sunnuntai 15. elokuuta 2010

100% Blue week - Caribbean Blue with Konad

China glaze Snow and White-kwik-silvr with sponge


                                  Konad plate m35 and Chez-Delaney plate A19

Hei ja vielä ihan pieni pyyntö. Kun otatte blogistani mallia omiin kynsiinne niin voitteko linkata tänne? Mistä idean sait? Ei nimittäin ole kiva saada linkkejä jossa on törkeästi matkittu kynsiäni jotka olen toteuttanut. 
Tätä on tapahtunut useassa suomalaisessa blogissa ja useaan kertaan. 

Kyseessä ei ole enää sattuma! Manikyyrit on matkittu ihan prikulleen.
Vai onko ainut vaihtoehto estää tämä että lopetan koristelujen esittelyn siirtyen pelkkiin lakkauskuviin?

Avaan suuni tästä asiasta koska se ottaa päähän suunnattomasti.  

Edit. Jätän tämän huomautuksen tähän mutta loukkaavia ja ilkeitä kommentteja ei enää julkaista.


12 kommenttia:

  1. "Innostuin" tästä ideoiden kopioimis-aiheesta niin, että päätin kirjoittaa oman postauksenkin aiheesta, sinutkin on linkitetty siihen. :} http://sonnela.blogspot.com/2010/08/ideavarkaat.html

    VastaaPoista
  2. Kommentit poistettu eikä tähän julkaista uusia. En hakenut tällä ivailevia ja loukkaavia kommentteja kun tuntui niin monella kolahtavan nilkkaan. Ette nyt ymmärtänyt ideaa ollenkaan. Puhuin suomalaisista blogeista, herrajumala sentään!

    Jos tämä paska ei täällä lopu, blogi siirtyy vain kutsutuille lukijoille avoimeksi.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi joka kommentoit illalla: Kyllä, puhuin juuri samasta eli käsinmaalauksesta ja samasta kuviosta. Ideoita saan minäkin tottakai muista blogeista mutta jos kopioin suoraan, olen ne aina linkannut. Kuten sanoin, linkitä toki ne kaikki muutkin suomalaiset blogit joissa on käsinmaalausta.
    Turha kommentoida, nilkkaasi napsahtaneita kommentteja ei julkaista!

    VastaaPoista
  4. Hyvä että puutut tähän ja anteeksi että kommentti tulee jälkijunassa, mutta entä jos joku tekee samanlaiset kynnet kuin sinä, muttei ole koskaan lukenut edes blogiasi? Tämän tapahtuminen on yksi miljoonasta, mutta kukaan ei voi sitä tietää, jos näin on tapahtunut. huomio kopioijat tämän viestin idea EI ollut antaa teille minkäänlaisia ideoita, että nyt käytetään tätä verukkeena!

    VastaaPoista
  5. ^Hyvä pointti, tuota voi tapahtua mutta ei miljoona kertaa samassa blogissa ;D

    VastaaPoista
  6. niin no sitten jos se on sama blogi, mutta jos se on tapahtunut yhdessä blogissa kerran, niin sitte saattaa olla näin. mutta se on siltikin väärin ja enkä mäkään tykkäis jos mun kynsi-ideoita kopsataan ja väitetä omiksi.

    VastaaPoista
  7. Moi !
    Olen ollut lukijasi jo vähän aikaa ja tykkään blogistasi tosi kovasti.
    Tein postauksen GOSH Holographicilla toteuttamastani manista (http://nailsbyjenna.blogspot.com/2010/08/gosh-holographic.html), johon lisäsin sapluunoilla pari mustaa tähteä. Sain myöhemmin kommentin, jossa minun väitettiin matkineen design sinulta. Olin ihan häpeissäni, koska en ollut edes nähnyt tuota postaustasi aikaisemmin :D Pyydän anteeksi, mutta plagioinnista nyt tässä tapauksessa ei ollut kyse, mielestäni tähdet vaan sattuivat sopimaan kyseiseen lakkaan kivasti. :)

    -Jenna

    VastaaPoista
  8. On jännä tosiaan että vain paria päivää aiemmin olin postannut juuri samanlaisen!

    VastaaPoista
  9. http://nihrida.blogspot.com/search/label/gosh Tuolta sain idean kokeilla jo melkein vuoden käyttämättömänä lojunutta Holographicia ja ajattelin testata uusia sapluunoitani. Tämän enempää minun ei tarvitse mielestäni selitellä, koska idea lakan käyttöön tosiaan tuli muualta. :)

    VastaaPoista
  10. ^En ole sanonutkaan että pitää selitellä, sanon vaan että jännästi samaan aikaan sama lakka ja tähdet sekä selitystä kaupan päälle. Ihan sama mulle, en mä sinua tällä jutulla tarkoittanut.

    VastaaPoista
  11. mä oon saanu niin sulta, sonnelta ku sallaltakin tosi ihania ideoita, mutta suurinta osaa en ole postannut. yritän aina parhaani mukaan mainita lähteen. mun mielestäsä oot tossa ideavarkausjutussa ihan oikeessa. mnun tietyt kaverit on menny niin pitkälle, että neon kopioinu koulussa mun kynnet ihan suoraan, ja sillon ärsytti..

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥