lauantai 18. syyskuuta 2010

100% Violet week - No Way Jose

China glazen No Way Jose on kyllä kaunis. Todella hyvä ihoani vasten. Yhtä hyvä kuin aiempi Do You Lilac It. Samaa tyyliähän näissä on, tämä on karkkiväri jossa shimmeriä. Laitoin nyt 3 kerrosta. 

Konad laatasta m77 tyttömäiset kuviot ja kukkaset laatasta m57. Kauniit kynsitimantit olen tilannut Viva La Nailsilta.

Kärjissä minulla on China glazen lakka 2030 tuputeltuna :)


Nämä on niin minua ja niin kauniit vai voitko sanoa rumiksi ;D

18 kommenttia:

  1. Ei voi kieltää, ihana lakkaus on!

    VastaaPoista
  2. Of course I can't read what you write, but your nailart is so interesting, even when I can only see the pictures! Keep on going the good job I love it!

    VastaaPoista
  3. Ah! Nyt kyllä on tän viikon kaikki kynnet ollu niin ihania!! Miten mä oon missannu tollasen chinan? Veikkaan että näpytän sen NYT mulle kotiin. Nää on ehdottomasti mun suosikit!!!! ;)

    VastaaPoista
  4. Tai sit en... En löydä sitä mistään... :(

    VastaaPoista
  5. Thank you girls :)

    Weezer: Nettikaupoissa ei ole, oliko eBayssä? Entä täällä:

    http://miraclemilebeauty.com/index.php?main_page=index&cPath=5_56

    VastaaPoista
  6. Can't understand a word but I worked out kommemtti to say "LOVE IT"!

    VastaaPoista
  7. Onko tuo Viva La Nails ihan luotettava nettikauppa? Kauan kesti toimitus? :)

    VastaaPoista
  8. Minulla on sinulle jotain blogissani! Käy kurkkaamassa, jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  9. Onpa ihana lakka. Sulla on kyllä ihania kynsijuttuja :) Osaatko sanoa, että mistä kannattaisi tilata ihan perussettiä geelikynsiseteistä? Siis sellainen pakettei missä olisi uv-uuni mukana. Mistä saa parhaat ja edulliset uv-geelit?

    VastaaPoista
  10. Loooove it :)))

    http://minnja.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. Voi että miten ihanat kynnet! <3<3 väri on täydellinen!

    Muuten, ennen kuin vaihdoit tähän valkoiseen pohjaan, mistä olit ottanut entisen (oliko se semmoinen leopardikuvioinen..?) pohjasi? Etsisin blogilleni pohjaa mutten löydä hyviä mistään. Kiitos jos viitsit auttaa! :)

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: Luotettava kauppa on, tosi nopeesti tulee kirje :)

    Hanna: Kiitos :)

    Jaana: Omg...kun en geeleistä tiedä mitään mutta Cesars Shopissa tiedetään:
    http://www.cesarsshop.fi/geelisysteemi-c-40.html

    Tuollahan aloituspakettia on tarjolla :) hyvä ja nopea kauppa!

    Anonyymi: En muista valitettavasti enää sitä linkkiä...

    Kiitos taas kaikille tykänneille ja kommentoijille :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥