maanantai 27. syyskuuta 2010

CN testaa: Madara luomu deodorantti


Kun olen siirtynyt luonnonkosmetiikan pariin niin miksi en ole dödöä vielä vaihtanut? Ehkä sitä sopivaa ei ole vielä osunut kohdalle. Olen ollut ihan tyytyväinen Garnierin mineraalidödöön mutta väkisin sitä miettii että olisiko luonnollinen vaihtoehto parempi? Tuleeko syöpä kun suihkuttaa kainaloihin myrkkyä?

Mikäs sen sopivampaa kuin testata Madaran Yrtti deodorantti. Olen ehkä todella ennakkoluuloinen mutta epäilin toimiiko tämä. Lopetin pallodödöjen käytön sen jälkeen kun en löytänyt sellaista joka ei sotke puseroita :( Garnierin mineraalidödö ei sotke. Siksi minua vähän pelotti ja suhtauduin varauksella siihen pitääkö tämä paidat siistinä. Käytin eri värisiä paitoja monena päivänä. Ei sotkenut. Ei yhtään! Hyvähyvä!

Tuoksu on käytössä aika mieto. Ja pitää muuten hien hajun poissa! Koko päivän. Edes jumpan tai salin jälkeen ei haise hiki. Paljon plussaa!! Tuoksuu yrtille mutta vain purkista.

Tätä on helppo laittaa. Kuivahtaa nopeasti eikä jää klöntteinä kainaloon. Pullo on siisti, yksinkertainen. Hinta on sopiva 12,70e ja saatavuus hyvä. Tätä voi ostaa sekä nettikaupoista sekä myymälöistä:

12 kommenttia:

  1. Hei, pientä juttutoivetta olisi! Olisi mukava kuulla vähän yhteenvetoa noista sinun luonnonkosmetiikkakokeiluistasi, vähän niinkuin semmoinen listaus siitä, mitkä ovat osoittautuneet nappiostoksiksi ja kuvausta tuotteista ja hinnoista. Olen itsekin haaveillut siirtymisestä luonnonmukaisempaan elämään, mutta tähän mennessä entisen opiskelijan/nykyisen työttömän kukkaro alkaa itkeä, kun katson noita hintoja, vaikka muuten houkuttelisikin kokeilla. Poimin jo tuon sinun kasvonpuhdistuslappuvinkkisi korvan taa, kiitos siitä!

    - Marjo

    VastaaPoista
  2. Olen miettinyt tuollaisen jutun tekemistä ja voin sen nyt toteuttaa :) olen monia kokeillut ja helmiä löytänyt jotka ovat jääneet käyttöön :)

    VastaaPoista
  3. Tuo yhteenveto olisi kiva. Tää deodorantti vaikuttaa kyllä hyvältä, kiitos jällenmyyjien linkeistä. Meinaan käydä omani lunastamassa pois =)

    VastaaPoista
  4. Hei hyvin sattukin just tää postaus. Mä nimittäin tänään muistin ostaa kokeiluun tätä paljon mainostettua garnierin mineraali-juttua, ja sit muistin joskus lukeneeni täältä sun blogista, että olit ostanut sen testattavaksi, mut en muistanu oliko hyvää vai ei, ja niin siis olin tulossa tarkistaa mut olikin just tää tullu ja oot ilmeisesti käyttänyt sitä garnieria sitten.. Eli toivotaan et on hyvää!

    VastaaPoista
  5. ^^Mä jo aloitin tuota yhteenvetoa :)

    ^Kyllä mulla se Garnier vielä on mutta koska Madara toimii yhtä hyvin, olen nyt käyttänyt sitä joka päivä :) ei ole sotannut ja on pitänyt.

    VastaaPoista
  6. Dääm kun on kallis, muuten kokeilisin heti.
    Mää oon dödöistä sitä mieltä etten 4 euroo enempää maksa =)

    VastaaPoista
  7. ^Sun kommentti oli tullut 5 kertaa, jumiiko Blogger? Saa sillä neljällä eurolla Garnierin ainakin :)

    VastaaPoista
  8. Tätä täytyy varmaan kokeilla, kiitos vinkistä ja ostopaikkalinkeistä. :) Muutenkin mielenkiitoinen sarja tämäkin niinkuin luonnonkosmetiikka muutenkin. Ootko muuten sarjaa kokeillut vai onko just kokeilussa? Olisi kiva kuulla kokemuksia, Sannilta onkin vissiin tulossa.

    VastaaPoista
  9. ^Mulla on vain tätä mutta luin tosiaan että Sannilla näitä on enemmän joten innolla odotamme kokemuksia :) sarja vaikuttaa kivalta!

    VastaaPoista
  10. Joo. blogger ei toimi millään koneella. Jää aina kommenttikin kesken kun kenttä piiloutuu itsekseen, ei huoli salasanaa, ei aukea jne.
    Ja Indiedaysin etusivu ei pelaa millään, onneksi Karkkipäivä kuitenkin =)

    VastaaPoista
  11. Enpä ole vielä löytänyt sellaista luomudödöä, mikä pitäisi yhtä hyvin kuin antiperspirantit- toisin sanoen jos käytän esim. silkkipaitaa tai muuten on tiukka työpäivä edessä, niin kyllä se vaan alumiinia sisältävälle purkille käy tie...
    Eräs luomudödö jota kokeilin talvella, melkein vilustutti minut, sillä olin niin märkä kun kainalot valui... sääli, sillä mielellään suosin luomua.

    VastaaPoista
  12. ^Ai kamala, mikä sellainen luomudödö on joka petti noin pahasti?

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥