tiistai 18. tammikuuta 2011

TOP 5 Kuluneimmat lakkani

Mennään loppuviikko tälläisillä TOP postauksilla. Halusin kirjoittaa välillä vähän jostain muusta ja itse tykkään paljon katsella kuvia muiden kynsilakoista. Tottakai myös kulutusasteet kiinnostaa :)
Erilaisia listauksia siis tulossa, niitäkin toivotaan kuitenkin melko usein ;)

OPI Princesses rule!

Ihan ensimmäisiä OPI lakkojani. Ollut monta vuotta auki mutta koostumus ei ole muuttunut. Ihana jäinen shimmer vaaleanpunainen jota olen käyttänyt enimmäkseen Ranskalaisessa manikyyrissä, kuorruttamassa muita lakkoja tai ihan tälläisenään kynnellä.

Loppuu kohta, minulla on uusi pullo jo ostettuna.



China glaze White on White

Tämä on tavallinen valkea cremelakka. Käytin paljon Ranskalaisessa, pohjustamassa Chinan Poolside lakkoja yms. uusi on jo avattukin itse asiassa. Tämän lopun käytän leimaukseen Konadilla, olen jatkanut tätä jo kerran mutta on niin paksua että en tiedä kuivaako kynnellä ikinä :) 
en muista milloin avasin tämän mutta pari kuukautta sitten ehkä. Valkeat lakat mulla loppuu aika usein.



China glaze QT

Ensimmäisiä ostoksia OMG hologrammikokoelmasta. Olen käyttänyt tosi monesti ja  tämä on kyllä ihana. IHANA! Tätäkin minulla on uusi pullo. Kuten kaikkia eniten käytettyjä jotka ovat olleet erikoisia.



China glaze L8R GR8

Vihreä hologrammilakka samasta OMG kokoelmasta. Myöskin suuri suosikki jota on kaksi jemmassa tämän jälkeen ;P aivan ihana lime / vaaleanvihreä hololakka.




Nubar hippulakka Sugar

Tästä en muista milloin ostin mutta on aika vanha lakka. Ensimmäisiä tilailtuja lakkojani. Tätä ei muuten ole uutta jemmassa. Kiva hippulakka, olenkin näköjään paljon käyttänyt. Minulla kyllä on tätä vaaleampi ja toinen tätä violetimpi versio. Eli en ihan ilman jää ;) tätä käytän kuorrutuksessa tai kärjissä. Pelkästään kynnellä en ole ikinä kokeillut.



Mikä on sinun kulunein kynsilakkasi? Vai onko niitä monta?

19 kommenttia:

  1. Yleensä kaikki lakkapullo ostos/esittely/swatch -postaukset on mun mielestä vähän tylsempiä (kiinnostaa lähinnä nail art vaan :P), mutta tää olikin mielenkiintoinen! Mahtaako kuinka moni näistä kuluneimmista olla lemppareimpia?

    Muistaakseni ainoa lakka, jonka olen saanut loppumaan ja jolle olen hankkinut seuraajan, on creme vaaleanpunainen. Models ownin Pastel pink <3 Tosin sen seuraaja ei nyt ollut aivan sama lakka, vaan Snowcrystalin 436 Misty rose, mutta nyt kun sekin alkaa olla loppumassa niin seuraavaksi taas Pastel pink :)

    Niin ja oli ennen tätä kunnon lakkausinnostusta entinen suosikki, joku L'Orealin pinkki shimmeri, jota ostin pari pulloa peräkkäin kun en silloin melkein mitään muuta lakkaa käyttänytkään :D

    VastaaPoista
  2. Mulla ei varmaan vielä näy missään isommissa pulloissa sitä vajetta kunnolla, mutta mm. Eyekon Vintage ja Nude Polisheista on kyllä kulunu sitä lakkaa ja se näkyy. :D

    VastaaPoista
  3. Tuon Opin lakan kyllä tahtoisin itsellenikin. Tai oikeastaan kaikki. :D
    Kulunein lakka taitaa itselläni olla Lumene Natural Coden Stay Pretty, mutta sehän onkin ihan semmoinen pikkupullo. ;) Muistaakseni se vaati myös 3-4 lakkakerrosta että siitä tuli hyvä, siitä on kyllä pitkä aika kun viimeksi sillä olen lakannut...

    VastaaPoista
  4. Tykästyin tohon valkoseen ja limen väriin :))

    VastaaPoista
  5. Mun kulunein lakka oli Wet'n wildin musta creme lakka. Oli aivan ihana levittää, yksi kerros peitti ja kuivui todella nopeasti. Kestävyyskin oli aika hyvä. Kirjotan menneessä aika muodossa, koska annoin sen lopun kaverilleni leimailua varten, kun myin hänelle turhia leimailulaattojani. Lakka oli menny paksuksi ja vaikeaksi levittää kynnelle ja itse olin tilannu CG:n liquid leatherin.

    Sit toinen aika kulunu on Maybelinen marshmallow, eli valkoinen shimmer lakka.

    Mä veikkaan, et mun uudemmista lakoista nopeasti kuluu CG:n Romantique sarjan lakat. Mulla on 7 erilaista ja oon aivan rakastunu niihin! <3

    VastaaPoista
  6. Acho muito lindos os China Glaze, mas não tenho nenhum :C(

    bjus.

    http://useihoje.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Mun kulunein lakkani on sulta ostettu OPIn Feeling hot hot hot, eli hyvään käyttöön meni :)

    VastaaPoista
  8. Mun eniten käytetty lakka on ehdottomasti pinkki kynsilakka (se mikä kuivuu 60 sekunnissa)

    Olen jo toisen putelin joutunut ostamaan. :D

    VastaaPoista
  9. Mullaki on tuo Princesses rule, aika herkku lakka :)
    Kulunein kynsilakka mulla on China Glazen Ruby pumps jota olis lähiaikoina tarkotus tilata toinen pullo.

    VastaaPoista
  10. Mulla varmaan kulunein on tällä hetkellä China Glazen Orange Marmelade. Pitäisi varmaan koittaa sitä leimailuun, koska se on jo niin paksua, ettei sillä paljon lakkailla enää :D muutenkin mustat ja valkiset on sellaisia, joita mulla on aina auki varmaan 5 pulloa, vaikka fiksumpaa olisi käyttää järjestelmällisesti

    VastaaPoista
  11. Nina: PR oli yhteen aikaan paras lakka ja se selittää kulumisen :) jos pitää nyt näistä yksi valita ;) myös nuo hololakat on lemppareita.
    Ja kiva että juttu oli mielenkiintoinen! Toivottavasti tykkäät loppuviikon postauksistakin ;)

    Hantta: Ne on niin pieniä pulloja niin kuluvat äkkiä :)

    Rairuu: Pienet pullot kyllä vajuvat äkkiä, kyllä näissä 15 ml pulloissa on työ kuluttaa :)

    Hannavee: Valkea on perushyvä ranskiksiin yms. ja lime on <3

    Minna: Mullakin on joitakin Romantique lakkoja, osan möin pois. Ne on tosi mahtavia, kauniita ja sopivat myös leimauksiin. Pitäisikin lakata niillä lähiaikoina...

    Usei Hoje!: :)

    Anna: Kiva kuulla! Itse asiassa kerran etsin sitä lakkaa, olin unohtanut myyneeni sen :P mutta tuo vaan todistaa sitä että menen vähän sekaisin OPI pinkeissä lakoissa kun niitä on mulla tosi monta :)

    mirsu: Sävy on siis ollut hyvä :)

    Plaz^: Se on tosi herkku! Niinhän sinä taisit joulun aikaan mainita että olet ahkerasti Rubyä käyttänyt :)

    S: Minä käytän aina järjestelmällisesti perusvärit etten tuhlaa lakkoja suotta :)
    Minä olen tainnut myydä oman Orange marmaladen, se oli kyllä nätti lakka. Pitäisköhän osta uusi...

    VastaaPoista
  12. hah, mä käytän aina vaan mustaa kynsilakkaa joten multa löytyy kaksi mustaa (käytetyimmät luonnollisesti), äidiltä ryövätty pinkki ja kosmetologinaapurilta saatu ranskalainen manikyyrisetti. Mustat kynnet on ehdottomasti mun juttu. Paljaat ovat todella karmeat (ainakin omani) ja muut värit vievät liikaa huomiota esim. meikiltä/vaatteilta :p

    VastaaPoista
  13. Moi!
    Täällä Espoossa Sellon Emotionissa oli tänään tarjouksessa -50% aikamoinen läjä Diorin viisikoita, ainakin 10 eri väriä. Itse ostin coquetten ja night dustin. Coquetteä olinkin jo ehtinyt etsiä tovin...Ihania sävyjä!
    Anu

    VastaaPoista
  14. Ostin Nfu 65:n sun blogin perusteella ja täytyy sanoa, että perskules kun onkin kamala levittää! :D Mulla ei oo varmaan ikinä ollut näin vaikeaa lakkaa.. mutta onneks 2-3 kerroksella saa nätin ja tasaisen pinnan. Oikeastaan lakkaamisesta ei voida puhua, vaan enemmänkin lakan valuttamisesta siveltimen avulla kynnelle.. :P Mutta hemmetin upean näköinen, täytyy sanoa!

    Lisäksi ostin myös 40:n, kun näytti niin törkeän hienolta Russian Navy Matten päällä. Se kokeiluun seuraavaksi, luultavasti laitan sen tummanvioletin tai mustan päälle :)

    Tilasin molemmat Kynsisalongista, päälle kirpeät 9,50e postarit.. Jauts. No, lakat kyllä tuntuis olevan sen arvoisia mutta luulen et ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi jää se tilaus :)

    VastaaPoista
  15. PS. Ja täytyy sanoa, että mun mielestä Nfu:issa on ihan hemmetin ruma korkki..! :)

    VastaaPoista
  16. Mistä tota nubar sugar lakkaa sais ostettua/tilattua ja mihin hintaan, aivan upee! :o

    VastaaPoista
  17. ANNI: Musta on hyvä valinta :)

    Anu: Kääk, oispa ihana päästä shoppailemaan! Paljonko piti Coquetesta maksaa?

    Martina: Minä en tilaa sieltä enää niiden karmeiden postarien takia :(
    Nufun holot toimii vissiin paremmin sen Aqua basen pääll, Nufulla on joku sen niminen aluslakka. Mutta on ne holot tosiaan vähän hankalia levittää :)
    Minusta se korkki on hieno :D

    Cheyenne-Blue: Ostin Nail de Royalesta joskus, onkohan siellä vielä?

    VastaaPoista
  18. Kaikista lakoisra eniten on kulunut Opin Tickle my France-y, josta creditit menee äidille, hää haluaa aina lakattavan sillä.

    VastaaPoista
  19. ^Pitäskö äidille ostaa oma pullo :) ?

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥