maanantai 8. helmikuuta 2010

Blushing bud


Orlyn Bloom kokoelmasta Blushind bud. 2 kerrosta. Kirkas pinkki. Aika hyvin kuivaa, ei ongelmaa. Laitoin kuitenkin Seche viten pikakuivattamaan.

Mulla on se ongelma että sorrun tilaamaan uusista kokoelmista ainakin ne pinkit. Niitä on sitten ihan riittämiin kokoelmassa. En tiedä onko tämä niin erikoinen minulle että pitäisin tämän.
En mä oikeasti kerkeä käyttää kaikkia :D voisin oikeastaan tehdä myöhäisen uuden vuoden lupauksen että mieti ennen kuin tilaat taas creme pinkin CN!!!

7 kommenttia:

  1. I just love this one!! I have it and think it's so gorgeous :)

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä aivan ihana pinkki! En muista nähneeni samantapaista sulla vähään aikaan. Innostuin eilen niin paljon opin tulevasta shrek kokoelmasta! Se vihreä näyttää aika paljon misan green with envyltä, joka löytyy jo, mutta on niin erikoinen väri opilta niin pakko ostaa jo ehkä sen takia :D Eikä yhtään punaista koko kokoelmassa!

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa siltä, että olisi pinkkien lakkojen kirpparin aika? Sopivasti ystävänpäiväksi!

    Ja pistähän oikein kunnon tuuletus kaappeihin, niin riitää lakkoja kaikile halukkaille : )

    VastaaPoista
  4. Mutta kun siinä on se ongelma etten oikein raaski luopua mistään :D ja ei niitä ole nyt niin paljon ylimääräisiä ;)

    Mä hankin Shrekistä ainakin sen vihreän, muita en ole vielä tutkaillut ja pitää nähdä parempia kuviakin.

    VastaaPoista
  5. Saako jostain nettikaupasta tilattua Opin tai/ja China Glazen lakkoja Suomeen?

    VastaaPoista
  6. Saa kun luet Nettiostaminen kategorian :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥