perjantai 25. helmikuuta 2011

Fly


China glaze Fly on ihana. Lakka on minulla hieman luvattoman vähällä käytöllä, olen lakannut sillä viimeksi liki pari vuotta sitten. Hups :D

Minusta on kiva lakata joskus näillä vanhemmilla lakoilla vaikka uusia on testaamatta. Omasta blogista voi aina tarkistaa milloin mitäkin on viimeksi käyttänyt ;)
Fly on räväkkä purppura jossa pientä shimmeriä. Nimettömässä China glaze QT lakkaa.
Kumpaakin 2 kerrosta, aluslakka Poshe Nail Treatment ja päällyslakka Nubar Diamont.

Eilen oli ihana postipäivä pitkästä aikaa. Kuiva kausi takana. Vihdoinkin ne saapuivat, nimittäin OPI Texas lakkani. Tilasin ne mbeautyloungesta.
Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun sieltä tilaan, neljän viikon toimitusaika on mielestäni liian pitkä. Etenkin kun kyseessä ovat himoitut uudet OPI lakat. Lakkojen ihanuus kyllä korvaa kaiken. Ensimmäisenä testiin lähtee turkoosi, muut varmaan odottavat vuoroaan, ne eivät sinällään ole mitenkään uniikkeja sävyjä.


12 kommenttia:

  1. Mistä oot löytäny auringon? Kevätaurinkoa ja hololakkoja odotellessa... Mä en innostunu texaseista yhtään, oon ihan hulluna color clubin kahdesta uudesta kevätkokoelmasta! Koskas sulta näkee swatcheja? :) ja hei, kuukausien pakkomielteisen etsimisen jälkeen löysin eilen vahingossa nakedin ja nyt se on matkalla mulle <3 Ei oo mitään parempaa ku saada tuote jota on etsinyt ja himoinnut ikuisuuden!

    VastaaPoista
  2. Onpa kiva yhdistelmä, tuo nimettömän QT tuo jotenkin lisäglamouria. :-) Huh huh, neljän viikon toimitusaika on kyllä tooooodella pitkä, hyvä tietää, koska olen joskus itsekin tuota mbeautyloungea katsellut, en kyllä oo tilannut ja voipi olla, etten tilaakaan. Sitä paitsi on ihan kamalaa odottaa just jotain kauan himoitsemiaan lakkoja! Odotan mielenkiinnolla sun kommentteja tosta turkoosista, mä en nimittäin kauheesti ihastunut sen koostumukseen. Onneksi väri on tosi kaunis!

    VastaaPoista
  3. Mäkin lakkailen vanhemmilla lakoilla, vaikka uusiakin on kokeilematta. Uih, kun tuo turkoosi näyttää kivalta... *miettii, että miksi jätti sen sinne nettikauppaan?*

    VastaaPoista
  4. Kiitos erittäin paljon, paketti saapui eilen :) Olen aivan rakastunut näihin uusiin lakkoihin <3

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Pate oli käynny postilaatikolla ja minä sormet syyhyten kannoin minulle osoitetun paketin sisälle... niin malttamaton olin, että en edes röökiä malttanu vetästä loppuun. :D

    KIITOS, KIITOS ja vielä kerran KIITOS! :) Yllätyksiäkin löyty ja erittäin mukavakin semmoinen. ;) Kiitos paljon. :) En tiiä miten olen sen ansainnut, mut ei sen väliä. :D Positiivinen palaute myyjälle luotettavuudesta, nopeasta toimituksesta, hyvin pakatuista tuotteista, tuotteet vastasivat odotuksia ja "ylläristä" paketissa. :) Viisi tähteä siis. ;)

    Nyt lähden lakkaa kynsiäni ja illalla tesmaan luomivärejä...

    VastaaPoista
  6. Weezer: Aurinkoa olen bongaillut nyt joka päivä! OI mistä löysit ja paljonko köyhdyit? Onneksi olkoon!
    Minä odottelen Color clubin kevätlakkoja luokseni, tottakai niistä tulee sitten swatchit :)

    Sara: Tänään kokeilin turkoosin ja koostumus ei tosiaan ole paras mahdollinen. Mutta lakka on kyllä ihana etenkin sinisten ystäville :)
    Mä en tilaa toista kertaa, ei ollut kiva odotella :( QT tuo glamouria kivasti ;)

    Minna: No mutta koostumus ei tosiaan ole paras, esittelen lakan huomenna, malttaa odottaa ;))

    Nonnu: Ole hyvä ja mukavaa viikonloppua!

    Minna: Minkähän takia osa sai jo eilen kirjeen ja osa vasta tänään? HMM. Mutta emme ole Paten ajatustenlukijoita.
    Samoilla postareilla tuli yksi lisää joten se oli vain ylläripylläri kun en itse tee mitään :) anna vaikka tytöllesi :)

    VastaaPoista
  7. Meille posti kulkee hitaasti! Muistat varmaa kun selitin tästä postinumero asiasta... siitä syystä on hidas kulkemaan.
    Mä pidän lakan itse! :P hahaha!

    Vai ei oo hyvä koostumus? No sit ihan hyvä kun jätin sen sinne nettikauppaan... vaikka väri oliskin kaunis, nii en jaksa montaa kertaa lakkailla hankalalla lakalla.

    VastaaPoista
  8. Lookfantasticilta. Siinä on nyt se sivellin, jonka itse asiassa mieluummin haluankin kun sen eyelinerin. Köyhdyin muistaakseni 33 puntaa jonka maksoin ilomielin!

    VastaaPoista
  9. hei, onko kokemusta H&M:n lakoista. nyt niillä on omaan makuun aivan ihania värejä, mutta laadusta mulla ei ole niin kokemusta..

    VastaaPoista
  10. Minna: Katsotaan huomenna ihastutko :)

    Weezer: Ei paha diili ;)

    Anonyymi: En muista onko mulla ollut ikinä H&M lakkoja...eiköhän ne ole ihan ok hintaansa nähden. Voisin mä kokeilla jos olisi kivoja värejä :)

    VastaaPoista
  11. Aina innostun Flysta kun sen laatikoistani löydän, mutta myöskin aina laitan sen takaisin. Erittäin nätti lakka, mieltymykset ovat vaan toiset.

    VastaaPoista
  12. ^Se on nätti lakka, pitää ehdottomasti käyttää useammin :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥