lauantai 19. helmikuuta 2011

Ensimmäinen HIENO kräklelakkaus

Minun ja Graffiti lakkojen välillä on viha-rakkaussuhde. Mun mielestä ne ei ole mitään älyttömän hienoja. Pinta on vähän ällöttävä ja en tykkää isoista kraattereista. Koskaan ei tiedä mitä tulee. Väriyhdistelmiä on toki kiva kehitellä. 

Tämän uuden Latte Queen lakkani halusin ehdottomasti yhdistää vaaleanpunaiseen. Alla Essie Splash of Grenadine.



Ja yhdistelmä toimii! Nämä on ihastuttavat! Latte ja vaaleanpunainen sopivat todella hyvin yhteen.

Ihastelin kynsiäni koko päivän kunnes keksin mikä näissä viehättää. Nämä eivät hypi silmille. Näissä ei ole näkyvää kontrastia. Nämä ovat pehmeät, naiselliset ja sopivat hyvin ihonväriini.

Erityiskiitos hyvästä pysyvyydestä, liekkö johtui Essiestä mutta pysyi huomattavan hyvin kynsillä.



Mutta en ollut näihinkään kynsiin täysin tyytyväinen. Joihinkin kynsiin tuli kraattereita joita en voi sietää. 
Huomaa hyvin että aloitan lakan levityksen oikean käden pikkurillistä johon maltan laittaa lakkaa vähän. Siitä jatkan lakkaamista, joka kynnelle vähän enemmän kunnen toisessa kädessä on kraatterit! Miksi mä aina teen niin? En osaa sanoa, mulle vaan tulee kräklejen kanssa se paniikki että pitää levittää äkkiä :) sitten tulee liian paksut kerrokset...

Oma moka :)

Oletteko muuten löytäneet Kräkleistä sitä parasta? Minä olen nyt niin ihastunut tähän että oliskohan tämä kaikista paras?

Minulle saapui eilen vielä lisää Crackle lakkoja Chinalta...jotenkin oli pakko saada nämä vaikka en tiedä tykkäänkö. Olen niin hassu!

Crushed candy, Fault line ja Broken hearted.

11 kommenttia:

  1. mulla oli viimeviikolla elämäni ensimmäinen cräkle lakkaus, ja se oli oikeesti hieno, intensiivinen violetti alla ja dependedin violetti cräkle lakka päällä, mutta muuten kyllä olen edelleen kahden vaiheilla noiden kanssa.

    VastaaPoista
  2. En oikein osaa päättää vieläkään mitä olen mieltä. Samaa mieltä kraatereista, ottaa niin paljon päähän jos saa muut kynnet onnistumaan ja sitten tuhoaakin yhden... Onhan se ollut nyt hauska seurata chinan lakkojen myötä toisten väriyhdistelmiä, saahan tolla nopeesti erikoiset kynnet. Sinivalkoinen oli kans kiva.

    VastaaPoista
  3. Mulla on aika samanlainen ajatus näistä kräklelakoista, en tiedä ihastuttaako vai ällöttääkö :D. Toisten kynsissä ne näyttää muuten aina hienommilta kuin omissa! Nää latte-kynnet on tosi viileen päheet <3, mä haluun ton lakan kans! wow!

    Ootko muuten kokeillut mattalakkaa kräklen päällä?

    Sannu

    VastaaPoista
  4. Kivan näköinen yhdistelmä. :) Minäkään en oo ihan ihastunu kräckleihin, mut tilasin kanssa noita CG:n lakkoja. Mun tilaamat värit oli toi turkoosi, violetti ja musta. :D Ekana meinasin tilata kaikki, mut sit muistin, että enhän mä siihen Isadorankaan lakkaan ollu ihastunu... minäkään en osaa laittaa tarpeeksi vähän... tyyliin pari kynttä onnistuu ja loput on rumia.

    VastaaPoista
  5. olen ihan samaa mieltä kräklejen kanssa, ne on ihan hienon näköisiä tietyissä tilanteissa, mutta en silti pidä jostain syystä niistä yhtään. pakko niitä on ostella, mutta en vain osaa käyttää niitä. etenkin se isadoran mustasta kräklestä tulee mieleen suttuiset ja nuhjuuntuneet rokkarin kynnet. ehkä nuo isadoran uudet pastellisemmat sävyt saattaisi näyttää hienommalta kun ne ikäänkuin "sulautuu" aluslakkaan eli ne ei tosiaan hypi silmille, kuten sanoitkin.

    VastaaPoista
  6. Noi tsainat on hauskan näköisiä.. tuli muuten tässä samalla mieleen, jossain taisi olla sellainen juttu, että kräklelakka toisen kräklelakan päälle, ootko kokeillut sellaista? Nyt ois ainakin värivalikoimaa millä kokeilla ; ).

    VastaaPoista
  7. Mä katsoin tuota lattea kun olin kaupassa, mutten sitten ostanut. Mulla on musta, valkoinen ja keltainen IsaDoran graffiti-lakka. Mustaa tulee käytettyä eniten, mutta enpä ole niin älyttömän innoissani nuosta crackle-lakoista yleisesti. Niillä saa kyllä helposti näyttävät kynnet jos ei muuten jaksa vääntää.

    VastaaPoista
  8. Mun silmiin cracklet toimii, jos väriyhdistelmä on tosi onnistunut ja mieleinen, mutta muuten ne sitten on.. ei niin kovin ihastuttavia. Ja tietysti se onnistunut levitys. Ne paksulla kerroksella aikaansaadut jättimäiset palaset ei ole niin kivoja.
    Itse omistan vain mustan ja valkoisen cracklen, kun niitä on jotensakin helppo yhdistää useampien lakkojen kanssa. Tuo latte vähän himottaisi, mutta en ole vielä keksinyt mihin sitä voisi yhdistää niin, että se omaa silmää miellyttäisi.

    VastaaPoista
  9. Ruu: Kuulostaa hienolta, ne taisi olla niin erivärisiä violetteja että erottuivat?

    Weezer: Googlella tosiaan löytyy paljon kivoja yhdistelmiä :)

    Sannu: En ole kokeillut, en ole matannut mitään aikoihin...liekkö Essien mattalakka jo pilalla :)

    Minna: Ainakin Chinan minttu kräkle vaikuttaa kivalta. Toivottavasti ne halkeilee nätisti eikä kraattereina.

    Anonyymi: Joku pakko niitä on ostaa...mä en ostanut heti kun IsaDorat tuli mutta nyt on pakko hamstrata...

    Vanity: Ehkä vois kokeilla :) kiitos vinkistä!

    Duvessa: Nopea näillä on tosiaan lakata :)

    Lumi: Voi, mä olen keksinyt latelle monta ihanaa mihin aion käyttää :)

    VastaaPoista
  10. Odotan innolla, minkälaisia yhdistelmiä sulta tuolle sitten ilmestyy - jos sitä vaikka sais hyvän syyn hankkia sen sitten itselleen ;D

    VastaaPoista
  11. joo oli, se depended violetti on niin tumma että näyttää kirkkaan violetin päällä lähes mustalta, mutta ei ihan kumminkaan:)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥