keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

INK + Hollywood meikki


OPI INK pitkästä aikaa :) näköjään huhtikuussa 2009 on tullut viimeksi käytettyä :D eli lähes pari vuotta sitten. Pääkallo Konad laatasta m28, muut kuviot Bundle monsterin laatasta. INK kannattaa ostaa jos jossain törmäät, tosi kiva tumma sininen-violetti jossa pinkkiä glitteriä. Nam.

Lukijan toiveissa oli Hollywood meikki. Toivottavasti toteutus ei tule nyt liian myöhään? Tein meikin sitä ajatellen että jokaisen on helppo hankkia vastaavat värit. Ellei jo omista :)

Mitä sinä tarvitset?

- Luomivärin pohjustaja, minulla UDPP.
- Nuden tai vaalean kullan voidemaisen luomivärin, minulla Gosh Love that Beige!
- Vaalean kullan luomivärin, minulla Ben Nye Iced gold.
- Ruskean luomivärin, minulla Bobbi Brown.
- Mustan luomivärin, minulla IsaDoran musta.


Levitä pohjustuksen päälle luomen sisäpuolikkaalle kulta ja ulkonurkkaan ruskea + musta. Levitä tummat värit myös luomivakoon. Häivytä kullalla jota levität myös kevyesti kulmaluulle.

Tästä meikistä oli myös enemmän kuvia mutta näköjään ne ovat kadonneet!? Olen varmaan poistanut ne tästä vahingossa. Joskus läppäri on ärsyttävä :(

Ehkä teen meikin tänään uudestaan ja lisään kuvia. Tämä meikki on niin kaunis ja teen tämän muutenkin aika usein :)


Ripset saavat olla näyttävät. Irtoripset aina parhaat, minulla kuitenkin Lumenen Blueberry mascaraa. Urban Decay Zero kynällä tehty rajaus. Voit tehdä myös eyelinerillä paksun mustan kissarajauksen.

Meikkipohja saa olla vaalea, pääpaino on silmissä. Kulmat vaaleat. Kevyesti vaaleaa poskipunaa. Huulet voivat olla punaiset ja huolella rajatut. Minulla ei ole huulia esitellä koska en omista punaista huulipunaa tai kiiltoa. Jo on kumma meikkifriikki...

Toivottavasti tästä on apua silmämeikin teossa.

Poskipuna minulla oli NYX josta sain pohjan näkyviin! Voi tätä ilon päivää! Tämä on toinen omistamani poskituote josta ikinä on pohja pilkottanut!


14 kommenttia:

  1. Eipä oo itsekään tullu käytettyä OPIn Inkiä pitkään aikaan. Tykkään siitä kyl hirmuisesti, mut ei vaan oo tullu tartuttua "pulloon". :D

    Toi Urban Decayn 24/7 kynä on loistava! Kokeilin yksi päivä sitä ruskeaakin ja sillä sai kivan luonnollisen näköisen rajauksen... *miettii, että mitä minulle on tapahtunut kun puhun LUONNOLLISISTA rajauksista* Rakastan mä edelleen selkeitä ja rajuja mustia rajauksia. ;D

    VastaaPoista
  2. Ihanat kynnet! Tuo hämähäkki ja seitti -laatta olisi kiva hankkia.

    VastaaPoista
  3. Hi,
    Check this blog out...
    http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/

    VastaaPoista
  4. Amei as unhas!!



    bjus.

    Elaine.
    http://useihoje.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Minna: Niin minäkin rakastan mustia rajauksia mutta UD kynät rulaa etenkin nyt aurinkoiseen aikaan. Silmät rupee valumaan vettä tosi herkästi ja se ei ole eyelinerin kanssa kivaa. UD kynät ei leviä!

    Duvessa: Halloween kuviohan se taitaa olla mutta mikäpä estää leimailla sitä muulloinkin :)

    Anonyymi: I read Linda's blog. She is very beautiful and talented!

    Usei Hoje!: Thanks :)

    VastaaPoista
  6. Onpa kaaniita =)

    t:milipili

    VastaaPoista
  7. I loved your blog.... im from brazil and I have a blog too.... please, visit..... my blog is about nail polishes too......
    thanks a lot

    kisses
    juliana
    www.vernizdavez.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Moikka!

    Linkkasin sun blogin postaukseeni. Ajattelin ilmotella vaikken usko että sitäkautta mitään ruuhkaa tänne tulee.. ;) Linkkivinkki

    http://daisyducksstyle.blogspot.com/2011/03/angst.html

    P.S ihana lakkaus!

    VastaaPoista
  9. milipili: Kiitos :)

    Juliana Dalcico: Thanks :)

    Laura: Okei :)

    VastaaPoista
  10. Joo, mulla on kanssa herkästi vuotavat silmät ja tiedän tuon aurinko+tuuli+kylmä sää= maksimaalinen silmien vuotaminen ja eyelinerit poskilla. :D

    Mun geeliliner pysyy kyllä, vaikka silmät vuotaiskin, nii ja tietty juuri tuo UD:n kynä. :)

    VastaaPoista
  11. Moikka,

    Tuli mieleen et käytätkö sä (tai perustatko ylipäätänsä) kynsinauhaleikkureita? Onko ne ihan huuhaata? Sulla on tosi kauniit kädet ja kynnet! :)

    VastaaPoista
  12. Minna: Se on niin inhottavaa! Ja tulee se pakko-oireinen liike pyyhkiä sitä silmäkulmaa, sehän vaan saa silmät vuotamaan entistä pahemmin!

    Anonyymi: Omistan sellaiset mutta en ole vielä ikinä käyttänyt :) kiitos kehuista, kyllä mun kädet on välillä tosi kuivat...ei ne leikkurit huuhaata ole jos sulla on tarve niille :)
    Sain joku aika sitten setin jossa on vaikka mitä kynsien huoltovälineitä. Ehkä mä joskus postaan niistä paremmin :)

    VastaaPoista
  13. ensinnäkin iso kiitos:- ) ei tullut liian myöhään just sopivasti:) ! mun mielestä yksinkertainen ja kaunis, nyt sit vaan kokeilemaan; )

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥