maanantai 12. heinäkuuta 2010

Pieni deodorantti arvostelu :)

Aihepiiriini eivät kyllä deodorantit kuulu mutta mun on ihan pakko kirjoittaa tämä pieni arvostelu. Kukapa ei kaipaisi kesäkuumalla sitä täydellistä deodoranttia? Pettikö dödö päivän aikana ja hikikainalot paljastivat sinut? Ei hätää, et ole ainut. Täällä yksi miljoonat deodorantit kokeillut. Käytän nykyään suihkutettavia enkä paitoja sottaavia roll-on dödöjä.


Nämä kaikki ovat ihan tuoreita ostoksia minulla ja aloitetaan Adidas Intensive deodorantista. Tätä on saatavilla eri tuoksua ja hinnan muistelen olevan alle 3e.
Alkuun tämä oli tosi hyvä ja suosittelin tätä muille. Laitan aamulla ennen töitä ja töistä tullessani ennen salille menoa. Tuoksu oli ihan kiva mutta tämä petti minut pari kertaa töissä eikä oikein toiminut jumpassa/salilla. Olin alussa sitä mieltä että ostan uuden mutta kun tämä loppui pari päivää sitten, ostinkin toisen. Pullo on kiva ja luotettava ( Adidas ). Jotenkin mielikuva viittaa urheiluun ja puhtaisiin kainaloihin. Lupaa suojata 24 tunnin ajan. Paskanmarjat.


Kaverin suosituksesta ostin Doven deodorantin, maksaakohan tämä n.2,5e? Piti ostaa joku Dove pullo missä on musta paita mutta en löytänyt sellaista ja otin tämän. Tässä on aavistuksen miedompi tuoksu, pullo on siistin näköinen ja kaunis. Dove on kyllä hieman tylsä merkki.
Tämä toimi ehkä Adidaksen kanssa samalla tavalla, tämäkään ei tahraa vaatteita mutta ei minusta pitänyt ehkä niin hyvin hikipäivänä. Tätä sai myös lisätä ennen salia.
Ehkä sopiva päivään jolloin et hikoa ja olet normaalisti. Arkidödö.


Garnier uutuus Mineral deodorantti. Ostin siis tämän loppuneen Adidaksen tilalle, Dove mulla on vielä. Ostin tämän ihan mielenkiinnosta, en katsonut hintaa kyllä. Kaverini suositteli tätä mutta epäilin vähän koska tämä kuulema tekee kainaloihin silikonisen kalvon.
Tämä lupaa suojata 48 tunnin ajan äärimmäisissä olosuhteissa eli hikoilut, stressin että kuumuuden. Laitoin tätä aamulla, kävin Prismassa ( äärimmäisen stressaava kauppa ) sekä toimitin muutaman muun asian. Hämmästelin jo puolessa välin että jumaleisson, kainalot on ihan kuivat. Ihan tosi, tässä vaiheessa olisi jo vähän hikiset kainalot. Tiedän, kuulostaa ihanalta. En lisännyt tätä päivällä, lähdin jumppaan +30 asteen helteellä.
Hieman tämä petti jumpassa mutta parhain deodorantti tähän asti kokeilluista. Piti kuitenkin todella hyvin päivän mittaan hien hajun poissa. Moniko on ostanut tämän uutuuden? Tässä violetissa ei muuten ole mitenkään hyvä tuoksu, seuraavaksi taidan ostaa jonkun toisen värisen.

Onko teillä jotain suosituksia urheilevalle ja töissä hikoilevalle ihmiselle?
Pakko muuten mainita; miehet, sitä deodoranttia saa käyttää. Ällöttää kun kaupassa ohi kävelevistä mieheistä haisee yleensä ihan hirveä hiki. Eli se hyllyjen välissä kakova tyttö olen minä. Tämä ilmiö toistuu joka kesä. Yh.

20 kommenttia:

  1. itsekkin ostin vähä aika sitten tuon uusimman garnierin ja oon ollut tosi tyytyväinen vaikka en hikoilekkan niin helposti (tai niin että se alkaa haisemaan ym) :)

    VastaaPoista
  2. Olen ostanut tuota roll-onina (vai miten se nyt kirjoitetaan). Sekin ihan jees, vaikka kyllä sillä kainalot kastuu ainakin näillä helteillä ;)

    VastaaPoista
  3. Oon meinannu ostaa ton garnierin, mut en oo oikee varma ku jos alan hikoilee, niin tuleeko se deon tuoksu vahvasti esiin? :s

    VastaaPoista
  4. ^Mulla on nyt hiki mutta dödö ei haise yhtään :) eikä hiki ;D

    VastaaPoista
  5. Osta apteekista absolut torria. Ei muuten kainalot hikoa viikkoon yhtään! Olen käyttänyt sitä jo vuoden ajan ja en vaihda pois. Kaveritkin on innostuneet siitä :D

    Minä hikoilen kainaloista ilman edes mitään liikuntaa. Riittää että istun paikoillani niin kainalot ovat ihan märät. Mutta eipä ole enää sitä ongelmaa! :)

    VastaaPoista
  6. Mulla on tota Garnierin omaa roll on muodossa, paras tähän asti ostama dödö! Ostin heti toisen varalle ; )

    VastaaPoista
  7. Mä ihastuin Rexonan Biorhythm-deodoranttiin, joka mukautuu kehon lämpötilaan. Kannattaa kokeilla. :>

    VastaaPoista
  8. Oon käyttäny pari kuukautta Garnierin mineral roll-onia, enkä varmasti vaihda enää koskaan :D Mun mielestä se vihreä (olisiko Fresh) tuoksuu parhaalle.

    Runsaaseen hikoiluun olen todennut hyväksi apteekissa myytävän Bats antiperspirantin.

    VastaaPoista
  9. Mulla on tota Garnier mineraalidödöä mutta se pinkki väri, tuoksuu aivan ihanalta! Siis oikeesti tosi hyvältä! Mut mulla se on roll on, mut täytyy kans sanoa et on toiminu ihan älyttömän hyvin! Parhain kaikista dödöistä mitä mulla on ikinä ollu :) Suosittelisin siis sitä pinkkiä sen tuoksun puolesta! :)

    VastaaPoista
  10. Tälläinen dödö kokemusjuttu on todella hyvä! Itse vihaan sitä, kun ei voi käyttää vaaleita pitkähihaisia koulussa tai muuallakaan, aina täytyy pitää mustaa pusakkaa tai paitaa päällä.

    Mä en ole vielä löytänyt lempidödöä, vaihtelen aina kun loppuu. Taidanpa seuraavan kerran ostaa tuollaisen suikedödön..

    VastaaPoista
  11. absolut torria saa tosiaa myös spraynä :) ite suosin roll-oneja, luulen, ettei spray riitä :D mitchumista oon nyt tykänny

    ja joo yyyyh, hienhajuiset miehet, huh. varsinkin näin helteillä.

    VastaaPoista
  12. Onko kellään semmoista ongelmaa, että ei hien mutta deodorantin haju jää vaatteeseen voimakkaasti? Itse käytän Lacosten Touch of Pinkin roll on dödöä ja siitä vaatteisiin jää semmoinen tuoksu, jonka takia vaatteet on laitettava pesuun. Rexonan ja Doven kanssa oli sama ongelma.

    VastaaPoista
  13. ^Mulla ei jää dödön hajua vaatteisiin, jääkö muilla?

    VastaaPoista
  14. Itsekin ostin vasta tuota garnieria, tosin roll-on-versiona ja haju taisi olla se pinkki, joka oli niistä ehdottomasti paras. Mulla on ainakin toiminut ja olin jo muutenkin aikeissa ostaa sen kun kaupan hyllyllä huomasin, että se oli lisäksi kaikkein halvin mitä löysin - tasan 2 euroa. Olin ja oon edelleen tyytyväinen ostokseen :)

    VastaaPoista
  15. Mulla kanskaan ei oo koskaan jäänyt dödön hajua vaatteisiin.

    Mulla on aina hionnut kainalot niin, että jossain vaiheessa päivää on helposti kainalot kostuneet. Jossain vaiheessa tajusin kokeilla apteekista saatavaa Absolut Torria, joka toimii ihan käsittämättömän hyvin. Kerran viikossa sitä eikä oo kainalot enää olleet hiessä. :) Purkki maksaa about kympin, mutta kyllä se kestääkin suht pitkään, kun niin harvoin tarvii laittaa eikä sitä edes mene paljoa kerralla. :)

    VastaaPoista
  16. Olen joskus kokeillut absolut torria, mutta en kauheasti digannut, kun kuivattaa ihan stanasti mulla! Tosi kiva kun yöksi joskus päivälläkin joutuu laittamaan kosteusvoidetta kainaloon :/

    Ja absolut torrin tehohan nyt perustuu lähinnä alkoholeihin, joten ei sinänsä ihmekään, että kuivattaa. Mutta ei varmaan "terveellisimmästä" päästä muutenkaan.

    VastaaPoista
  17. Mulla on tota Garnierin mineral deodoranttia, mielestäni se on aivan mahtavaa!:)
    Kaupassa oli testereitä ja päädyin itse vaaleanpunaiseen, mielettömän hyvän tuoksuista.

    VastaaPoista
  18. Olin thaimaassa tuo mukana ja ei pettänyt kun niissä +35 ja kävelyä matkoissa =)

    VastaaPoista
  19. Mä ite tykkään stick-mallisista dödöistä, Doven se vihreä on mun lemppari! Ne ei oo mulla pettäny, toisin ku roll-onit (jotka on muutenki ällöttäviä, kainaloita saa kuivata puoli tuntia ennen ku voi paidan laittaa päälle!!) ja suihkutettavat! Suihkutettavia dödöjä käytän kyllä esim. ku lähden töistä.

    VastaaPoista
  20. "Ja absolut torrin tehohan nyt perustuu lähinnä alkoholeihin, joten ei sinänsä ihmekään, että kuivattaa. Mutta ei varmaan "terveellisimmästä" päästä muutenkaan."

    En usko että kerran viikossa käytettynä Absolut Torr on sen epäterveellisempää kuin joku perus-markettidödökään, varsinkaan jos niitä joutuu vielä monta kertaa päivässä lisäilemään.

    Olen itse kärsinyt kainaloiden liikahikoilusta ja Absolut Torr vei ongelman mennessään. Neljä vuotta sitten hankin ensimmäisen putelin ja aina välillä olen lopettanut sen käytön kun hikoilu on vähentynyt ja siirtynyt markettituotteisiin. Jonkun ajan päästä markettituotteet eivät enää minulla tepsi, ja otan taas kullan kalliin Absolut Torrin käyttöön. AT on varmasti vaikuttanut ihan henkiselläkin tasolla hyvinvointiini, kun ei tarvitse aina kodin ulkopuolella ja sosiaalisissa tilanteissa stressata haisenko taas hielle ja vilahtavatko märät läntit kainaloissa jos vähänkin nostan käsivarsia. Ihana tuote, jos vaan kestää sen pienen pistelyn levityksen jälkeen. Minusta se on minimaalisen pieni hinta kuivista kainaloista.

    Markettituotteista on kyllä ehdoton suosikkini juuri tuo Garnierin Mineral liilana. Adidakset ovat aina olleet minusta surkeita, samoin Rexonat. Kadehdin niitä jotka eivät luonnostaan hikoa paljoa ja nuokin tuotteet riittävät :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥