tiistai 16. maaliskuuta 2010

Golden dragon


Golden dragon Goshilta tarttui siis mukaani eräästä kempparista :) ihastuin tähän sävyyn. Auringossa tämä on hiukan turkoosimpi mutta kaunein tämä on hiukan varjommassa kun kultainen shimmer vihreän keskeltä pääsee esiin.

Lakassa on frost koostumus ja lakkasin 2 kerrosta. Aluslakkana Poshe Nail strengthening Treatment basecoat.

Onko kaunis sävy? Kesää kohti mennessä alan ihastumaan ihan muista kuin vaikka punaisista joita en varmaan tule yhtä usein käyttämään kuin talvella. Mun pitää tutkailla Goshin valikoimaa tarkemmin, siinä on kivoja sävyjä. Oletko löytänyt lempparia Goshilta tai osaatko suositella minulle jotain?

18 kommenttia:

  1. Aivan upea sävy! No, vihreä onkin yksi lempiväreistäni :) Itse ostin jokin aika sitten Goshin lakan Ocean, vihreää sekin. En vain ole ehtinyt sitä vielä kokeilla. Metallic Blue on jännä sävy, nimensä mukaan metallinen sininen.
    Se onkin ainoa, mitä Goshilta olen ehtinyt testata.

    VastaaPoista
  2. Goshilla on niin älyttömän ihania kynsilakkasävyjä, että niistä on vaikea valita! Ocean on ihana, villi turkoosi, ja kaikki metallinhohtoiset on ihania muutenkin. Viimeksi huomasin ihanan pinkin Pink Rose -sävyn, mutten raaskinut ostaa :/

    -Gloss-

    VastaaPoista
  3. Muistaakseni polishaholicin blogissa näin joskus kuvan green hawai nimisestä lakasta joka on kaunis kevään vihreä monivärisellä glitterillä. Nätti väri, mutta muuten ihan hirvee. Pintä jää niin rososeksi ja poistaminen on tuskaa. Joku pinkki ja turkoosi on kans. Ihan kivoja.

    VastaaPoista
  4. Oletko vielä löytänyt nettikaupoista Urban Decayn Book of Shadowsin "kakkosta"? Osui silmiini worldwidebeautystoren sivuilla :)

    VastaaPoista
  5. Oon tykännyt Goshista aina :) Tähän mennessä kestosuosikki on ollut Gasoline lakka. Sitä ei voi oikein selittää.. tosi lumoava..

    VastaaPoista
  6. ^Anonyymi, kiitos tosi paljon vinkistä :) 39 dollarin postikulut eivät vain innostaneet tilaamaan ;) muuten olisi lähtenyt tulemaan minulle :)

    VastaaPoista
  7. Nätti. Mun Gosh suosikki on Chocoholic, tumma suklaanruskea.

    VastaaPoista
  8. Multakin löytyy tuo Golden Dragon ja se on ihanaihanaihana! Tosin sun pitkillä kynsillä se näyttää paljon paremmalta kuin mun nysäkynsillä :D Mutta ei anneta sen häiritä, heh :)

    VastaaPoista
  9. Kiitos vinkeisttä, lisää toki otetaan vastaan :) mä himoitsin kanssa sitä rosoglitteristä vihreää mutta ihan varmasti älytön poistaa niin ei kiitos!
    Ocean mulla on myös ja tykkään siitä kuten yleensäkin frosteista.
    Terhen: Joo mä huomasin eilen sun blogista että omistat saman lakan :P kynnen pituudella ei väliä kunhan on nätisti lakatut :)

    VastaaPoista
  10. Mä oon niin vietävissä. Kävin kanssa tänään ostamassa Kultaisen Lohkärmeksen kanssa ja lakkasin kynnet sillä samantien. On kyllä nätti :)

    VastaaPoista
  11. HeidiB: Eikö olekin :) näin sitä helposti sortuu...

    VastaaPoista
  12. Hui! Melkoiset postikulut tosiaan :O
    Mä ja mun huono englanti :D

    VastaaPoista
  13. Toi on kyllä hot! Ihanan sävyinen vihreä :)

    VastaaPoista
  14. Ano: Kiitos vinkistä silti, olisin tilannut kohtuu postareilla :)

    Tarzan: Niin on :)

    VastaaPoista
  15. Ihana väri tosiaankin. Onkos se goshin ruskea kiva, kun olen nähnyt tuolla kaupassa, ja pisti vaan silmään. Ei oo koskaan ollu mitään ruskeeta lakkaa, että miltäs ne näyttää kynsillä?? : DDD

    VastaaPoista
  16. Pinja: Ruskeat on varmasti ihan kivoja, ei nyt kuitenkaan omia suosikkeja. Eihän siinä kun kokeilee onko hyvä väri :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥