadukkaita ja sit taas jotkut Color Clubin tai China Glazen ovat ihan kuraa levittyvyyden tai pysymisen kanssa. Color Clubin Wild and Willing on ollu mulla surkea pysyvyyden kanssa. Hemmetin kaunis, mutta vaatii raivostuttavan monta kerrosta, sitten se ei pysy kärjillä, vaan kuluu heti pois... ja sitten poistaessa painajaismaista poistaa. Kaunis ja upea väri on ainut syy millä tämä lakka on saanut jäädä minun laatikkooni vielä asustamaan. :D

    Ps. Tyttäreni 2-wee totesi vieressä kynsistäsi näin: "Ooooh... hienot kynnet! Kaauunis ynsiakka!" ;D

    VastaaPoista
  2. ^Mullekin Thunderbird on sopiva sekä jotkut OPI shimmer punaiset.
    Pulilakkoihin en ole erityisemmin ihastunut mutta tämä oli hyvä. Wild and Willing on tosi hyvä, mulla ei ole ongelmia sen kanssa. Värikin on niin erikoinen!
    En osta pulilakkoja sen takia koska ne jää käyttämättä ihan varmasti enkä oikein pidä niiden imagosta :)
    Terkut tytölle!

    VastaaPoista
  3. Mun kynnet näyttää viileiden punaisten sävyjen kanssa sairailta :D Lämpimät punaiset sopivat paremmin, kuten esim. OPI'n Color so hot it berns.

    VastaaPoista
  4. Punanen on kyllä semmonen klassinen väri, että muilla se näyttää aivan upeelta mutta itsellä se ei oikeen sitte tunnu näyttävän miltään. Ittelläni on tasan yksi tommone peruspunanen lakka, jolla tulee lakattua kynnet varmaan kerran pari vuodessa.

    Heti alkoi muuten himottaa mansikoita kun nämä kynnet näki :D

    VastaaPoista
  5. Mistä ostat lakkasi ?

    VastaaPoista
  6. Kaikille käy punainen, aivan ihana!

    VastaaPoista
  7. mä oon kuullu kans noist nivean lakoista pelkkää hyvää! ehkä sitä pikkuhiljaa uskaltaisi itselleen myös ostaa (:

    VastaaPoista
  8. Kauniit! Pulilakan blogissa muistelen nähneeni ainakin tämän tapaiset jokin aika sitten :) .

    VastaaPoista
  9. Fanny: Thank you :)

    Anonyymi: Mulle ei taas sovi lämpimät sävyt :)

    Heini: Kyllä mansikoita pitää ostaa heti kun niitä saa :)

    Anonyymi: Nailfixistä tai tilaan ulkomailta :)

    milipili: Sulle käy kaikki värit ;)

    Keijju: Mikä ettei :)

    Vauhtimamma: Ei ollut Pulilakan blogi...onpas muuten minun ilmaukseni levinnyt niin pitkälle että sen nimissä on jopa blogi perustettu :D

    VastaaPoista
  10. Mitä tarkoittaa pulilakka?

    VastaaPoista
  11. Pulilakka = Kaikki halpislakat eli Nivea, Maybelline yms. marketin lakat, lisäksi Wet´n´wild sekä Wild & crazy yms. :)

    VastaaPoista
  12. Itse olen elänyt siinä luulossa että pulilakka olisi ihan yleisesti käytetty ilmaus, niin (kynsi)blogeissa kuin ihan puhekielessäkin..

    VastaaPoista
  13. ^Minä lanseerasin sen eräällä foorumilla useampi vuosi sitten ja sieltä se levisi vähän yleisempään tietoon :)

    VastaaPoista
  14. Aa.. aivan, voipi olla että samaiselta foorumilta se on tarttunut sanavarastoon.. Ja tosiaan useampi vuosi sitten, joten on jo ehtinyt pinttyäkin selkärankaan ihan "yleisenä terminä" :D

    VastaaPoista
  15. ^Kyllä se on sellainen termi että sitä ei kuka tahansa täysipäinen keksi :) ihan alunpitäen se taisi lähteä kaverin kanssa, ehkä, en edes ihan tarkkaan muista mutta kyllä kaikki naureskelivat kun lanseerasin sen :D

    VastaaPoista
  16. ^ Onko sulle ihan OK että blogini kantaa tuota Pulilakka nimeä? Kun se niin hyvin kuvaa blogini sisältöä :)
    Eiä ole tosiaan ollut tarkoitus ratsastaa sun idealla tai sun varjossa :)

    VastaaPoista
  17. ^Tietenkin se on ok, saahan sitä käyttää :) enhän minä sillä :)

    VastaaPoista
  18. Miks pitää pahoitella/pyytää anteeksi jonkun VALMIIN konad-leiman käyttöä? Mitä sitten jos oot nähnyt samanlaisen leimauksen jossain, toi on teolliseen myyntiin ja levitykseen tehty valmis kuvio niin eiköhän ole aika todennäköistä että muutamakin ihminen maailmassa keksii käyttää sitä jotakuinkin samalla tavalla!

    VastaaPoista
  19. ^Yleisesti on tapana mainita jos tahallaan kopioi toisen manikyyrin :) ei ole reilua väittää olevan oma keksintö :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥