perjantai 2. huhtikuuta 2010

L8R G8R


Kuka tykkää L8R:stä käsi ylös?
MINÄ!

Kauneimpia omistamiani hololakkoja. Ihan mieletön. Mikään uutuushan tämä ei ole ja aiemminkin täällä nähty. Jotain lakan suosiosta kertonee pullon tyhjentyminen puoleen väliin.

Konadin laatoissa on välillä noita kärkikuvioita. Näihin mun koppurakynsiin noita ei sovelleta vaan leimasin kuvion kynnen tyveen! Tottakai ne sopii noinkin. Laatta on m80. Lakka on Konadin oma musta. Musta aina sottaa myös eniten.

Sottaukset siistin OPI Corrector kynällä. Tämä vetelee jo viimeisiään. Täytyy vähän arvostella. Alussa tämä jekitti hyvin ja tätä tuli käytettyä. Tässähän oli mukana vaihtopää. Kiva vaan kun tuo musta lakka sottaa kynän pään. En mä sitten jaksanut sitä enää puhdistella vaan laitoin tämän haudan lepoon ( lue, roskikseen ).

Kivaa oli että alussa tästä tuli kynsilakanpoistoainetta hyvin mutta sitten kynä hyytyi. Kyllä, lisäsin kynsilakanpoistoainetta. En vain tykännyt loppujen lopuksi kynän kovuudesta vaan luotan jatkossa vanupuikkoihin kynnen reunojen siistimisessä :)


Katsokaa mua kun olen upea!

9 kommenttia:

  1. Kuka tykkää L8R:stä? MINÄ! Aivan ihana vihreä hologrammi väri, upea! Ja designisi on oikein piste i:n päälle!

    VastaaPoista
  2. Tosi kivan näköset! Joo ja huomaa että pullo on tyhjentynyt :DD

    VastaaPoista
  3. Oi, ompa toi nätti lakka! Tänne tuli joku kauneushoitola joka myy ChinaGlazea, ja kattelin tota holocollectionia, mut niistä ei mikään sit pullossa sytyttäny. Mut toi näyttää tosiaan hirmuisen kivalta!

    VastaaPoista
  4. Jangsara, mulla on esitelty lähes kaikki Chinan hololakat Hologrammi kategoriassa. Sun on pakko hankkia joku näistä, nämä on niin upeita :) mistä väristä tykkäisit eniten?

    VastaaPoista
  5. Mulla on käsi ylhäällä! Hyvä kun pystyn ees kirjottaa! =)
    Voi kun määkin saisin jonkun lakan puol väliin. Opin I'm not really a waitress ja Lincoln Park after Dark ovat hyvällä alulla.

    VastaaPoista
  6. Gosh,, leikkaa nyt ees jotenkin noita kynsiä, nyt ne levenee ylöspäin ja näyttää ihan törkeeltä... \ / tossa sun kynsi kutakuinki..

    VastaaPoista
  7. milipili: Voi kuule mä olen jo Nubarin Lemon sorbetin, yhden OMG:n ja monta valkeaa lakkaa saanut loppumaan. Minusta se on sopiva suhde hankkia vuodessa 100 lakkaa ja kuluttaa loppuun alle 10.

    Anonyymi: Noh noh, yritetäänpäs nyt käyttäytyä. Niin pitkään kun ne ei ole törkeät niin ne on hyvät.

    VastaaPoista
  8. Tuo OMG-sarja on ihan mieletön! Itsellänikin on useita lakkoja siitä sarjasta, suosikkini on IDK. :]

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥