lauantai 12. kesäkuuta 2010

Arkkitehdin kynnet



Säihkyvät siniset kynnet. Upean sähkönsiniset!
Kimallusta lakkaukseen tuo Claire`s lakka Chunky blue jota on muutama ohut kerros Color club Trippie hippie lakan päällä. Kummatkin lakat ovat makeita sähkönsinisiä, hyvin täydelliset yhdessä.
Claire`s lakka ei varsinaisesti kaipaa alleen mitään vaan peittäisi jo yksinään mutta en halua kynnelle paljoa glitteriä jotin laitoin siksi toisen lakan alle. Tässä on pientä glitteriä sekä paljetteja.


Konad laatta m64 josta arkkitehti kuvio :) en tiedä mistä mulle näitä mielleyhtymiä tulee mutta...lakkana Konadissa China glaze GR8.

11 kommenttia:

  1. Mielettömän upeat! Sininen, varsinkin sähkönsininen on niin hieno väri. Harmittaa vieläkin etten ostanut sen värisiä Vagabondin korkkareita syksyllä. CC lakka täytyy laittaa muistiin..

    VastaaPoista
  2. Siis ihana toi l8r g8r koristelussa! Itse väristä en ole pitänyt, mut ehkä sekin pitäisi hankkia! Mun mielestä toi on aivan ihana lakka (noita chunky lakkoja on paljon muitakin, esim vihreä) mutten vaan kestä tollasten lakkojen poistamista. Mulla on syntymäpäivän manikyyrinä zoyan mimi ja siinä päällä kaks kerrosta lippmanin happy birthdayta. Mahtava hullu lakka, mut poistaminen on käsittämätöntä tuskaa. Foliometodia käytin, mutten sekään poistanut niitä täysin.

    VastaaPoista
  3. ^^Oi ne korkkarit kuulostaa aika makeilta! Laita muistiin, tää lakka on siisti!

    Weezer: GR8 on se kultainen OMG sarjasta :) mutta se vihreä L8R G8R kävisi tähän myös :) miksi nuo nimet pitää olla niin hankalat? Mä en jaksa nykyään hirveästi glittereitä paitsi varpaissa. En ainakaan koko kynnelle laita mielelläni. En vaan jaksa hinkata pois.
    Mä mietin pitäiskö mun vielä Ivanka ja Mimi hankkia sparkkeleista? Jotenkin näin jälkikäteen olen niistä enemmän innostunut.

    Ai niin ja Hyvää syntymäpäivää, onko ne tänään?

    VastaaPoista
  4. Hups, aikamuodot päin prinkkalaa, oli viimeviikolla, kiitos! :) Mulla menee omg lakkojen nimet aina sekaisin. Mun mielestä mimi ei ole välttämättömyys, tosi nätti ja pysyi tosi hyvin, muttei mikään supermahtava. Ivanka taas sitten on tosirakkautta. Ivanka on tällä hetkellä suosikki mun kaikista vihreistä! Pysyvyys ei ole parhaasta päästä (tosin kesätöiden takia mikään ei pahemmin pysy) mutta lakka on niin mahtava ja moniulotteinen. Tilasin viime nailetc tilauksessa sen punaisen (ruma) vahingossa, yli kolme viikkoa sitten tilasin sen pinkin eikä tilausta kuulu. Viime aikoina mun kaikki paketit jenkeistä on kestänyt vähintään 2 viikkoa, jopa kolme. Onko sulla sama?

    VastaaPoista
  5. omg!! love the polish and the layering glitters u made plus the stamped design u choose makes it so fabulous

    VastaaPoista
  6. Weezer: Kyllä tuntuu taas kestävän mullakin. Kotimaan postitkin on tulematta. Postissa on kesätyöläiset, usein tälläistä kesällä.
    Ei kyllä ikinä ole nailetc. tilausta kadonnut joten no panic :)
    Ehkä mä sen Ivankan taidan ainakin hankkia :)

    Thriszha: Oh thank you Thriszha :)

    VastaaPoista
  7. Claire's-lakan hileet näyttävät ihan auringossa kiilteleviltä vesipisaroilta :)

    VastaaPoista
  8. Oi vautsi, ompas kivat! Tuo on ihanan näköinen lakka tuo Claire's :)

    VastaaPoista
  9. Shania: Vettä onkin satanut ihan koko päivän, ois ollut kiva grillata :/

    Tarzan: Voi kiitos :)

    VastaaPoista
  10. Tämä menee kyllä mun top femmaan samantien! Ehkä hiukan talvinen, "but who cares?"

    VastaaPoista
  11. ^Mulle ei edes tullut talvi mieleen. Hmm. Hassua. Mutta ei tuo nyt ihan kesävärikään ole kyllä. Kaikkea pitää kokeilla, paitsi joulukynsiä kesällä ;P

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥