maanantai 14. kesäkuuta 2010

Do you lilac it?


Väri on kerrassaan ihana. Lila creme, todella hyvä levittää. 2 kerrosta riittää. Ehkä täydellisin lila mitä mulla on? Kiitos vinkistä F :)

Tein tämän päälle Konadilla koristelut mutta ne menivät pilalle :/ piti sitten poistaa lakka ja halusin kuitenkin laittaa lilaa joten vaihdoin China glazen Light as air joka on melkein saman värinen mutta OPI on jotenkin hempeämpi.


Chinan kanssa Konadlaatta m66. Koristelussa erilaisia Nail art lakkoja. Konadlakkoina vihreä ja musta.

Hei mitä olisitte muuten mieltä sellaisesta kysymyspostauksesta? Voisitte kysyä mitä vaan ja mä vastailisin?

11 kommenttia:

  1. Noista koristeluista tulee mieleen sellaiset upeat paratiisitapetit joissa on kukkia ja isoja lintuja :)Jotenikin aika erilaiset koristelut mitä sulla yleensä, mutta toimii silta hyvin.

    VastaaPoista
  2. Tuo OPI:n Do You Lilac It? on kyllä tosi mahtava sävy, ainoa OPI-lakka joka mulla edes on ja ihastuin heti. :]

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat noi koristelut:) Aika Japani henkiset tai ainakin mulle tulee heti mieleen, mut mä oonki ihan japanihullu:P ...kysymyspostaus olis kiva:)

    VastaaPoista
  4. Hei tosi ihanan näköset lakkaukset! Ja pieleen menneet konadoinnit, se on jotain ehkä rasittavinta ikinä :D

    Ja kysymyspostaus ois tosi mukava! //Heini

    VastaaPoista
  5. Sellanen postaus olis aika kiva "extra" kynsi-ja meikki aiheiseen blgiin :) Eli kannatetaan!

    VastaaPoista
  6. Heidi: Kiva kuulla :) en ehkä ihan tälläisiä ole ennen tehnyt :) itse tykkään!

    Sonne: Se on juuri sopiva, hempeä ja täydellinen <3

    Ano: Why?

    shiny: Varmaan teen tuon jutun jossa saatte kysellä :)

    Heini ja Virve: Kiitos, kiva kuulla :)

    Sonja: Kiwaa :)

    VastaaPoista
  7. Lila *sydän*. Lakkaan kyl lilalla viikonloppuna =)

    VastaaPoista
  8. ^Mä en voi muuten käyttää tätä varpaisiin, en raaski! Tuli vaan mieleen....sinne jotain muuta lilaa :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥