sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Sunny Side Up

Viimeisenä Wettiksistä oranssi cremelakka Sunny side up. Tosi kiva väri kesään!


Tosin levityksen kanssa oli ongelmia. Koska kynteni ovat pitkät ja kuperat, vaativat ne tätä lakkaa 4 kerrosta eikä lopputulos ole siltikään siisti ja tasainen. Lakka on ohutta ja raidoittuvaa. Pullon suti on todella hyvä, siitä kiitosta. Lakka on pirteän värinen ja paras kokeilemistani WW lakoista.


Mitä sinä odotat kynsilakalta? Laatua? Hyvää levittyvyyttä?

Kävin eilen kaupungilla pyörimässä ystäväni F:n kanssa. Naurattaa vieläkin, kiitos hauskasta seurasta! Ja hienosta ystävänpäiväkortista!

Hain Beautystä tilaamani MAC Peacocky kokoelman luomivärit. Hintaa näillä oli 23,50 e ja näissä on Mega Metal koostumus eli varsin metallisia ja todella pigmenttisiä. Muita hinkkasin pari kertaa mutta oranssista lähti heti mielettömästi väriä! Nämä ovat vähän isompia kuin normaalikokoiset MACit.



Ostin myös IsaDoran Graffitti lakan Latte Queen. Sekä yhdestä Hairlekiinistä löytyi yksi, ainut ja viimeinen pullo Tigi Spritz & shine suihketta! Halleluja! Tätä en ole löytänyt mistään nettikaupastakaan enää. Hinta suolaiset 26 e mutta hätätapauksessa se on maksettava. Yhtä hyvää muotoilutuotetta en ole löytänyt.




Ja F, muista se vetoketju ;))


21 kommenttia:

  1. Minä hamsteroin tuota s&s:ää täältä:

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380258334156&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:en

    Ahdistaa jo valmiiksi ajatella mitä minä sitten teen kun nuo loppuu!!

    -Jenni-

    VastaaPoista
  2. Pari päivää sitten sanoin vierastavani oranssia totaalisesti, orastava auringonnousu ja sun kuva sai mut totaalisesti muuttamaan mieltäni :) mä ostin wettiksiltä kolme lakkaa kun ne ilmesty ja oon ollu kyllä aika tyytyväinen. Löysin myös jostain alekorista viininpunasen wettiksen jellylakan eurolla ja se on aivan paras half moon manikyyriin. Mahtavaa löytää suomesta tolla hinnalla hyvä lakka, vaikka vähän pulimerkki onkin :)

    Mä oon nyt saanut niin hirveet pakkomielteet nakedista, sano rehellisesti, onko se mun obsessioinnin arvoinen?

    VastaaPoista
  3. Tuota tuotetta saa halvalla myös Hairsupermarket.comista, muistaakseni vähän yli 9 puntaa ja siellä postituskulut on vain 4,95 puntaa ja nopea toimitus.

    VastaaPoista
  4. Mä ostin tota IsaDoran Graffiti- lakkaa kanssa, mutta sävy oli 805 Spraycan blue, ja se on tosi kiva. Olis saanut olla enemmän sen väristä mitä pullossa, mutta muuten tosi kiva! Laitoin päälle vielä Bed Headin sinistä hilelakkaa sävyllä Creatice Genius. Tuli tosi kivat! Ja olen ehdottomasti samaa mieltä siitä, että parempaa muotoilutuotetta kun toi Tigin Fashionista saa hakea! Ite arvostan kynsilakoissa hyvää sivellintä ja peittävyyttä. Ja olis hyvä jos kuivuisi nopeasti.

    VastaaPoista
  5. toi tigin spray on niin loistava!

    VastaaPoista
  6. Toi oranssi on kyl nätin värinen. Pirtsakka. Mä odotan kynsilakalta kaunista väriä, nopeaa kuivumista ja peittävyyttä. En jaksais lakata 4 kerrosta kynsilakkaa. Toki helppo levittäminen on plussaa ja kestävyys...

    UPEITA noi MACin luomivärit! WAUH! Mä sain perjantaina postista mun ensimmäiset Stilan luomivärit. Aattelin kokeilla. Nii ja joutu silloin tilaamaan MACin sampleja myös. Ne onkin käteviä kun omistaa niin paljon luomivärejä, nii ei tarvitse kaikkia isoina ja jos joku loppuu, nii voihan sitä ostaa sitten täysikokoisena. Laittelen meikkikuvia blogiini, kun vaan ehdin tehdä niitä. :D Tahtoisin nähä sun tekemän silmämeikin Odaliquesta ja Paparazz -shestä. Ne yhdessä siis. ;) Hmm... täähän kuulosti melkein haasteelta. ;) Joten mun tarvii itsekin sitten tehdä turkoosi oranssi meikki.

    VastaaPoista
  7. ohhoh, uus sävy graffitilakoista, en ookaan ite vielä bongannut! alkoi heti palikat raksuttelemaan et miten kivasti sen vois erilaisten ruskeiden kanssa yhdistellä :DD onneksi on tänään asiaa kaupungille, vois käydä vähän nuuskimassa!

    kynsilakoissa mulla on vaatimuksina nimenomaan tuo hyvä ja tasainen levittyvyys, ei sillä kestävyydellä niinkään väliä ole kun tulee kuitenkin vaihdettua parin päivän jälkeen (:

    VastaaPoista
  8. Jenni: Voih, mä olin ihan eBayn unohtanut! Kiitos vinkistä :)

    Weezer: En ole kuin 2 kertaa käyttänyt ja nyt se on kaapissa piilossa :) en osaa sanoo onko se pakko ostaa mutta värit ovat laadukkaat. Paletilla on hyvä-hintalaatusuhde jos saa ihan järkevään hintaan. En osaa sanoa paljonko on sopiva mutta ehkä 45 e - 50 e on ihan maksimit mitä siitä maksaisin. Sillä saa vaaleaa, tummempaa, pronssista tai mattaa jälkeä. Monipuolinen on!

    Anonyymi: No niinpä saa, joskus sieltä katsoin ja ei ollut...tai en löytänyt? Pitää harkita tarvitsenko vielä kolmannen pullon...Kiitos linkistä :)

    reetta: Spraycan blue on kiva lakka :) sulla on samat vaatimukset kynsilakassa kuin mulla. Myös sopiva hinta ja helppo saatavuus on plussaa.

    Piia: En ole siis ainut addikti :)

    Minna: Turkoosi-oranssi meikki. Haaste otettu vastaan.

    Anonyymi: Niitä oli myös haalea vaaleanpunainen ja muistaakseni vaaleansininen. Graffitteja oli tosi paljon hyllyssä. Sillä uudella pullolla ja osa näillä vanhoilla :)

    VastaaPoista
  9. Jeah CN! ;) Mun tarvii vissii tehä oma versio, kun kerta haastoin. :D Odotan kyl innolla kuvia!

    VastaaPoista
  10. Nätti lakka.
    23,50e..ilmankos meni niin paljon multakin rahaa. Oikeastaan en tykkää noin isosta koosta, mutta onneksi olen tyytyväinen ostoksiini. Kissable lipcolorit on ihania myös.

    VastaaPoista
  11. Ihana oranssi lakka! Tuommoisen voisin itsekin hankkia, kun kaipailisin vähän uusia värejä lakkakokoelmaani. Ja ehdottomasti paras oranssi, mitä olen aikoihin nähnyt!

    VastaaPoista
  12. I loved that orange polish! Wonderful color!

    VastaaPoista
  13. Minna: Yritän vaikka huomenna sitä meikkiä :)

    milipili: Pienempi ois kyllä välttänyt mutta onneksi tykkään metallihohtoisista väreistä :)

    Niniane: Onhan se kivan pirtsakka :)

    Sminkan: Perfect for summer :)

    VastaaPoista
  14. Ihana tuo oranssi lakka, tosi kesäinen! Ja noista meikeistä myös se oranssi oli suosikkini. Itselläni on 2 graffiti lakkaa IsaDoralta, yks pikku pullo pinkkiä ja yks normi pullo valkosta, toimii niin hyvin!

    VastaaPoista
  15. Kuinka voisin unohtaa Ö_Ö
    t. F

    VastaaPoista
  16. kivan pirteä tuo lakka!! vaadin lakalta lähinnä kestävyytä sillä olen laiska lakkaamaan usein, kerran viikkoon/pariin saa riittää. kesällä ehkä sit usemminki jos jaksaa.

    Tigin tuottee on ihan loistavia vaikka onkin hintavia, itse käytän Tigin Foxy Curls sprayta (n. 20e) joka on paras tähän asti kokeilemani kiharrusaine, pitää hukset jopa 3 päivää nätteinä, eikä tarvitse pestä kunhan vaan hieman lisää kuiviin hiuksiin ja muotoilee uudestaan, that's it.

    ihania nuo luomiväri sävyt kerrankin jotain vähän puhtaampia, raikkaampia ja ei pastelli/murrettyja haaleita sävyjä!

    VastaaPoista
  17. KarzU: Mulla on graffitti lakkoihin viha-rakkaussuhde :)

    F: Hink hink ;))

    SugarRat: Mulla on tuo kiharrussuihke ( kiitos vaan F siitä ) ja kyllä se toimii tosi hyvin!

    VastaaPoista
  18. Toi on kyllä sairaan makean värinen lakka! Voisin kotiuttaa! :)

    VastaaPoista
  19. ^Mutta jos sun kynnet on tosi pitkät niin joudut laittamaan tätä vielä enemmän kuin minä ;D pullo loppuisi melko äkkiä ;)) et ole laitellutkaan kynsikuvia vähään aikaan? Tämä kaipaa niitä!

    VastaaPoista
  20. Jännä, miten sun kuvaus noista W&W-lakoista on ihan erilainen kuin mun, ilmeisesti koostumus vaihtelee tosi paljon eri värien välillä? Mulla heiltä on pari glitterlakkaa, jotka on ollu just hyviä päällyslakkoja (koska eihän kynsiä ilman glitteriä vaan voi lakata) ja sitten pari värilakkaa, jotka on enemminkin ollu liian paksuja kuin liian ohuita. Mun lakkamaku on enemmän ohuemman koostumuksen kannalla, joten oon sit kärvistelly niiden siistin laittamisen kanssa.. Mutta noiden glittereiden koostumus on ollu sellanen kiva, ei paksu eikä ohut.

    VastaaPoista
  21. ^Sain näitä 4 kokeiltavaksi, kaksi oli tällä ohuella koostumuksella ja kaksi muuta vähän paksummalla :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥