lauantai 29. tammikuuta 2011

Secret charm / OPI Katy Perry swatch

Meikkikuvia vaihteeksi kun lupasin tämän esitellä :) mä voisin kyllä pitää pelkkää meikkiblogiakin :D




Dior viisikko Secret charm, kaikki värit paitsi turkoosi. Pohjustus UDPP + Gosh Love that beige!
Ripset HR Lash queen + rajaus Urban Decay 24/7 Lust jota pehmennetty violetilla. Sama myös alaluomella.


Charming Fantasy

CF:n ( ei CN:n ) pohjustus UDPP + Gosh Love that Violet, luomella  paletin violetti, ulkonurkassa fuchsia ja persikka häivyttää. Oikeastaan tälläisen meikin teen CF:llä aina.



Myriad 
Pojustus UDPP + Gosh Love that Dolphin, luomella Myriad ylänurkan turkoosi, valkea keskeltä kulmaluulla. Ulkonurkka Ben Nye Silver grey + paletin sinisin sävy.


^Tiedän nuo yhteenliimautuneet ripset ;)


Myriad osaa olla myös lilampi, pohjustus UDPP + Gosh Love that Violet. Myriadesta ylänurkan lila luomella, ulkonurkassa Ben Nye Silver grey. Kulmaluulla Myriad valkea.
Tämä on tälläinen tyhmä pika-arkimeikki.


OPI Katy Perry lakoista ensimmäisenä testissä The One That Got Away.


 Havahduin siihen että tämä on samis OPI Kinky In Helsingin kanssa mutta tässä on paljon pinkkiä shimmeriä. Tosi kiva, paras kaikista. Muut ei oikein innosta täysikokoisina, tämä tulee ehdottomasti hankittua isona.
3 kerrosta peitti pitkät kynnet, lyhyille varmasti riittää 2. Alla Poshe Nail Treatment ja päällä Nubar Diamont Top coat. Klikkaa kuva suuremmaksi, inhottavasti kiiltolakka heijastuu kuvissa :(



 Edit. Lisäsin vielä swatchin Not Like The Movies lakasta. Harmaa pohja jossa violettia ja vihreää duochromea. 4 kerrosta. Kuultaa silti hieman läpi. Ei siis mitenkään huippulaatu. En olisi jaksanut kerrostaa enempää koska lakka itsessään ei miellytä ainakaan nyt.

15 kommenttia:

  1. Se on erittäin hyvä meikki, hän oli hyvin söpö!
    Ja väri lasite on liian kaunis!
    Amei !!!!!


    suukkoja.
    http://useihoje.blogspot.com


    "tentei"

    VastaaPoista
  2. Sharming fantasy on siis pakko saada! En kestä tota ihanaa kultapersikkaa! Charming fantasy multa löytyykin, se on kans mahtava. Oon tullu siihen tulokseen et skippaan katy perryt, mulla on kuitenkin kinky ja sit se shimmerisempi burlesquesta. Oon niin huippuinnoissani, nyt pystyn tekemään niin ihania koristeluja, mulle laitettiin geelit viime viikolla! Kynnet ei pakkasten jälkeen kestänyt mitään ja oli koko ajan säälittävän lyhyt, poikaystävä antoi joululahjaksi lahjakortin :)

    VastaaPoista
  3. Musta Katy Perryt näytti hienommalta pulloissa :D Sitten kun näki swatchit niin petyin.. en taida halutakkaan kun tuon he One That Got Awayn.
    Niistä pullokuvista sai mm kuvan, että ne 2 glitterlakkaa olis jotenkin intensiivisen värisiä, ja varsinkin se sininen olis sellanen keskisininen glitterpommi myös kynsillä :/ Olikin sitten semmonen läpikuultava vaaleahkon sininen..

    VastaaPoista
  4. Oh, tuo Not Like The Movies on ihanan sävyinen lakka, mutta harmi että se ei ole peittävämpi.. :( Saattanee jäädä siis hankkimatta, ellei jostain saa halvalla :P

    VastaaPoista
  5. Kauniita silmämeikkejä! :) Näistä mä tykkäsin eniten sini-ruskeasta meikistä.

    Mä kyttäsin tuota Katy Berryn minikokoelmaa, mut nyt tuntuu siltä, että en mä sitä haluakaan. Ei väreissä vikaa ole, mut ei ne nyt muakaan hetkauttanu suuresti. Odottelen kyl innolla, et näen muutkin värit kokoelmasta. ;)

    Mä sain eilen ystävältäni synttärilahjaksi CG:n Free loven ja Cordsin. Free love on kyl todella kaunis oranssi! Upea hehku! Tuunasin sitten itselleni Retro kynnet. Free love ja sit ruskealla päivänkakkarakuvio. Ihan mummon verhot tulee mieleen. Hauskat! :D

    VastaaPoista
  6. Nättejä noi Katy-lakat muttei ehkä kuitenkaan semmosia, joita itse hankkisin. :)

    VastaaPoista
  7. Secret Charmilla voisi meikata pitkästä aikaa, kiitos nätistä muistutuksesta =)

    Kivan näköinen tuo Not like the Movies ja toinen on tosiaan Kinkyn näköinen. Meinasin tilata noi LF:sta, tarvitsen myös UDPP niin siinä samalla sitten =)

    VastaaPoista
  8. The first eye make-up is so pretty :-)

    VastaaPoista
  9. Usei Hoje!: Thank you :)

    Weezer: Nyt en ymmärtänyt? Tarkoitit varmaan että SC sulla jo on?
    Mä huomasin kanssa miten kynnet on vahvistuneet kun pahimmat pakkaset toivoakseni ovat ohi :)

    Layrä: Mua ei oikein nuo glitterit nyt innosta, kyllä mä käytän niitä jossain manikyyreissä jossain vaiheessa.

    Jangsara: Jos olisi peittävämpi niin olisi paljon parempi!

    Minna: Mulle tuli Free love uusimmassa tilauksessa, en ole vielä kokeillut :)
    Jos olisin ollut fiksu, olisin hankkinut vain tuon magentan isona enkä kaikkia pieniä. Mutta onhan näiden pakkaus kiva ja minipullot yhdessä söpöjä...

    Sonne: Hieman vaisu kokoelma ;)

    milipili: Samallahan ne tulee :) SC on aivan ihana <3

    graphology: Thank you :)

    VastaaPoista
  10. Eka meikki on suosikkini, tuo rajaus on NIIN IHANA!

    VastaaPoista
  11. Hei! :) tarvitsisin vähän apua kynsieni kanssa ja luulisin että osaisit ehkä auttaa..:) eli mulla on nyt viimeaikoina ollu tosi lohkeilevat, liuskoittuvat ja siksi lyhyet kynnet. käytän asetonitonta kynsilakanpoistoainetta ja öljyän näitä aina välillä, mutta minkä merkkistä, kohtuuhintaista kynsiä vahvistavaa tai noihin ongelmiini tehoavaa ainetta suosittelisit? olen katsellut esim. mavalan, sally hansenin, trindin ja snow crystalin tuotteita, mutta en tiedä mikä näistä olisi sitten toimivinta :)

    VastaaPoista
  12. Joo noi minilakkapakkaukset on ihania. Mulla ei vaan oo itselläni yhtää... :(

    VastaaPoista
  13. FiF: Kiitoksia :))

    Anonyymi: Ehkä kannattaa ostaa noista mieluiten Sally Hansen...Snowcrystal voi olla myös hyvä. Sallyllä on erilaisia hoitotuotteita. Paketeissa on suomalaiset etiketit, kannattaa ottaa joku liuskoittumista estävä. Suosittelen myös öljyämään useita kertoja päivässä, käyttämään käsirasvaa jota voi hieroa kynsinauhoille. Aloita myös kalkkitablettikuuri. Nämä kaikki auttavat yhdessä :) ja mielelläni kuulisin löysitkö hyvän aluslakan ja saitko apua, osaisin sitten suositella muillekin ;)

    Minna: eBaystä olen ostanut kaikki minipakkaukseni :)

    VastaaPoista
  14. Ebaystä? Mä oon vaan katsellu, et suunnilleen kaikki kynsilakat on siellä kalliimpia, kun niissä nettikaupoissa joissa mä tiirailen lakkoja... :/ Ehkä mä vaan oon kattonu just niitä ylihinnoiteltuja. :D Mä oon ostanu eBaystä kynsienkoristelu ja meikkikamoja.

    VastaaPoista
  15. ^Mä ostan jotain kynsijuttuja mutta eniten ihonhoitotuotteita tai MAC meikkejä :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥