keskiviikko 11. elokuuta 2010

Stroll feat 2010


China glaze Stroll on nähty täällä jo ajat sitten, viime syksyn lakkojahan tämä oli. 
Mä olen aina tykännyt tästä paljon, väri on kaunis syvä punainen jonka jelly koostumuksessa on kaunista glitteriä.
Lakka levittyy todella hyvin ja kuivuu nopeasti. Lakkaa 2 kerrosta, taitaa peittää lyhyet kynnet jo yhdellä.

Kuorrutin tämän myöhemmin Nubar 2010 päällyslakalla, efekti on mahtava!


Ps. Olettehan muistaneet tsekata Nail artist united blogia ja äänestäneet?

http://blog.nailartistsunited.com/

13 kommenttia:

  1. Such a pretty polish, and with that Nubar its even prettier!

    VastaaPoista
  2. Heip!
    Onko sinulla kokemusta http://www.top-kosmetiikka.com/ nettikaupasta?
    Näyttäisi ainakin myyvän Dependin kynsilakkoja, kynsilakan poistoaineita ym. Olen aina luullut että niitä löytyy vain Kickseistä :D

    VastaaPoista
  3. Very pretty, Love the flakie on top :)

    VastaaPoista
  4. Aurora`s Nails: Thank you :) flakies are nice :)

    Anonyymi: Ei ole kokemuksia kys.kaupasta, olen tiennyt että Dependiä saa netistä mutta tykkään valita sävyt lunnossa :)

    rmcandlelight: Thank you :)

    VastaaPoista
  5. ihanaa, nyt tajusinkin, että toi hilelakka on tosi hyvä jonkun murretun punaisen päällä, jei! Kokeilinkin äkkiä Goshin vastaavalla, koska en tajua mihin laitoin mun 2010:n. Nam tosi näyttävä hohto tuossa!

    VastaaPoista
  6. ^Jotenkin vain kokeilin tän punaisen päälle ajatuksissani ja se olikin ihana. Ja tottakai kuten aina, upeampi luonnossa ;)

    VastaaPoista
  7. I love Stroll, adding some flakes makes it even more gorgeous, great idea!

    VastaaPoista
  8. Hei nyt himoitsen hulluna diorin uusia paletteja. Mahdanko löytää niitä mistään netistä? Kovasti olen katsellut... Alan olla epätoivonen. Olen lähes valmis maksamaan sen 65 mitä kaupassa pyydetään... (tiedäthän nämä hullut himotuskohtaukset)

    VastaaPoista
  9. ^^Thanks, Stroll is perfect red polish :)

    Weezer: TIEDÄN TIEDÄN :D ahdistaa kun olen palettini jo Essentuals nettikaupasta tilannut mutta ne on loppu eikä palettini ole vieläkään tulossa yhyyy.....muualla en tiedä niitä myytävän :)

    VastaaPoista
  10. Onkohan toi paletti vielä vapaana?

    Eevi

    VastaaPoista
  11. Hei! Tahtoisin ostaa nuo hohdepuuterikuulat. Minulla vaan ei ole tiliä googlessa tai missään, joten toivottavasti saat yhteystietoni niin, ettei kaikkien tarvitseni niitä nähdä.

    Luen blogiasi nykyään aina, ja olen lukenut kaikki vanhat postauksetkin tänä kesänä :) Teen itse ja kavereille rakennekynsiä ja lakkauksia, ja kynsilakka-arviosi, koristelakkaukset ja kaikki ihanat jutut ovat tuoneet kyllä paljon iloa minulle :) kiitos kun jaksat kirjoitella. Ja rapsut kisuille!

    mari.paltaani@webinfo.fi

    VastaaPoista
  12. ^^Eevi: On ja varattu sulle! Otatko sen?
    Mailaatko: charmingnails@suomi24.fi

    ^Kiitos että jaksatte lukea ja antaa noin kivoja palautteita :) kissoilta terkkuja takaisin :) Oriflamet sulle, otan yhteyttä maililla.

    VastaaPoista
  13. Viestiä laitettu,


    Eevi

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥