perjantai 9. huhtikuuta 2010

Ultra violet


Mikä ihme näissä värikkäissä violeteissa on ettei ne halua tulla kuvaan oikeassa värissään? Todella outoa. Tahtoo uuden kameran! Jossain vaiheessa se on ostettava kyllä.

Tämän saa siis kuvitella vielä räikeämmäksi rypäle violetiksi. Nämä pitäisi itse testata jos ei usko miten upea tämä on :)
Nätti sininen flash on myös mukana. Huomaa ihan selvästi miten alan kaivamaan hologrammit ja kesävärit esille.

Ultra violet ilmestyi Electro candyssä viime vuonna. Kokoelma oli parhaita Color clubilta, mulla on kaikki paitsi sininen. Nämä on vaan niin upeita ja kirkkaita. Pitää lakata oranssilla ja vihreällä lähiaikoina. Keltainen on myös upea mutta pinkki on se paras.

Mikä Electro candy lakka oli sinun suosikkisi?

Kävin muuten toissapäivänä ekaa kertaa Zumbassa! Onko mulla muita tovereita jotka jäitte heti koukkuun? Let`s Zumba! Se jäi pyörimään niin pahasti päähän että näin yöllä unta että Zumbasin hihih :D

10 kommenttia:

  1. Mulla tosta collectionista juurikin toi Ultra Violet, ja sit Volt of Light, mutta mä en ole ikinä syttynyt niihin. :S
    Lähinnä siksi, ettei ne vaan ikinä kuivunu mun kynnellä O_o

    VastaaPoista
  2. Jangsara: Itse yritän muistaa kerrostaa ohuelti ja pikakuivattaja päälle ;)

    VastaaPoista
  3. Upea! Sininen flash on niin ihana.

    VastaaPoista
  4. badbomben: Niin minustakin. Tämä on upeampi luonnossa :)

    VastaaPoista
  5. Vinkkilinkin kautta bongasin, että Amber Treasure on alessa
    http://www.escentual.com/dior/eyes/eyeshadows/diormakeup035/

    VastaaPoista
  6. Kiitos Eiko tiedosta :) et kai yritä aiheuttaa ostohimoja?? =D

    VastaaPoista
  7. Ääh, pois se minusta. Lueskelin vain Dior postausta johon olit kirjaillut myös "ehkä" paletteja :D

    Kävin itse katsomassa paletteja kuola valuen, mutta alessa ei ollut minua kiinnostavia yksilöitä.

    VastaaPoista
  8. Eiko: Mä taidan ostaa vasta sitten sen uuden lämpimän paletin :)

    VastaaPoista
  9. Fiksu valinta! Itse ajattelin käydä testailemassa uudet paletit ennen ostopäätöksiä. Ready-to-Glow jää valikoimaan Virven mukaan niin voin katsastaa sen rauhassa, Crush Glown kanssa saa sitten käydä neuvotteluja :D

    VastaaPoista
  10. Mä kanssa testaan ehkä ennen ostamista :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥