sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Uuden kabukin lumoissa

Voi että minulla meni hermot Bare Mineralsin kabukin kanssa! Pesin sen ja aina pesun jälkeen löysyys oikein korostuu. Ei ole yhtään napakka eikä pohjaa saa kunnolla levitettyä. Mieleeni oli jäänyt Sannin juttu uudesta kabukista ja tottakai piti mennä kurkkimaan että mikäs se nyt olikaan.
Kysyin vielä Sannilta mielipidettä, hän kun on BM kabukiani livenä hiplannut ja mainitsi sen olevan kummallinen. Mietittiin sitten onko se feikki. Se on Feeluniquesta tilattu ja Sannin työkaverilla on myös samanlainen ja samasta tilattu. Kummatkin ovat erilaisia aidon BM kabukin kanssa :( en ole kuullut kyllä että kabukeja feikataan?!

Mutta nyt siihen asiaan! Tilasin Sannin kehuman Ecotoolsin kabukin Biodelly nettikaupasta. Otin tilaukseen myös Madaran luomudödön. Senhän olen esitellyt jo täällä ja se jäi vakituiseen käyttöön.
Itse asiassa rakastuin siihen niin palavasti että tilasin nyt jo uuden vaikka entisessä tuntuu olevan puolet ainakin jäljellä. On siis erittäin riittoisaa! Pienenä miinuksena sanon tämän että pullo saisi olla läpinäkyvä, nyt kun on hankala nähdä onko dödöä enää jäljellä. mutta pieni seikka, itse tuote on loistava!


Tilasin tuotteet viime sunnuntaina ja torstaina Pate oli kantanut ne laatikkoon. Sain myös seuraavana päivänä alekoodin kiitoksena tilauksesta. Miellyttävä ja nopea nettikauppa asioida.

Itse kabukihan on loistava. Innoissani testasin sitä ensimmäisenä aamuna ja voi pojat ( tässä tapauksessa tytöt ), näinkö kabukin pitää toimia? Tämähän on ihan erilainen kuin BM kabuki? Miksi mä olen tapellut tuon vanhan kanssa pari vuotta ja nyt vasta tajusin toimia ja ostaa uuden?


Ecotoolsin kabukilla mineraalipohjan levitys on nopeaa ja helppoa. Tuntui että pohjaa meni vähemmän kuin ennen! Ei mikään ihmekään. Sivellin on napakka, tiheä ja kaikin puolin täydellinen. Plussaa kätevyydestä ottaa matkalle, siveltimen saa pyöräytettyä varren sisään ja hylsyn laitettua kiinni. Sivellin tuntuu hyvälle ihoa vasten ja meikin levitys oli kivaa, eikä se tuntunut pakolliselta aamurutiinilta.

Edit. naamakuva poistettu!

^Meikkipohja on ihana ja hyvin levittynyt. Ihan erinäköinen kuin BM kabukilla tehtynä. Olin ihan ihmeissäni! Joo ja sanoin ettei täällä tulla lärvikuvia näkemään mutta tämä on pakko jakaa. Pohjat onnistuivat niin hyvin. Meikistä enemmän kuvia myöhemmin.
 
Huulilla MAC Lovelorn, meikkipohja Everyday Minerals +  Essentia Naturale, poskilla Everyday Minerals Soft touch + Too Faced Beach bunny, kulmat Lumene, silmämeikki Dior Secret charm, ripset Helena Rubinstein Lash queen, rajaus UD 24/7 Lust.


Sivellin maksoi 15,90 e. Sannin mukaan sitä saa myös Stockmannilta.

22 kommenttia:

  1. Itsekin olen alkanut hiukkasen kriittisesti suhtautumaan FeelUniqueen. Vuosi sitten kun tilasin yhden jutun, niin sain tyhjän postipaketin pelkällä laskulla varustettuna, jota sitten nyrpeän ja epäuskoisen asiakaspalvelun kanssa selvittelin. Nyt tilasin joulualesta yhden kivan Nubarin lakan parisen viikkoa sitten ja jännään kovasti eksyykö tuote ikinä mulle asti.

    VastaaPoista
  2. minulla on BM-'aloituspaketin' mukana tullut kabuki ja sekin on kyllä ihan hirveä vaikka kuvittelisin ainakin sen olevan aito. lötkö ja karkea, yökk :|.
    onneksi EDM-kabuki on täydellinen :P!

    VastaaPoista
  3. Karmea tuon "BM" kabuki :-O Onneksi ostit uuden! Itse en nyt tarvitse mutta olen tuota Ruohonjuuressa myös hiplaillut...

    VastaaPoista
  4. Tänäpäivänhän kaikista tehdään feikki tuotteita :-D

    VastaaPoista
  5. Voi miten kiva kuulla että säkin tykästyit tähän Ecotoolsiin! Se on kyllä aivan mahtava! Tämä oli jotenkin tosi hauska postaus kun siitä välittyi niin aito innostus sivellintä kohtaan! :) Ihanaa! ^_^

    On tosiaan outoa että kabukejakin feikataan, tai sitten nuo "löysis"-BM:t on jotan 2-laatua jotka lähetetään myytäväksi FeelUniquen ja StrawberryNetin kaltaisiin "tukku"nettikauppoihin.

    VastaaPoista
  6. Minä tykkään Lily Lolon kabukista. Tuo BM:n kabuki on kieltämättä hassun näköinen, oli sitten aito tai feikki! :)

    VastaaPoista
  7. Mä huomasin että osaa EcoToolsin siveltimiä saa Ellokseltakin :D

    VastaaPoista
  8. Pitäis munkin hankkia tuo Ecotoolsin kabu, ihan matkoille mukaan. Ensimmäinen ostamani kabuki oli/on Meowin, mutta karheuden takia vaihdoin TBS:n napakkaan, tiheään ja ah niin pehmeään versioon.

    Onko tuo Madaran dödö antiperspirantti?

    VastaaPoista
  9. Eli siis tuon ecotoolsin kabukin saa jotenkin pyöräytettyä varren sisään? ihmettelin että miten tuon korkin saa päälle :D vaikutta kätevältä! mulla on lily lolon kabuki ja se on oikein hyvä myös. Tuppaa vaan ihan turkasen kauan kestämään sen kuivuminen pesun jälkeen (miten kabuki kannattaa kuivattaa, siis miten päin?).

    Tuo BM:n kabuki näyttää kyllä tosi oudolta! levähtäneeltä jotenkin. jossain muussakin blogissa ihmettelin ulkonäköä.

    VastaaPoista
  10. Sofina: Höh, on varmasti ollut pieni pettymys :( kukahan siellä lie säheltänyt...uskomattomalta kuulostaa.

    nanna: Kyllä se aloituspaketissa tullut varmasti on aito mutta eihän se takaa että se olisi mieluinen :(

    FiF: Olen kyllä tosi ihastunut tähän uuteen kabukiin <3

    Anonyymi: Mun kaveri sai eBaystä feikki Poshen aluslakan. Aiheutti iholle kynsien viereen kutinaa ja pullo on ihan erilainen kuin aito!

    Sanni: Kiitos vaan vielä neuvoista :) niin ei varmaan ikinä saada tietää onko feikki vai 2-laatua. Mietin just heitänkö roskiin vai säilytänkö. Mitäpä mä sillä kyllä teen...

    Josefina: Se on vähän sienen näköinen :)

    Duvessa: Kiitos vinkistä :)

    milipili: Mun käsittääkseni ei ole, ainakaan siinä ei sellaista lue. Mutta mä olen sellainen hikipossu, hikoan aika helposti ja etenkin jumpassa hiki valuu. On pitänyt tosi hyvin. Oli muuten alessa kunt ilasin tän uuden, kannattaa kytätä ;)

    Heini: Jep sen voi pyöräyttää "paikalleen" ja korkki laitetaan päälle. Minä kuivatan kabukin lappeeltaan, en ainakaan pystyssä niin mahdolliset vedet eivät valu varteen ja löysytä liimauksia tai mitä niissä ikinä onkaan :) hehe, luin että levänneeltä :DD

    VastaaPoista
  11. Ite tilasin toissa kesänä BM:n alotussetin ja siinä on aivan ihana se kabuki - tykkään! Nyt tilasin äitilleni setin joululahjaksi ja mukana tuli erilainen. Tää "uus" on pisempivartinen ja löysempi :/

    VastaaPoista
  12. No ovihan vitsi. Ihan pakko oli tulla kommentoimaan, kun minulla on käynyt ihan sama juttu BM:n flawless face-kabukin kanssa. Eli heti ensimmäisen pesun jälkeen muuttui lörppänäksi, eikä sitä voinut enää käyttää. Sitten siirryin tuohon full coverage-kabukiin (molemmat tulleet siis BM-aloitussetin mukana feeluniquesta, jonka tilasin tasan vuosi sitten), jota en ole uskaltanut pestä kylläkään vielä. Pesemisen olen toimittanut ihan marseille-saippualla hellävaraisesti, mutta silti kävi noin.

    Tekisi mieli kysäistä Ostolakossa-Virveltä, josko hänellä on vastaavaa kokemusta, sillä hänhän taisi myös tilata juurikin fu:sta.

    Onko muuten tuo Ecotoolsin kabuki "varissut"? BM:n molemmat kaubikini ovat aina aika uuressa määrin pudottaneet karvoja/katkeilleita karvoja, joita sitten saa puhallella naamasta ja vaatteista pois :/

    VastaaPoista
  13. Tosi ihana blogi<3Voinko kysellä,
    että miten kynsiin laitetaan kuvio siittä esim.konad kuvalaatasta?
    Mä hankin vasta ekans satsin ja en osa sitä kuvaaa siirtää kysiini=D

    VastaaPoista
  14. Jenniemi: Outoa, mistähän lie johtuu?

    Melli: Joo mulla muuten sama että BM kabukista lähtee kamalasti karvoja! Niitä on silmät ja naama aina täynnä :/ jos kysyt Virveltä niin kerrohan mitä vastaa :)
    Ecotoolsin olen pessyt ennen käyttöönottoa eikä silloin lähtenyt yhtään karvoja.

    Katariina: Kiitos :) tässä tutorial:
    http://charmingnails.blogspot.com/2008/12/konadin-kytt.html

    Myös sivupalkissani on ongelmat Konadin käytössä postaus :)

    VastaaPoista
  15. Oot tosi kaunis! :) t: Anna

    VastaaPoista
  16. bareMineralsin kabuki on todellakin karkean tuntuinen kasvoilla kun on tottunut Lily Lolon synteettiseen kabukiin. bM:n aloituspakkauksen mukana tulleet siveltimet lähtikin mulla melko nopeasti myyntiin, ainut minkä säästin on Max Coverage Concealer -sivellin.

    Oletko kokeillut Lily Lolon tai The Body Shopin kabukeja? Noita voin suositella, ovat ihanan pehmeitä iholla kun ovat synteettisiä molemmat ja muutenkin melkolailla identtisiä.

    Aitokarvaisista pehmein mihin olen törmännyt on Youngbloodin Ultimate Foundation varrellinen flat top -sivellin. Tuon hankittuani vanha suosikki eli Lily Lolon Super kabuki on jäänyt vähemmälle käytölle.

    VastaaPoista
  17. Anna: Kiitos :)

    K: Kiitos vinkeistä. En ole Lilyä tai Body shopia kokeillut :) ainut kabuki mitä mulla on ollut on tämä BM. Totta puhut, on paljon karheampi kuin Ecotoolsin.

    VastaaPoista
  18. ^Oonko mä sellaista johonkin kirjottanu...voi miten noloa mutta tekevälle sattuu. Mulla teksti vilisee silmissä ja en edes näe missä sellainen lukee!

    VastaaPoista
  19. Jos reetta meinaa, että tekstissäsi tai kommenttien seassa olisi tuollainen kirjoitusvirhe, niin ei ole. (Kävin läpi Find-toiminnolla :D)

    VastaaPoista
  20. Vai tarkoittikohan reetta että mikä on kabuki (kun eihän se välttämättä ole kaikille tuttu termi). Kabuki on siis nimitys tietynlaiselle meikkisiveltimelle. :) Mineraalimeikkipohjaa käyttäville hyvinkin tuttu, mutta muille varmaankaan ei. Tulisiko japanin kielestä, kieltämättä aika hauska sana. :D

    VastaaPoista
  21. Siis ei, minä käyn tänään niin hitaalla :) hyvä että korjasitte. Kabuki on sivellin mineraalimeikin levitykseen kasvoille :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥