torstai 9. joulukuuta 2010

RIP Leslie Nielsen

Kaikki nyt varmaan tiesivät että Leslie Nielsen menehtyi joku aika sitten. Minulle Leslie on tuttu komedioista jotka silloin nuorempana tuli katsottua. Kyllä ne vieläkin ihan hauskoja on :) kuten Mies ja alaston ase, siitähän Leslie on aika tunnettu. Sitten on myös Spy Hard - Lupa läikyttää.


Spy Hardissa Leslien hahmon nimi oli Dick Steele joka on suomeksi Jorma Teräs :D
Miten nämä löpinät nyt liittyvät kynsiin?



Koska siitä asti kun tämän lakan sain ja huomasin sen olevan metallin / teräksen värinen, minulle on vain tullut mieleen Jorma Teräs ( = Dick Steele ). 

Kun minulla on tätä lakkaa, hoen koko ajan mielessäni "Jorma Teräs kynnet".

Erittäin typerä juttu jonka sain nyt jaettua kanssanne koska aihe on ajankohtainen. Ei pahalla Leslie.

-------------------------------------------

Koska olen ollut tänä vuonna erityisen kiltti ( ?! ), saan palkita itseni ihanilla joululahjoilla.


 Urban Decay Book of Shadows Vol.II


Tämä paletti on ollut himotuslistallani todella pitkään. Mietin sen Urban Decayn Nakedin hankkimista koska kaikki kehuvat sitä. Siinä vähän stoppasivat hinta, saatavuus ja ne ruskeat sävyt jotka eivät ole minulle parhaita mahdollisia vaikka käytännöllisiä ovatkin.

Paletissa on yläosassa pieni kirjanen jossa meikkejä ja alhaalta vetämällä tulevat värit esiin. Itse paletti ont odella iso ja painava.


Päädyin sitten tähän palettiin kun sattui sopivasti eteen :) onhan tässäkin ruskeita mutta tässä on monia muita ihania värejä! Vain Midnight cowboy rides again vaikuttaa hileisiltä, muut ovat tuttua UD laatua mistä tykkään Deluxe paletissani.

Kuvat otettu salamalla, vaalentaa värejä hiukan. Näissä isoissa ja ihanissa paleteissa on se huono puoli että ei tiedä mistä aloittaa! Valinnan vaikeutta. Meikkikuvia tulossa ;)

Mitäs lahjoja kiltit lukijani ovat hankkineet? Vain itselle ostetut hyväksytään ;)

15 kommenttia:

  1. Määkin tykkäsin Lesliestä, vaikka viimeisimmät leffat eivät ollenkaan niin hyviä kuin Alastomat tai Police Squad-sarja. Muistan Alastomista (oisko kakkonen?) vieläkin kohtauksen jossa Frank Drebin hevi-osastolla yrittää saada muovipussia auki ja takana on jumalaton kasa pusseja=) mulle tulee toi aina mieleen kun itse yritän samaa.

    Ja odotan meikkejä uudella paletilla!

    VastaaPoista
  2. Hihhihii, mä en usko, että Leslie pahastuisi sun Jorma Teräs -jutuista, aamun paras taas ehtottomasti! :-D Kuinkas muuten sattui, että täälläkin on oltu tosi kiltteinä eli lahjaksi olen hankkinut itselleni (jo hyvissä ajoin) Bobbi Brownin ja Rae Morrisin meikkauskirjat ja Too Facedin Fairy edition -meikikipaletin, joka on muuten supersöpö! Vielä on harkinnassa joku Diorin viisikko, kun ovat Stockan kantistarjouksessa. Ainakin. :-)

    VastaaPoista
  3. Hahhaha. :--D Jorma Teräs kynnet.

    Mä hankin itselleni lahjaksi Joka tyypin kaavakirjan. Varmaan ensiviikolla odotettavissa postiluukusta. 8)

    VastaaPoista
  4. Hienon värinen lakka. Mun on pitänyt jo jonkin aikaa kokeilla noita color clubeja. Kuivuvatko ne sukkelaan?

    Mä olen ollut tänä vuonna niin kiltti, että olen jopa hillinnyt itselahjomishimoani. Mutta eilen ostin Muumi-kaupasta Mörkö-heijastimen. Se on upea!

    VastaaPoista
  5. Oon ostanu 3 kynsilakkaa, mun blogis on kuvat :DD (http://mytraveldiary-karzu.blogspot.com/) Ne on ne glitteri punane, glitteri vihree (aika tumma) ja sit ohutkärkine glitteri hopee.
    Ja sit oon ostanu...öö..kameran (tai maksoin vaa puolet..:D)
    Sellast!

    VastaaPoista
  6. Aika maagisen näköistä kun kissi katsoo taikalaatikon peiliin.. apua ne omat lahjat..täs on kyllä tullut itseä lahjottua pitkin vuotta siihen tahtiin, että mitäs sitä enää jouluna.

    VastaaPoista
  7. Hi! Your blog is fantastic and I love Leslie Nilsen, too!
    He was so funny!

    Would you like to come to my blog?

    http://folliedimakeup.blogspot.com/


    Watch these posts!

    http://folliedimakeup.blogspot.com/2010/12/guanto-kessa-bottega-verde.html


    http://folliedimakeup.blogspot.com/2010/12/leggings.html

    VastaaPoista
  8. milipili: Muistan hämärästi sen kohtauksen...en ole vielä tointunut tuolla meikkaamaan kun ei työaamuina ehdi oikein miettiä mitä laittaa ja miten.

    Sara: Piti ihan googlettaa TF paletti ja olipas se nätti :) hyvä valinta! Mitäs viisikkoa olit ajatellut?

    Sanna: Toivottavasti saat lahjasi pian ;)

    Minttu: Hih, Mörkö heijastin :) Color clubit kuivuu nopeaan ja pysyy hyvin. Ei ole ollut valittamista, on mun lempparisarjoja :)

    KarzU: Hyviä ostoksia siis ;)

    Vanity: No ainahan sitä jotain, elähän nyt kainostele siellä ;)

    Lolly: :) nice blog :)

    VastaaPoista
  9. Ostin juuri tänään Triumphin rintaliivit, tulivat tosin tarpeeseen... Vähän aiemmin ostin uudet saappaat, ne eivät ole ollenkaan tarpeelliset :)

    VastaaPoista
  10. Heh, mites tässä nyt näin kävikään, kun mun piti vaan mennä katselemaan niitä viisikkoja... nyt olen uuden Purple Crystalin onnellinen omistaja. Se vaan oli niin nätti, että ei sitä voinut jättää kauppaan. Miten mä olenkaan pärjännyt ilman sitä? :-)

    VastaaPoista
  11. Jorma Teräs -kynnet :D :D

    Minä hankin joululahjaksi itselleni pari uutta kirjaa, ihan totaalihömppää (Lauren Conradin sweet little lies ja joku toinenkin, nimi jo unohtui, mutta ovat jatkoa sarjaan, josta ekan kirjan jo luin). Ja kosmetiikkaa hiukan yli budjetin... dr hauschkaa ja biodrogaa. En ollut ajatellutkaan, että nehän voisivat olla joululahja minulle itselleni, mutta nytpä ajattelin niin tästä eteenpäin, niin ei rahanmenokaan sureta niin paljoa ;-)

    VastaaPoista
  12. brb bob: Kenkiähän tarvitsee aina :)

    Sara: En tiedä miten olet pärjännyt :D minä mietin omani myymistä mutta en taida raaskia jos alkaa kaduttamaan. Onhan se ihan kiva paletti mutta tumman violetin vaihtaisin johonkin muuhun. Kaipaisin vähän räväkkyyttä siihen palettiin.

    Heini: Mun mielestä se on hyvä ajattelutapa ja sopii käytettäväksi ympäri vuoden :D

    VastaaPoista
  13. Mulla on myös tuo sama UD:n paletti, se on kyllä ihana ja ollut myös kovemmalla käytöllä kuin UD:n Alice in Wonderland palettini.. Mushroom on lempisävyni molemmista paleteista. :)

    Itselleni olen ostanut vähän liikaakin joululahjoja, H&M:n nettiale sattui niin sopivaan aikaan... Ja monien blogien mainostama Remington Pearl Wand oli myös tilattava, kuten myös uudet saappaat. Muut taitavat saada multa aika huonoja lahjoja kun olen käyttänyt melkein kaikki rahani omiin lahjoihini! :D Onneksi melkein kaikki (muidenkin) lahjat on jo ostettu.

    VastaaPoista
  14. ^Haluaisin Liisa boxinkin mutta ovat niin kalliita...onneksi en ole yhtään vaatteiden tai asusteiden perään niin mulla ei mene niihin rahaa :)

    VastaaPoista
  15. Hehe, ja nyt ostin viel LISÄÄ kynsilakkoi ittelleni (2). Ja 2 kirjepaperi pakkausta, sit paidan New Yorkerist. Ja nyt oon lentsussa, taitaa olla rangaistus kaikesta tosta shoppailusta...x) Ostin mä kyl mun siskollekki lahjan... :'D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥