lauantai 30. tammikuuta 2010

Pearl glow makeup

Käytetyt tuotteet:

- Dior 5-couleurs Pearl glow
- Gosh luomiväripuikot Mint ja Violet
- BeYu Soft liner 672
- MAC Lustre lipstick Plink!
- NARS Angelika poskipuna ja Albatross korostuksissa
- Dior Iconic ripsissä


Mint vihreän alla luomen sisäpuolikkaassa, Violet loppupuolella sinisen ja violetin alla. Hopeaa ja vaaleanpunaista häivytyksessä ja kulmaluulla kevyesti. BeYu ylärajauksessa. Paletin violetti alaluomella.





MAC Lustre koostumus ja sävy Plink! Aivan ihana puna, tämä on juuri sellainen luonnollinen ja hieman sävyä antava, jota voit laittaa ilman peiliä!


Jos sanon Pearl glowsta yhden huonon puolen, se on että vihreä ei erotu kunnolla. Olen käyttänyt sitä kahden eri vihreän pohjustajan kanssa ja en ole saanut erottumaan.

Mutta kertokaa te meikkikokemuksia paletilla! Miten saatte vihreän näkymään vihreänä? Mitkä ovat suosikki väriyhdistelmänne?

13 kommenttia:

  1. Upea meikki! :) Mutta yhtä asiaa jäin ihmettelemään ja tuijottamaan omaa palettiani.. mikä Pearl Glown napeista on vihreä? Keskimmäinen? Omaan silmääni se näyttää siniseltä..

    VastaaPoista
  2. Oho, onko siinä vihreäkin? Mä oon katsonut testeristä että siinä on kaksi harmaata. Tänään meikkasin sillä ekaa kertaa eikä kyllä mikään sävy näyttänyt ihollakaan vihreältä....

    Mutta sun meikki on taas aivan UPEUS! Mä en saanut ekalla meikkauskerralla mieleistäni tulosta. Harmaa sopii mulle tosi huonosti, ja kun sävyt on niin kylmiä ei meikki pukenut mua yhtään. Ihan petyin. Seuraavalla kerralla en käytä kaikkia viittä sävyä, näyttää varmasti mulla paremmalta jos jätän harmaat pois.

    VastaaPoista
  3. Minusta vasemman alakulman nappi on selkeästi vihreä :) näin väittää oma silmäni. Ei siis suoranainen vihreä mutta vihertävä.
    Keskimmäinen on sininen, oikea yläkulma harmaa/hopea.

    Kiitos kehuista :) en kyllä usko että Inkiväärin meikki olisi mitenkään huono...

    VastaaPoista
  4. Aivan sanoinkuvaamattoman ihana meikki! Kun näin tän paletin Sokoksella viime viikolla niin aattelin et se on kuin sulle tehty ja oikeassa olin :)

    Sisäpuolikkaan sävy näyttää kyllä meikkikuvassa vihreältä samoin kuin laittamassasi swatchissa ja samoin Karlan swatchissa ainakin mun näytöllä sävyssä on vihreää. Joissain swatcheissa, esim. makeunandbeautyssa näyttää harmaanruskealta. Ota näistä selvää :D

    VastaaPoista
  5. keijukainen: Voi miten liikuttavaa että ajattelit minua :)
    Se on sellainen harmaan-vihreä, miten onkaan näin hankala sävy kuvailla!

    VastaaPoista
  6. Oi, voi.. On tuo vaan niin nätti <3 Tekisi ihan hirmuisesti mieli hankkia tuokin, tosin voisin ehkä jotenkin järkeillä ostokseni itselleni nyt kun pistin pari vähemmälle käytölle jäänyttä viisikkoa myyntiin ;)

    VastaaPoista
  7. Heidi: Kyllä se on nätti :) huomasinkin että myyt pienokaisia pois :) järjellä ei ole mitään tekemistä viisikkojen suhteen, ainakin niin voi sanoa omalla kohdalla :P

    VastaaPoista
  8. Ihana!
    Mää oon saanut sen keskimmäisen sinivihreän näkymään hyvin sinisellä pohjustuksella ja sen vihreän (kyl se vaan vihreä on, hempeä vihreä) vihreällä, kuten Goshin Love that Moss:lla.

    Ja se yksi sävy on selvä minttu !

    VastaaPoista
  9. Minttu se muuten on! Sinä sen sanoit :) Moss mulla on ja kerran olen sen kanssa testannut. Silloin ei onnistunut mutta aika kiireellä tein. Kokeilen kyllä toisen kerran uudestaan :)

    VastaaPoista
  10. Mikä sävy on minttu? Kyllä mulla on joku värisokeus kun en näe vihreää, en sinivihreää enkä ainakaan minttua tuossa paletissa... ^_^ Mun mielestä siinä on violetti, hopeanharmaa, ruskeanharmaa, vaaleanpunainen ja sininen.

    CN:n meikkikuvassa yksi sävyistä on kyllä vihertävä, mutta ajattelin että se johtuu pohjustajasta... :p

    VastaaPoista
  11. Se vihertävä on minttu :D hihih, mun on pakko väittää että näen sen enemmän vihertävänä kuin rusehtavana. Mutta voi toki johtua siitä että minulla on huono näkö :)

    VastaaPoista
  12. Mun mielestä se oikean yläkulman väri on selkeä minttu, vasemman alakulman sävy muistuttaa taas jotain khakinruskeaa tms. Keskimmäistä sävyä on vaikea kuvailla, sinivihreä... sotkuinen petroolinsininen? :D

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥