tiistai 8. kesäkuuta 2010

Gilda


Voiko kynsilakasta sanoa että rakastan?

Zoya Gilda, 2 kerrosta. Ylhäällä auringossa, alhaalla varjossa.


Koostumus pistää antamaan Zoyalle yhdeksän pistettä. Nämä ovat ohuita ja helppoja levittää. Mikään ei ole inhottavampaa kuin yrittää levittää paksua vanhaa lakkaa jota ei saa nätiksi mitenkään. Zoyat eivät ole sellaisia!

Väri on punertava pinkki. Seassa on glass flecksejä jotka ovat pinkkejä. Ihan puhtaaksi pinkiksi en tätä sano koska katso vaikka yläkuvaa, kyllä se taittaa punaiseen tai silmissäni on vikaa.


Mä keksin itselleni uuden himotuksen joita olen taas kuolannut pari päivää. Sleek luomivärit! Siis mullahan ei luomivärejä ole eikä etenkään isoja paletteja joten ehdottomasti tarvitsen ( lue haluan ) sellaisen Sleekiltä! Kysymys kuuluu, onko nämä niin kivoja? Ainakin tuon värikkään Acid paletin haluan ja mikä muu kannattaisi hankkia?

Löysin tosi hyvät swatchit:
http://cosmetic-candy.com/?p=10268

Ja en osaa nyt päättää mitä hankin!!! Help me!

18 kommenttia:

  1. so pretty! i just ordered this from zoya and i can't wait til i get it!

    VastaaPoista
  2. olen itsekkin kuolaillut noita Sleekin luomivärejä,kerran jo kävin ostoskoriin muutaman keräilemästä mut sit päätinkin vielä miettiä.Jangsara on tehnyt lookeja noilla paleteilla ja eka mikä tulee mieleen on muistaakseni hänen kiroama huono häivyttyvyys ainakin joissain?

    Tosin hintakaan ei kovin korkea ole joten kaitpa niitä voisi testata.

    Muuten,kyselin eilen tuosta Ceasars Shopista ja vielä sellainen että voiko tuolla ihan liikkeessä vierailla muutkin kuin amattilaiset vai onko vain nettikauppa vapaata aluetta?

    VastaaPoista
  3. Mulla on kaksi noita Sleekin paletteja, Storm ja (muistaakseni) Original. Värit ovat ihania ja pigmenttisiä ja halpojahan noi on kuin mitkä, mutta jotenkin mun mielestä suttaantuvat aika helposti eivätkä pysy hirveän hyvin. Joten lopputulos on: vahvat värit --> parin tunnin kuluttua suttua = ei tuu hirveästi käytettyä... :-/ Täytyy nyt vielä ottaa ne kunnon testiin kesälomalla, kun saa rauhassa meikkailla eikä tarvii koko päivää tuijotella näyttöpäätettä, mikä on ihan varmaa luomivärintappajatouhua.

    VastaaPoista
  4. Sunset olis varmaan mun suositus.
    Toisaalta originaalissakin on omat ihanat sävynsä :3
    Mun Sleek swatchit löytyy täältä, mikäli oot missannut :D
    http://jangsara.blogspot.com/2010/03/sleek-pandamonium-trance.html & http://jangsara.blogspot.com/2010/03/sleeeeeeeek.html

    VastaaPoista
  5. Ihanan värinen lakka! Harmi etten itse osaa käyttää enää koko kynnellä värillisiä lakkoja, ranskalainen <33 Löysin blogisi muuten pari kuukautta sitten ja tälläisenä kynsifriikkinä seurailen nyt ahkerasti :)

    VastaaPoista
  6. Mä oon noita Sleekejä myös kuolaillut pitkään. Vielä en ole antanut periksi ;)

    VastaaPoista
  7. ihana kynsilakka <3

    noi kaikki luomivärit on ihania, mutta nuo Acid ja Chaos ovat kaikkein kauneimmat :D

    VastaaPoista
  8. kelliegonzo: This is so pretty, you love it!

    Läpi lasien: Joo Jangsaralla mä olen noita kuolannut kolme päivää jo ;P mä luin kans huonosta häivttyvyydestä...
    Kyllä Cesarilla saa käydä kuka vaan ja kuka vaan saa tilata, oli ammattilainen tai yksityinen henkilö :)

    Sara: UDPP alle niin pysyy? Jangsara taisi suositella NYXin puikkoja pohjustajaksi vai muistanko väärin?

    Jangsara: Ei, en ole missannut ;) sun blogista olen swatcheja katsellut ja meikkikuvia ja en osaa päättää...
    Sunset ois muuten hyvä mutta alarivin värit ei nyt nappaa Sleekissä, ehkä tahtoisin vahvoja värejä tai mattaa...

    Karol: Mukavaa että seurailet kirjoituksiani :) ranskalainen on ihana mutta niin on lakatkin. En osaa päättää kumpi parempi :)

    HeidiB: Onko sullakin vaikeuksia päättää?

    Ano: Acid ja Chaos mulla on harkinnassa vahvimmin. Ehkä.

    VastaaPoista
  9. ur nails look so sexy in this color...

    VastaaPoista
  10. Mulla on storm, jungle, sunset, acid ja graphite. Ehdottomasti hankkimisen arvoisia. Muuta negatiivista en keksi, muutakuin hieman tiukka kansi. Eniten tulee käytettyä stormia, talvella käytin graphitea, värimaailmaltaan pidän eniten junglesta ja sunsetista. Acidia en ole käyttänyt koskaan, miksi sen haluat? :) Vaikka käytän kuinka värikkäitä meikkejä vaan, en ole keksinyt mitään käyttöä noille neon väreille.

    VastaaPoista
  11. Oih, toi Gilda näyttää niin ihanalta:) ...noi sleekit on kyllä tosi himottavia. mä ihastuin siihen Sunsetiin. Mistä ajattelit tilaa noit?

    VastaaPoista
  12. Weezer: Ne värit vaan viehättää jotenkin. Jos et tykkää, niin myy mulle? :) siinä on jotenkin ne parhaimmat värit yhdessä, en kuitenkaan halua ruskeavoittoista palettia kun ruskeita on paljon muutenkin. Ehkä tahtoisin kirkkaan pinkin, keltaisen ja oranssin ja ne acidissa ois ;)

    shiny: En tiedä vielä, ehkä eBaystä kun Sleekin omilla sivuilla ei Acidia ole. Muita paikkoja en tiedä mistä tilata..

    VastaaPoista
  13. Mulla on acid. Aika vähälle käytölle se on jäänyt, mutten viitsi myydä poiskaan, sillä saa tehtyä hyviä kasvomaalauksia muksuille:D Mun suosikkini Sleekiltä ovat ehdottomasti poskipunat, Flamingo on aivan täydellinen, ripauksen koralliin vivahtava räikeä pinkki, joka kuitenkin poskilla näyttää tosi luonnolliselta, häivyttyy hienosti, pixie pink taas on kylmä, kirkas pinkki, huippulaatua molemmat.

    VastaaPoista
  14. Taas aivan ihana lakka! Mielenkiinnosta taas kysyn, että kuinka paljon tuo lakka eroaa siitä OPIn summer flutter -kokoelman lakasta (olikohan nimi Wing it)?
    Tuntuis jotenkin että noi summer flutterit ois ainakin osittain melkein samoja kuin noi mitä Zoyalta löytyy.

    VastaaPoista
  15. Basu: Mä mietin kans poskipunia mutta niitä kyllä on aika riittävästi jo :) kasvomaalauksiin käyttäminen on hyvä idea jos muuten ei itselle tule käytettyä.

    Anonyymi: Tämä on selvemmin pinkki, Wing it! on enemmän oranssinen. Saman tyylisiä nämä on, riippuu varmasti tykkääkö pinkistä vai oranssista enemmän. Zoyassa on parempi koostumus. Huomenna tulee Alegran kuvat joka on myös hyvin samanlainen. Eli ei yhtään valinnan vaikeutta...

    VastaaPoista
  16. Herkullinen, kuin mehujäätä =)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥