lauantai 10. huhtikuuta 2010

Ultra violetin päivitystä


Ultra violet on niin kiva että ansaitsi jäädä kynnelle pidemmäksi aikaa. Piristin manikyyriä laittamalla kärkiin China glazen Up & away lakkaa Light as air.

Nimettömään helminauhaa. Mulla on tuota helminauhaa hopeana mutta en ole päässyt sinuiksi sen kanssa. Se pitää liimata ja en yleensä tykkää laittaa vahvaa liimaa kynnelle. Nämä myöskin jäävät vähän törröttämään ja ai että en voi sellaista sietää!

Kynnen kärjissä on feikkilaatasta kukkasia ja kynsinauhan puolella Konadin omasta laatasta m75 kukkasia.

Mulla on muuten taas uusi himotus. Lancomen paletit. Hitto soikoon kun Sannin piti mennä taiteilemaan näin upea meikki niillä! Olen nyt pari päivää taistellut himoani vastaan ja luvannut itselleni että saan ostaa kun sattuu halvalla vastaan. Tekee mieli niin montaa palettia ettei kukkaro taivu. Tai sitten pitäisi myydä vanhoja meikkejä pois mutta kun ei raaski.


Onneksi mulla on niin paljon meikkejä että vastaavia värejä löytyy mutta kun olen niin perhanan perso paleteilla ja kaikille ihanille yhdistelmille. Nuo ihanat paletit oikein kirkuvat ostamaan! Aaarrgghhh, meikkifriikin elämä on täynnä himotuksia!!!

12 kommenttia:

  1. Joo,mulle kävi ihan samanlailla ton Lancomen paletin kanssa...pääs kyllä kärkeen himotuslistalla..

    Kauniit on kynnet :)

    Outoa,mutta mulla on alkanut lähes joka viikko siunautumaan uusia kynsilakkoja vaikka mulla tosiaan on rakennekynnet!! Varpaitako sitten lakkailisin noilla ihanuuksilla? Kun sais aikaseks :D

    VastaaPoista
  2. Paletit on myös mun heikkous. Vaikka löytyis täysin samat sävyt jo muualta, paletit on vaan niin nättejä (varsinkin mun uus sugarpill!). Mulla on tällä hetkellä superhimotuksena Kat von Dn memento mori paletti!

    VastaaPoista
  3. Onpa kaunis kynsikoristelu! :)

    VastaaPoista
  4. Natalie: Thank you :)

    Läpi lasien: Varpaisiin on hyvä tuhlata sellaisia joita ei halua säästellä :)

    Weezer: Voi voi araa haluanko lisää Kat Von D paletteja...

    Heini: Kiitokset :)

    VastaaPoista
  5. Ihana on tuo helminauha yksityiskohta!

    Tein tänään tuon Lancome-meikin Diorin Night Butterflylla ja Macin Bright Futurella. Eli Macia sisänurkkaan, NB harmaa ja ulkonurkkaan musta, luomivakoon se lila. Upeeta!

    VastaaPoista
  6. milipili: Pistäs kuvia Mummaan :) mennäänkö sit katsastamaan uudet Diorit kun ne tulee?

    VastaaPoista
  7. Oi tosi kauniit kynnet oot taas taiteillu! Violetti on aivan ihanan väri kynsissä!

    VastaaPoista
  8. HeDa: Kiitoksia. Violetti on ihana väri mutta jotenkin liian harvoin tulee kynsissä käytettyä?

    VastaaPoista
  9. En kuvaa tajunnu ottaa, must meikata uudelleen =). Käydään vaan Diorit katsomassa, tosin musta ei ole hyötyä toppuuttelussa.

    VastaaPoista
  10. Sonne kiitos :)

    milipili: Hehe aikomus olisi ostaa vain se lämmin paletti ;D meikkaa uudestaan, itsekin voisi kokeilla sellaista meikkiä :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥