torstai 24. maaliskuuta 2011

Gossip column

Color clubin lakka Gossip column on koostumukseltaan creme ja väriltään sini-vihreä eli teal. Lakka ilmestyi Rebel debutante kokoelmassa viime vuonna.

Pidän tämän värisistä lakoista erittäin paljon ja tämäkin on aivan ihana! Peittää jo 1-2 kerroksella ja kuivuu niin nopeasti. LOVE!


Meikin tein MAC Shimmermossilla kun se on ollut tuossa Helmerin päällä. Yhdistin siihen MAC Noir plumin & kulmaluulle MAC Vapour. Pohjustus Gosh Love that Dolphin sekä tottakai UDPP.




 Kuvakulman takia näyttää että toisessa silmässä on enemmän violettia... ( seli seli )

Oletteko te samanlaisia huulipunan rikkojia kuin minä? Mulla on katkennut kaksi MACin huulipunaa. Ne alkavat hankaamaan reunuksia molemmin puolin, jonkun ajan kuluttua alkavat heilumaan punaa laitettaessa ja myöhemmin katkeavat :(
Nyt tälle IsaDoran uudelle punalle kävi niin. Laitoin aamulla ja sain sen heti hankaamaan reunoja. Arvelin tälle käyvän niin koska puna on koostumukseltaan pehmyt ja heppoinen. Nyt yritän käyttää tätä huulirasvan tapaan eli laitan sitä päästä, en kuten normaalisti. Toivottavasti ymmärsitte.



Harmittaa vähän, ihana puna on. En tiedä ostaisinko sitten toisen. Pitää käyttää tämä äkkiä pois.

21 kommenttia:

  1. Kun mun huulipunalle on käynny noin, niin sen jälkeen oon käyttäny vain siveltimellä ko. huulipunaa, jotta ei kokonaan hajoaisi ja muuttuisi vielä hankalammaksi käyttää.

    Nätti meikki btw... Kuvakulmat ja silmäluomien asento hämää tosi paljon valokuvissa. Itsekin kun oon meikkaillu itseäni tai toisia ja kuvaillu, niin kuvissa saattaa näyttää, että esim. varjostukset lähtee erikohdista tmv.

    VastaaPoista
  2. Your eye's are so good! Generally i'm not one for blue, but I love it!

    http://overthetaupebeauty.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Ihan mieletön sävy! Mä oon hulluna sinisiin ja turkooseihin, silti harvemmin tulee käytettyä :D
    Missä kaupoissa tätä merkkiä myydään?

    VastaaPoista
  4. Huulipunia en käytä, joten ei siitä ole kokemusta. Mutta tuo silmämeikkisi on aivan upea!

    VastaaPoista
  5. Vau aivan upee meikki! En pahemmin syty sinisen ja violetin sävyistä silmämeikissä mut tässä ne on tosi raikkaan näköset:) Ja hei onko noita sun suunnittelemia konadlaattoja tulossa myyntiin? Oon oottanut niitä ihan täpiöissäni ja harmittaa kun ei oo mitää kuulunu. Jos on nii osaatko sanoo et onko kyse jostain vuosista vai kuukausista? =D Se vaan on niin must have! (jä mä ehkä vähän malttamaton.. ;)

    VastaaPoista
  6. Hei Charming Nails, voisitko joskus tehdä postauksen värillisistä luomivärin pohjustajista (ts. vertailua miten värillinen pohjustaja vaikuttaa lopputulokseen)?
    Kiitos etukäteen, T:Felicity

    VastaaPoista
  7. Meikistä tykkää hää kymbillä =) Mulla ei ole mikään puna noin pahasti haljennut (tuskin on käytön vika, kun ei ole ees kesäkuuma että sen takia sulaisi ja katkeaisi), mutta jotkut raapiintuu kyljestään. Syytän koteloa.

    VastaaPoista
  8. Huulipunasivellin käyttöön, ettei mene hukkaan kaunis puna. =) Kannattaa varmaan laittaa tuotteesta myös palautetta.

    VastaaPoista
  9. Minna: Minä en halua kantaa sivellintä mukana koska se ei ole hygieeninen jos se on jossain...taskussa :) hankasin tuota punaa niin monta kertaa tänään että pää kului pyöreäksi :D sillä tavalla laitettuna se ei hankaa.

    Jenny and Kaylie: Thank you :))

    RvaM.: Eli siis MACiä myydään Turussa ja Helsingin Stockkalla. Saat myös tilattua omaan Stockmann Beautyysi jos sulla sellainen lähellä on :)

    nailHai: Kiitoksia :)

    Anonyymi: Minulta tulee vain yksi laatta. Puhumme ehkä kuukausista, en ihan vuosista usko :)

    Felicity: Muistelin että olen tehnyt mutta en sitä löytänyt. Muutamaan postaukseen olen ainakin niistä kirjoitellut:

    http://charmingnails.blogspot.com/2010/05/parhaat-voidemaiset-pohjustajat.html

    http://charmingnails.blogspot.com/2009/05/pure-luxe.html

    Voin toki jossain vaiheessa toteuttaa toiveesi ;)

    milipili: Ja mä syytän ehkä työpaitaa, puna on aina rintataskussa lämpimässä. Ja saatan laittaa liian kovasti. Ääh, mulle tuli taas se Maria Montazami mielikuva!

    RagDoll: En mä kehtaa laittaa palautetta jos syy on oma :) tykkään laittaa punan Marian tapaan kun sivellin koko päivän mukana on hieman inhottava ajatus :)

    VastaaPoista
  10. Oih, tuo on yksi ehdottomia silmämeikkiväriyhdistelmäsuosikkejani! :D Siniturkoosi/syaani(?) + violetti, käyttelen itsekin tuota silloin tällöin. Itse käytän MACin Mutiny-pigmenttiä, vaatii tahmean pohjustuksen mutta toimii. <3 Ah mikä väriorgasmi.

    VastaaPoista
  11. Mulle ainakin sattuu tolleen helposti, jos kannan punaa taskussa: lämpenee ja pehmenee, alkaa siis "heilua" puikossa ja lopulta katkee...

    VastaaPoista
  12. Eeva: Mutiny on ihana väri :) mullakin on se.

    Anonyymi: Se on kyllä harmi :(

    Ja kaikille herjaaville: kommenttejanne ei julkaista. En edes lue niitä ;)

    Ja tsättiboxista. Joku oli siinä taas esiintynyt minuna ja haistatteli veetä kaikille lukijoilleni. Boxia ei palauteta tähän blogiin enää.

    VastaaPoista
  13. Ihana meikki! En ole tainnut nähdä näin upeana Noir Plumia vielä kertaakaan.

    Mulla on muutama hieman reunasta hankautuva huulipuna, mutta eivät ole sentään katkenneet. Muistaakseni Macin Viva Glam Cyndi oli jo uutena vähän "uurteinen" toisesta reunasta eli ottanut kiinni.

    Sain tänään muuten reilun kokoisen samplen Benecosin Nude-sävystä. Huomenna testaileen! :) Myyjä mainitsi, että asiakkaat on tykänneet kovasti sinunkin kehumasta Benecosin ripsarista. Moni on kuulemma vaihtanut Santen ripsarista Benecosiin. Täytyy ottaa se testiin itsekin kun vanha loppuu. Valikoimassa oli myös Benecosin kynsilakkoja herkullisissa sävyissä. Sellainen purppuravioletti ja kirkas punainen jäi mieleen.

    VastaaPoista
  14. keijukainen: Kiitos :) NP on kyllä parhaita violetteja joita mulla on MACilta :)
    Kerrohan ihmeessä sitten pystyitkö käyttämään meikkivoidetta. Benecosin meikit on kiva tuttavuus. Ai purppuranvioletti? Sulle kuin tilauksesta, se esiintyy ensi viikolla blogissani jopa kahteen otteeseen :D

    VastaaPoista
  15. Aah... luulin jotenkin, että se oli pahemmin mäsänä. :D Siis huulipuna... ;D

    Sain tänään Benecossini ja kiitän SINUA tuhannesti! Mahtavaa kamaa vedin lärviini! ;D Puhun siis edelleen siitä meikkivoiteesta. Kiitos, että esittelit sen. *kumartelee palvoen*

    VastaaPoista
  16. ^Vai että mahtavaa kamaa :DD arvaa olenko itse rakastunut siihen meikkivoiteeseen. Päivä päivältä tykkään siitä enemmän. Alussa laitoin vain sitä, sitten kosteusvoiteen seassa mutta nykyään laitan kosteuvoiteen ensin. Annan imeytyä 15min. ja sitten laitan meikkivoide + kosteusvoide sekoituksen. Se tuntuu parhaalta.
    Esim. tänään olen meikannut klo 5 aamulla. Katsoin nyt luonnonvalossa kasvoja. Olen vain imeyttänyt kiiltoa rizloihin. Meikkipohja ei ole levinnyt tai inhottavan näköinen. Mielettömän hyvä tuote, juuri aamulla ajattelin että tällä saa parhaan peittävyyden joten alan käyttämään sitä jatkossa.

    VastaaPoista
  17. Mietinkin tuota, että olisikohan levittäminen helpompaa jos lisäis kosteusvoidetta sekaan? Hyvä tietää, että se toimii paremmin. Ainut miinus jonka olen keksinyt on just se, että meikkivoide jämähtää vähä liian nopeasti, joten pelkältää levittäessä on kiire ja on vähä hankalaa saada tasainen lopputulos. Posket tuntuu niin meikittömältä. :D Meikkasin tänää Benecossilla ja otin kuviakin meikistä.

    Btw... mun Alter Egot tuli vihdoin!!! Kyllä kesti! About kuukausi. Mä olin jo varma, että ne on kadonnu matkalla, mut kyl ne sit tulikin. :) Oli pakko tehdä lakkaus yhdellä... ;D

    VastaaPoista
  18. ^Mä laitan kädelle kosteusvoidetta sekä meikkivoidetta. Sekoitan nopsasti vaan meikkivoidesienellä ja levitän naamaan :)
    Alter egot on niin ihkuja :) hyvä että sait omasi jo :)

    VastaaPoista
  19. Thänks vinkistä! ;) Huomenna siis kokeilemaan sillä tyylillä. :)

    VastaaPoista
  20. Tää meikki on U-P-E-A! Oon etsiskelly nättiä sinisävystä silmämeikkiä, koska kuukauden päästä koittaa wanhojentanssit ja nyt se löyty! (: Kynnetkin oon jo suunnitellut sun blogin avustuksella! <3 Onneksi toi CesarsShopin tilaus saapu tänään niin pääsee treenailemaan!
    ps. toooosi vanhaan bloggaukseen nyt kommentoin mutta eipä kai tuo niin haittaa (:

    VastaaPoista
  21. ^Ei haittaa koska mulla on käytössä kommenttien valvonta niin yksikään kommentti ei mene ohi :)
    Kiva että sait täältä inspistä :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥