maanantai 1. marraskuuta 2010

Masterpiece pink


IsaDora Graffiti Nails Masterpiece pink
Alla China glaze Sci-Fi

Hankin Graffiteista vielä sinisenkin. En ole päättänyt minkä kanssa sitä testaan. Ideoita? Huomasin että näitä oli tullut omalle Sokokselle lisää ja kuulin eräässä Kicksissä puhuttavan asiakkaan kanssa että näitä tulee muutamia lisää.

Eli jos haluat vielä näitä, kannattaa kysellä omasta kaupasta ja kierrellä haukkana metsästämässä :)

En tiedä vielä mitä mieltä kräkleistä olen. Hyvä että ostin eri sävyjä, kiva kokeilla erilaisten värien kanssa. Pinta on ehkä hieman mauton, outo, erilainen...en tiedä. Tässä kuvio onnistui hyvin mutta en tykkää isoista lohkeamista, niistä kraattereista. Kun niistä tulee mieleen yksi juttu mutta en kehtaa ehkä sanoa mikä :D

Mitä mieltä sinä olet Graffiti lakan efektistä?

23 kommenttia:

  1. Mun piti eilen kokeilla juurikin tuota Masterpiece Pinkiä Essien Scarlet O'Haran päälle, mutta en vaan saanut sitä onnistumaan. Sen sijaan Subway Green Dependin 54:n päällä onnistui mielestäni todella hyvin. http://dropofpolish.blogspot.com/2010/10/depend-54-isadora-graffiti-nails-subway.html
    Mulla ei ole itsellä nyt kokemusta kuin kahdesta Graffiti-lakasta, mutta niiden ja netissä näkemieni kuvien perusteella näiden lakkojen tekemä efekti näyttää aikas hienolta. Itse siis tykkään.
    (Täytyy sitä pinkkiä kokeilla joskus myöhemmin uudelleen.)

    VastaaPoista
  2. No nyt sun ainakin pitää sanoa että mikä sulle tulee mieleen :D

    VastaaPoista
  3. Kaikilla tuntuu olevan ihastus ja innostus graffiti-lakkoihin. Jostain syystä ne eivät minun silmääni miellytä ollenkaan. Lisäksi ne alkavat näyttää hieman tylsiltä, kun joka puolella näkee niitä.

    VastaaPoista
  4. Okeasti vaan kaks lakkausta mitkä kaikissa blogeissa olen nyt nähny on olleet oikeasti hienoja, noissa on jotain suttuista, ja ei silmää miellyttävää minun´ makuuni, eli en itse ostaisi enkä ymmärrä tuota kulttimainetta ja himohysteriaa minkä nuo on saaneet osakseen :)

    VastaaPoista
  5. :D :D taidan arvata mikä tulee mieleen!

    No juu... itse en oikein innostu näistä lakoista. Onhan tuo pinta jännä, mutta.. äh. Tässä tämän postauksen kuvassa tosin tuo näyttää paremmalta kuin monessa aiemmin näkemässäni samaisen lakan kuvassa, eli aika mukavan tasaisesti onnistunut tuo "krakelointi". :) Ei silti ole sellainen lakka jonka itse hankkisin.

    Mukavaa alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  6. Musta tuntuu että olen ainoa ihminen tässä universumissa, joka graffitilakoista ei tykkää...

    VastaaPoista
  7. Kokeilen sinistä keltaisen kanssa nyt kun ruotsin prinsessakin vierailee suomessa! :D heh

    VastaaPoista
  8. Mä taas tykkään nimenomaan niistä isoista selvemmistä halkeamista. Mutta kaikenkaikkiaan en oikein ole vielä lämmennyt näille Graffiteille, itselläni on tuo pinkki, musta ja valkoinen ja ei niitä kyllä montaa päivää jaksa kynsissä katsella. :P

    VastaaPoista
  9. Mikä niistä tulee mieleen? uteliaisuus heräsi xD

    VastaaPoista
  10. Montako kerrosta laitoit tuota pinkkiä? Jotenkin tosi tasainen lopputulos, hieno. Itse en kai malta odottaa alemman lakan kuivumista ja välillä tulee aika suttaisiakin.

    Minä tykkään ainakin mustasta, koska se sopii oikeastaan kaikkien lakkojen päälle. ja tulee heti laitetumman oloiset kynnet, vaikkei tuo laittamista vaadikaan ;)

    VastaaPoista
  11. Bronwyn: Kävin kurkkaamassa, tosi kivat! Yllättävän hyvin käy vihreä + vihreä yhteen :)

    Sonia.G: Lehmän kakkaläjä :DD

    Anonyymi: Se on ihan totta että niitä on nyt joka puolella...mutta jos mä postaan sitten kahden vuoden päästä näillä lakatut kynnet niin tykkäätkö sitten :)

    Ruu: Hysterian ymmärrän että niitä hamstrataan kun niitä vielä saa mutta kulttimaine? Ei ehkä vielä ainakaan :) ehkä myöhemmin..

    Heini: Kiitos samoin sulle! Työpäivä oli kyllä aika helvetistä näin heti loman jälkeen...menikö arvaus muuten oikein?

    35kg: Et sinä ole :) mulla on ehkä viha-rakkaussuhde...en oikein osaa päättää!

    Anonyymi: Siks en laita sinistä ja keltaista kun tulee vaan naapurit mieleen ;D

    Ninni: Ei kyllä jaksa eikä ne pysykään. Varpaissa kyllä on pysyneet mutta ei käsissä.

    mirsu: Kökkiläjä :)

    norppa: Yhden ohuen :) kerran olen Graffitin vetänyt kostella lakalle ja se veti alla olevan lakan ruttuun. Musta ja valkea on niin perussävyt että ne sopivat kaiken kanssa ja ovat ajattomia :)

    VastaaPoista
  12. Mä en oikein oo innostunu noista graffiteista.. Ainoa jonka voisin ostaa on musta, siitä olen nähnyt joitain ihan siedettäviä efektejä etenkin hopeaan yhdistettynä. Jostain syystä minulla tulee näistä niin teinifiilikset (ei henkilökohtaisena loukkauksena kellekkään kuka graffittilakoista tykkää). :D

    VastaaPoista
  13. ^Niin kyllä kun alkaa miettimään sopivatko nämä paremmin nuoremmille vai täti-ikäisille? Musta ja hopea ois kiva :)

    VastaaPoista
  14. Minä en ole alkuunkaan tykästynyt näihin lakkoihin. Olen käyttänyt krakleerauslakkaa ja -tekniikkaa _askartelutöissä_, enkä kyllä halua itselleni kynsiä, jotka muistuttavat noita värkkäämiäni kukkaruukkuja ja tarjottimia! Krakleerauksella on mun mielestä paikkansa, ja se paikka EI ole kynsillä :-D

    VastaaPoista
  15. Ylipäätänsä tää koko graffiti juttu on tosi kiva ja erilainen uus hommeli, mutta oon todennut ettei se vaan oo mun juttu. Harmi sinänäsä kun kerta ostin mustan graffiti lakan :'D haluaisin niin eroon siitä..

    VastaaPoista
  16. Ostin Saksasta kesällä mustan ja sinisen ja olin ihan innoissani, mutta ei ne ollutkaan niin kivoja... Mustaa oon käyttäny hopean kanssa ja sinistä violetin. Molempia varmaan sen kerran.

    VastaaPoista
  17. Kutri: Hihih, hyvä ja hauska kommentti :D nimimerkillä kukkaruukkuja kynnellä ;)

    catti: Säästä sitä jos joskus tykästyisit :) tai käytä varpaissa, osalla sormien kynttä..

    Laura: Sininen voisi kyllä sopia violetin kanssa, kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
  18. Täällä myös yksi, jolle noi krakleeraukset ei kolahda. Ihan hauskoja ovat, mutta tuovat mulla mieleen kauhtuneet ikkunanpokat ;). Tottakai on kiva, että kynsilakoissa tulee kaikkea uutta ja jännää, mutta onneksi ihan kaikkea ei tarvi itsen kokeilla ja makujahan on tosiaan monenlaisia. Kukin omalla tyylillään siis rohkeasti vain.

    VastaaPoista
  19. Minä en oo kyllä myöskään oikein innostunu noista graffitilakoista. Ehkä juuri se, että niitä rupeaa jokatoisella näkymään, niin on vienyt kiinnostuksen, en tiedä. :D

    VastaaPoista
  20. im lemming to have this graffiti polish... it looks so awesome

    VastaaPoista
  21. murmis: Kaikkea pitää kokeilla, kyllä olisi harmittanut jos en näitä olisi kokeillut. Kauhtuneet ikkunanpokat kuvaa näitä hyvin :D

    Sonne: Kuuminta hottia nyt :)

    Thriszha: I`m glad that you like it :)

    VastaaPoista
  22. Ite meinaan tänää ostaa tommosen vaaleenpunasen ja sit kultasen tai mustan <3

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥