torstai 3. helmikuuta 2011

Oh Wales

Mulla ei ole Manlyn palettia vaan Wales josta olen kertonut aiemmin ja sitäkin aiemmin :D ehkä jos saan Walesin kulutettua niin hankin Manlyn. Tai sitten uuden Walesin. Tykkään näistä mattasävyistä. On tässä shimmersävyjäkin mutta koska mulla on ikäkriisi, suosin mattavärejä.
Nämähän haisee pahalle, pöllyävät, koostumus ei ole tietenkään laadukas MUTTA tässä paletissa on pigmenttiä. Se on mulla pääasia että väriä lähtee heti eikä sitä tarvitse raapia aplikaattorilla. Parasta tässä on kirkkaat värit.



Muutamia meikkejä paletilla tehtyä. Vihreässä pohjustus UDPP + MAC Paint pot Pharaoh.


Rajaus UD Zero + ripsissä Maybelline Volum´ Express lift-up. Luomella keltaista, limeä, ulkonurkassa mustaa, oranssia ja tummaa vihreää. Valkea kulmaluulla.


 Pinkissä meikissä pohjustus UDPP + Gosh Love that Pink!


Rajaus Lumene Blueberry eyeliner + ripset Maybelline. Tässä meikissä luomella erilaisia vaaleanpunaisia, ulkonurkassa fuchsiaa ja muistaakseni ruskeaa. Valkea kulmaluulla.


Pinkissä meikissä huulilla MAC Viva glam Gaga kiilto. Ostin tämän jo syyskuussa mutta nyt vasta muistin käyttää.


Tämä on tosi maitomainen vaaleanpunainen. Ei voi laittaa paksua kerrosta ettei jää rajoja. Pysyy huulilla monta tuntia.



Postaan myöhemmin lisää Wales meikkejä :) onko kellään tätä palettia vai omistatko Manlyn/jonkun muun?

18 kommenttia:

  1. mulla on manly ja oon ihan rakastunu siihen, siis se sävy paljous vaan on parhautta <3

    VastaaPoista
  2. Kivoja silmäluomia taas. :) Raikkaita värejä.

    Mulla on se Manly 120 paletti. Hommasin sen takia, et onpahan sitten sävyjä! :D Ei tietty huippuluokkaa, mut hinta-laatusuhde on kohdillaan. Ilman hyvää primeria ei kyl sais hyvää meikkiä. Tyydyttävän kyl, mut ei hyvää. Oon noita Walesin palettejakin katsellu, mut en hommaa vielä ainakaan, kun onhan se Manlyn paletti.

    VastaaPoista
  3. mulla on joku lähes vastaava manlyn kanssa ihan kelpo, mutta samalla jotenkin turha kun en käytä siitä muita kun violetteja ja niitä on muutenkin niin paljon, että menee koko paletti jotenkin hukkaan minulla, kai sitäö pitäisi vaan alkaa käyttää aktiivisemmin :)

    VastaaPoista
  4. Uu tykkään tuosta pinkistä. :) Ihanan pirtsakka.
    Huulikiilto näyttää myös houkuttelevalta. :) Apua kun kertyy kaikkia mahdollisia meikkejä yms. himotuslistalle kun lukee näitä blogeja. :DD

    VastaaPoista
  5. Onpas hyvät sävyt tuossa paletissa, ja just ihanat meikit! Pitää varmaan harkita jotain tuollaista.

    VastaaPoista
  6. Voi kuinka upeat värit tuossa keltavihreässä meikissä! Tosi kiva, että käytät noin rohkeasti kirkkaita värejä. :)

    VastaaPoista
  7. Mikä ikäkriisi?? Eihän sulla ole edes ryppyjä :D

    Tosi kauniit meikit, mutta luomivärit on niin pigmenttisiä, että näyttävät jo aavistuksen.. heh kuulostaa tyhmältä sanoa liituinen suomeksi mutta niin kuulostaa chalkykin. No pointti tuli perille.

    Pinkki Gaga-kiilto on ihana! Paljon parempi kuin se ruskea nude, joka tulee ensi vuodeksi :(

    VastaaPoista
  8. Posti toi mulle viimeviikolla Manlyn paletin. Se on ihana. :3
    Semmonen kannattaa olla, ihan muuten vaan. Sen saa eBaysta ihan naurettavaan hintaan! :D

    VastaaPoista
  9. Aaaaah, noi ekat sopis mulle NIIN hyvin!! Ihana väriyhdistelmä, miten osaat yhistelä kaikkii värei tollee??

    VastaaPoista
  10. Oi onpa ihanan värikkäitä meikkejä! Mulle postipate toi just eilen Coastal Scentsin paletin, jossa on 78 luomiväriä ja lisäksi muutama poskipuna ja korostus/tehosteväri. En oo ehtinyt vielä kokeilemaan, mitä nyt muutamaa väriä pakettia avatessa hiplailin. :-)

    VastaaPoista
  11. mawi: Jos mulla sais olla vaan yksi paletti niin sitten se olisi kätevä :) kun siinä on niin kamalasti niitä sävyjä!

    Minna: Se siinä just on että en oo Manlyä hankkinut kun on tämä ja 88 shimmer paletti jota en ikinä käytä :D

    Ruu: Usein teen sillee että valitsen värin esim.pinkki ja rakennan meikin sen ympärille. Toisena päivänä väri on vaikka sininen. Tällä tavalla värejä tulee käytettyä :)

    Rairuu: Se on paha puoli kyllä ;)

    Vanity: Klikkaat vaan nyt ittes sinne iipeihin ;)

    Dorian: Kirkkaat värit on ihania :)

    keijukainen: ON! Silmien ympärillä! En ole nähnyt edes mitään ruskeaa Gaga kiiltoa mutta tämän ostin itselle + kaverille toisen synttärilahjaksi. Liekkö se sitä vieläkään käyttänyt ;) jos luet niin ala käyttää ;P

    Sanna: Niin kuulema saa, en mene katsomaan etten osta vahingossa ;D

    KarzU: Kiitos! En mä osaa, mä vaan teen :) ei yhdistelmät aina onnistu mutta niissä on vaan rohkeasti liikuttava :)

    Sara: Tack! Kuulostaapa kivalle tuo sinun ostoksesi :)

    VastaaPoista
  12. Oi kuin ihania meikkejä! Kirkkaat sävyt on parhautta!

    Meinasin GaGa-kiillon ostaa, mutta mulla on ennestään pari tuollaista purkkapinkkiä jotka raidoittuu, otin sitten Cyndin-en kadu.

    Mac-kiiltojen kulutus on hyvällä mallilla, Funtabulousia ja Kittyä on jäljellä noin sentti, Bubblegum-punaa enemmän.

    VastaaPoista
  13. IHANA toi pinkki meikki! Menee ehdottomasti kokeiltavien listalle.

    Ja asiasta kukkaruukkuun: löysin viime shoppausreissulla kaksi tosi nättiä ja hyvää keltaista lakkaa. Dependiltä bongasin lakan nro 210, joka on ns. tavallista keltaista vaaleampaa eli pastellisempi - hiukan kuin Essien Barbuda Banana! Siinä on mukana myös shimmeriä, huomaa varsinkin poistettaessa.. :P Mutta tosi nätti!

    Lisäksi ostin Rimmelin uusimmasta kokoelmasta (I love fruities Lasting Finish) tosi tosi vaaleankeltaisen lakan 058 Lemon Drop. Melkein valkoiseen menevä cremelakka, tosi nätti kolmella huolellisesti levitetyllä kerroksella. Lisäksi tämä on tuoksuva lakka! "Fruity scent when dry" ja sitä se kyllä on mutta ei onneksi pahasti :)

    Eikös Nivea Beautella ollut kanssa joskus joku tuoksuva lakka, miten vielä muistan et se olis ollut joku "aromaterapeuttinen, rauhoittava" tuoksu.. :D

    VastaaPoista
  14. milipili: Oot kyllä ahkera noitten kiiltojen suhteen :) olin kyllä itsekin kun olin Mäkille menossa :)

    Martina: Mä en muista yhtään mitään tuoksuvia kynsilakkoja...missähän lienen ollut kun sellaisia on ollut saatavilla? Mutta tuossa kommenttilaarissa on kivasti niistä juttua.
    Hyviä ostoksia olet tehnyt. Pastellinen keltainen on paras keltainen :)

    VastaaPoista
  15. Oisko sulla jotain meikkikirjavinkkiä tämmösten kirkkaampien värien käyttöön? Entä oisko sulla kokemusta Fräuleinin meikkipaleteista? Käytän muuten aika nudeja ja vaaleahkoja värejä, mutta pari kertaa vuodessa viihteelle lähtiessä ois kiva tehdä jotain räväkämpää. Oon koittanut taviskosmetiikan pikkuhiljaa vaihta luomuun, mutta ei tee mieli satsata isompaa summaa kattavaan valikoimaan kirkkaita luomuvärejä sen takia, että pari kertaa vuodessa niitä tulee silmiin sudittua. Sitä 88 värin shimmeri palettia oon vähän katellut sieltä :) .

    VastaaPoista
  16. ^Tuolla Hömppä osastolla on juttua meikkikirjoista...en ole nyt kotona niin en voi tarkastaa kirjojeni nimiä. Niissä oli kyllä juttua värikkäiden meikkien käytöstä :)
    Fräuleinista ei ole kokemusta, 88 shimmerpaletti mulla on.
    Luomusarjoilla ei tosiaan ole mitään 88 paletteja, olispa muuten hyvä kun ois :)

    VastaaPoista
  17. Täytyy siis tarkentaa, että tarkotin nimenomaan tota Fräuleinin 88 värin shimmeripalettia, jota oon katellut, kun tosiaan luomuilla ei mitään hulppeita paletteja löydy. Tuli kirjotettua kiireessä taas hiukan epäselvästi :D . Mutta kiitos, mä koitan vilkuilla noita kirjavinkkejä, mitä oot kirjotellut ajan kanssa. Että jos sitä vaikka itellensä napsuttelis ystävänpäivälahjan :D .

    VastaaPoista
  18. Oikein hyvä ystävänpäivälahja olisikin :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥