maanantai 4. lokakuuta 2010

CN testaa: Tropicai & La Clarée Oliv´


La Clarée Oliv´ on Ranskassa valmistettu luonnonkosmetiikkasarja. Tästäkin sarjasta on hyvät nettisivut joissa voi lueskella enemmän:

 Minulla sarjasta on Moisturizing face cream eli Kosteuttava päivävoide. Ehkä olen hieman tietämättäni haeskellutkin hyvin kevyttä ja nopeasti imeytyvää päivävoidetta. Löysinkö nyt sellaisen? Tällä hetkellä minulla on käytössä REN ja Estelle & Thild päivävoiteet. Kaipaan vielä jotain hieman emulsiomaisempaa.


Nyt onneksi taisin sen löytää :) tämä on kevyttä ja nopeasti imeytyvää. Tekee jopa kasvoista hieman mattapintaiset. Todella hyvä meikin alla :) eikä tuoksu ole voimakas vaan hyvin mieto. Voide levittyy hyvin ja on vain kaikin puolin niin kivan tuntuista etten voi olla tykkäämättä. 

Harmi vain kun minun kaupungissani tälle ei ole jälleenmyyjää mutta toivotaan että sarjaa saa pian useammasta kaupungista tai tilattua netin kautta :) 

Muoks. Nyt sain pari linkkiä, kiitoksia! :


Tropicai sarjan tuotevalikoimaan kuuluu kolme vartalo- ja hiustenhoitotuotteita sisältävää tuotesarjaa: Pure-, Exotic- ja Sensitive. Näistä minulla oli nämä vartalovoiteet.

Tropicai tuotteet perustuvat neitsytkaakaoöljyyn. Tuotteita saa ekokaupoista, verkkokaupoista, kauneushoitoloista sekä luontaistuotekaupoista. Tässä linkki jonka takaa löytyy ihan suomenkielistä lisäinfoa:
http://www.tropicai.com/

Ps. Tuolla on LIIAN houkutteleva nettikauppa...

Ihanan näköisiä purkkeja. Minulla oli nämä mukana matkalla. Ensimmäisenä huomasin tuotteiden koostumuksen joka on öljyinen ja vetelä. Kuka haluaa että tuotteet vuotavat meikkipussiin? En minä ainakaan. Iso miinus!

Toinen juttu oli tuoksu jota ei voi sanoa miellyttäväksi. Melko pistävä haju! Eikä nämä imeydykään kovin nopeasti. Tosi kiva odottaa imeytymistä ennen vaatteiden pukemista. Ihon kyllä kosteutti hyvin  joten on varmasti todella hyvä tuote kuivalle iholle.

MUTTA, mitä mieltä oli siskoni jolle annoin osan tuotteista testattavaksi? 

Tropicai sensitive Body melt on tosi hyvää! Sitä voisin vaikka ostaa ja käyttää jatkossa. Hyvän hajusta vaikka on tosi voimakasta, mut silti kookos on aina hyvänhajunen.
Oon kokeillu joskus sellasta puhdasta kookosrasvaa, joka oli kans tosi hyvää. Sitä oli niissä tropicaissa.

Eli näin ne mielipiteet vaihtelevat! Toinen tykkää ja toinen ei.

Jos tykkäät eksoottisista tuoksuista, kookoksesta sekä kunnolla rasvatusta ihosta, Tropicai vartalovoiteet ovat sinun juttusi :)


Mikäs kaunokainen tässä koreilee?


Hän on nimeltään Lancome Porto Cervo luomiväriduo. Kaunis pinkki ja harmaa sävy.
Meikissä oli tyylinä tänään vähemmän värikästä joten silmän sisänurkassa MAC Skintone 1, Lancomen pinkki ja harmaa luomella, Skintone 1 kulmaluulla.



Vähän vielä lisää meikkikuvia....tässä ekassa Urban Decay Deluxe shadow box josta värit Ransom, Graffitti, Honey, Zero ja Underground. Häivytyksessä L´oreal Golden beige.



7 kommenttia:

  1. Mie oon kuolaillu nuita body melttejä meä Lifessä. Näytti ainakin kivoilta, ja ei varmaan tuoksukaan oo ongelma kun rrrakastan kookosta. ^^

    (Oon alotteleva kosmetiikkablogaaja osoitteessa bab5b.blogspot.com ois ihana kuulla palautetta vähän kokeneemmilta ^^)

    VastaaPoista
  2. I really like the packaging of this palette!

    VastaaPoista
  3. Ava: Tuoksu oli kyllä ehtaa kookosta :)
    Blogista; mä laittaisin vähän enemmän kuvia niin tekstejä on kivempi lukea :)

    Alice: It is so pretty :)

    VastaaPoista
  4. Ihania meikkejä, milloinkahan olen käyttänyt omia Lancomen luomareita viimeksi..nobody remembers..

    VastaaPoista
  5. ^Lancomet on hyviä, pitäis kyllä käyttää useammin....

    VastaaPoista
  6. I like the packaging of this palette, too! it's so cute*-*
    great make up ♥

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥